تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 16 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از خنديدنِ بى تعجّب [و بى جا] يا راه رفتن و سخن گفتنِ بى ادبانه بپرهيز.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814197396




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نگاه جهادی با چشم دوختن به اعتبارات دولتی شکل نمی‌گیرد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: معاون پشتیبانی بنیاد مسکن فارس: نگاه جهادی با چشم دوختن به اعتبارات دولتی شکل نمی‌گیرد خبرگزاری پانا: معاون پشتیانی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی فارس بابیان اینکه نگاه جهادی با چشم دوختن به اعتبارات دولتی شکل نمی‌گیرد گفت: درآمدهای ما از تخصیص‌های دولتی محدود اما دامنه کار وسیع و گسترده است.
۱۳۹۳ يکشنبه ۲۱ دي ساعت 08:42

خبرگزاری پانا+معاون پشتیبانی بنیاد مسکن فارس

به گزارش خبرگزاری پانا، مهندس محمود عباسی در گردهمایی مسئولان پشتیبانی و حسابداران شهرستان‌های بنیاد مسکن فارس اظهار داشت: به‌کار بستن تدبیر در امور مالی و عقد قراردادها کلید موفقیت در امور پشتیبانی است و در بنیاد مسکن تدبیر در امور مالی و کنترل دقیق حساب‌ها و نظارت بر کارکردها و هزینه‌ها حرف اول را می‌زند.
معاون پشتیبانی بنیاد مسکن فارس اضافه کرد: مدیران و مسئولان پشتیبانی باید توجه وافری به دستگاه‌های کنترل داخلی داشته باشند و در نبود یک سیستم اثربخش، تحقق رسالت اصلی بنیاد که ارائه بیشترین خدمات با به حداقل رساندن هزینه‌ها است به‌سختی محقق می‌شود.
معاون پشتیبانی بنیاد مسکن فارس نقش مسئولان پشتیبانی در شهرستان‌ها را بسیار کارساز و سازنده توصیف کرد و گفت: مبنای کلی سیاست‌های بنیاد مسکن بر مبنای توجه به شهرستان‌ها ارائه شده است و شعبه‌نگاری در اولویت قرار دارد و درواقع مدیریت شهرستان‌ها در بنیاد نقش کلیدی دارند.
وی بابیان اینکه مدیریت مغز یک تشکیلات و پشتیبانی قلب یک تشکیلات است گفت: ما باید بر اساس اینکه قلب یک سازمان هستیم خودمان را به‌روز کنیم و ازنظر علمی و سازمانی به‌روز باشیم و مطالعات را گسترش دهیم.
معاون پشتیبانی بنیاد مسکن فارس گفت: خلاف دستورالعمل‌ها اگر یک ریال هزینه شود ازنظر شرعی و قانونی مسئولیت دارد.
عباسی بر لزوم دقت نظر در تأمین اعتبار قراردادها تأکید کرد و ادامه داد: برای انعقاد قراردادهایی تا سقف 12 میلیون تومان در شهرستان‌ها تفویض اختیار شده است و بر اساس ماده سه آیین‌نامه معاملاتی بنیاد مسکن هر نوع قراردادی باید محل تأمین اعتبار داشته باشد.
وی همچنین بر لزوم پرهیز از اسراف در هزینه‌کرد تأکید و اضافه کرد: اسراف در بنیاد جایگاهی ندارد و پرهیز از تجمل‌گرایی و اسراف الزامی است.
این مسئول بابیان اینکه رفتار اقتصادی و رو به تعادل باید جای رفتار غیر تعادلی را بگیرد تصریح کرد: هزینه‌های هر فعالیت باید روشن و شفاف باشد و از رفتار غیرتعادلی پرهیز شود چراکه بنیاد مسکن بر مبنای اقتصادی مقاومتی کار می‌کند و بر همین مبنا ادامه می‌دهد.
این مقام مسئول سنجش و پایش بر مبنای اقتصاد تعادلی را در اولویت دانست و گفت: باید قراردادها بر این مبنا پایش و ترسیم شود تا مشکلات مالی به وجود نیاید.
معاون پشتیبانی بنیاد مسکن همچنین بر تفکر منسجم از منابع مالی محدود در برابر دیدگاه‌های نامحدود تأکید کرد و گفت: منابع در بنیاد مسکن محدود است و بر مبنای این محدودیت‌ها باید برنامه‌ریزی شود.
در پایان این گردهمایی مسئولان پشتیبانی به‌صورت کارگاهی مطالب خود را عنوان کردند و با رئوس مطالب آشنا شدند.
 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن