تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هركس به خدا و روز قيامت ايمان دارد، بايد سخن خير بگويد يا سكوت نمايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804895524




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرماندار آستانه‌اشرفیه تاکید کرد نظارت جدی بر حوزه سلامت آستانه‌اشرفیه


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: فرماندار آستانه‌اشرفیه تاکید کرد
نظارت جدی بر حوزه سلامت آستانه‌اشرفیه
فرماندار آستانه‌اشرفیه نظارت جدی بر حوزه سلامت و فرآورده‌های غذایی این شهرستان را مورد تاکید مسئولان دستگاه‌های متولی قرار داد.

خبرگزاری فارس: نظارت جدی بر حوزه سلامت آستانه‌اشرفیه



به گزارش خبرگزاری فارس از آستانه‌اشرفیه، حسین اسماعیلیان پیش از ظهر امروز در کارگروه سلامت و امنیت غذایی این شهرستان بر نظارت بیشتر در بخش سلامت و فرآورده‌های غذایی تأکید کرد.
وی با اشاره به مقوله بهداشت و نگاه ویژه مردم به‌سلامت و امنیت غذایی، اظهار کرد: عدم رعایت مسایل بهداشتی و امنیت غذایی موجب عدم تعادل روانی و آرامش جامعه می‌شود که نظارت تمام دستگاه‌های متولی را می‌طلبد.
فرماندار آستانه‌اشرفیه از عدم نظارت دستگاه متولی امنیت غذایی در این شهرستان گله کرد و افزود: باید دستگاه‌هایی که با آرامش روانی مردم سروکار دارند با ساختارشکنانی که توجه به حوزه سلامت و امنیت غذایی ندارند برخورد قانونی کنند.
رئیس مرکز بهداشت و درمان آستانه‌اشرفیه نیز در نشست مذکور اظهار کرد: در صورتی می‌توان به توفیق سلامت مردم دست‌یابیم که تمام دستگاه‌ها پای‌کار باشند و همکاری بین‌بخشی افزایش یابد.
محمد نجف‌زاده، با بیان اینکه عدالت اجتماعی در حوزه سلامت سرلوحه کار مرکز بهداشت است، افزود: با اقدام‌هایی که در حوزه سلامت آستانه‌اشرفیه در حال شکل‌گیری است می‌توانیم نگاه خود را به‌عنوان بهترین شهرستان در حوزه سلامت در استان و یا کشور معطوف کنیم.
وی به موضوع پسماند پزشکی در آستانه‌اشرفیه اشاره کرد و گفت: در حوزه پسماند پزشکی که از دو سال پیش آغازشده با تلاش‌هایی که انجام‌ گرفته یک درمانگاه را به‌عنوان درمانگاه «آزمونه» در نظر گرفتیم و تاکنون به توفیقاتی هم‌ دست یافتیم که پس از اجرای موفقیت‌آمیز آن در دیگر درمانگاه‌ها خود اجرایی می‌کنیم.
این مسئول بر ضرورت بازرسی‌های مستمر حوزه سلامت شهرستان تأکید کرد و یادآور شد: در دو ماه گذشته بازدیدهای مشترکی از صنوف مختلف مانند نانوایی‌ها، عرضه‌کنندگان مواد غذایی و رستوران‌ها انجام‌ گرفته و مکان‌های متخلف به تعزیرات معرفی شدند.
رئیس مرکز دامپزشکی آستانه‌اشرفیه نیز در ادامه نشست مذکور به بازدید 98 مورد و معرفی پنج متخلف حوزه فرآورده‌های گوشتی این شهرستان به تعزیرات اشاره کرد و گفت: در این بازدیدها به 13 واحد عرضه‌کننده تذکرات شفاهی و پنج مورد نیز با درج در پرونده اخطاریه صادر شد.
محمدرضا تالشی به گستردگی کار در حوزه نظارت اشاره کرد و افزود: هیچ دستگاه نظارتی به‌تنهایی قادر به انجام خوب نظارت نیست و کار مشترک دستگاهی متولی در حوزه سلامت و امنیت غذایی موجب هم‌افزایی بیشتر می‌شود.
وی به صدور 560 فقره گواهی بهداشتی در دو ماه گذشته برای فرآورده‌های گوشتی اشاره کرد و یادآور شد: با توجه به اهمیت پیشگیری از بیماری‌های مشترک بین پرندگان و انسان اقدام‌های پیشگیرانه انجام‌ گرفته و مراقبت‌های بیشتری را انجام می‌دهیم.
تالشی از روند رو به رشد آنفلوآنزای مرغی در هند و چین و در برخی کشورهای اروپایی اشاره کرد و گفت: تاکنون با پالایش‌های مختلفی که به‌صورت تصادفی در مرغداری‌های صنعتی و سنتی انجام‌ گرفته هیچ نوع بیماری آنفلوآنزای پرندگان در ایران مشاهده نشده است.
به گزارش فارس، در کارگروه حوزه سلامت و امنیت غذایی هر کدام از اعضا گزارشی را از پیگیری مصوبات آن ارائه دادند و مقرر شده که دستگاه‌های مربوطه گزارش‌های خود را از روند پیگیری مصوبات به دبیرخانه ارائه دهند.
انتهای پیام/2300/صا30

93/10/20 - 12:30





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 58]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن