تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه قلب بهتر از روزه زبان است و روزه زبان بهتر از روزه شكم است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803093174




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تکرار/سردار نقدی در اختتامیه جشنواره سراسری تئاتر بسیج: هنرمندان ایرانی به جوایز بی‌مقدار زراندوزان چشم‌داشتی ندارند/ اجرای نمایش واقعه غدیر ‌در نجف اشرف‌


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: تکرار/سردار نقدی در اختتامیه جشنواره سراسری تئاتر بسیج:
هنرمندان ایرانی به جوایز بی‌مقدار زراندوزان چشم‌داشتی ندارند/ اجرای نمایش واقعه غدیر ‌در نجف اشرف‌
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت:‌ هنرمندان ایرانی به جایزه‌های بی‌مقدار زراندوزان چشم‌داشتی ندارند.

خبرگزاری فارس: هنرمندان ایرانی به جوایز بی‌مقدار زراندوزان چشم‌داشتی ندارند/ اجرای نمایش واقعه غدیر ‌در نجف اشرف‌



به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، سردار محمدرضا نقدی در آیین اختتامیه یازدهمین جشنواره دوسالانه سراسری تئاتر بسیج در شهر کرمانشاه با گرامیداشت هفته وحدت اظهار کرد: وجود پیامبر اعظم (ص) منشأ تحولات بزرگی بود که سرنوشت بشریت را به سوی سعادت رهنمون ساخت. نقدی ادامه داد: پیامبر در میان مردمی که در اوج خشونت، قساوت و چنددستگی بودند،‌ مبعوث شد که دین اسلام انسان‌ها را از حضیض ذلت و پوچی به بالاترین مراتب کرامت ارتقا داد. رئیس سازمان بسیج مستضعفین خاطر نشان کرد: حال چرا باید این اکسیر ارزشمند (اسلام) را رها کنیم و به دنبال تفکر دیگری باشیم و کدام تفکر اینچنین به انسان اعتلا بخشیده است. وی بیان داشت: هنرمندان اگر هنر را حرکتی برای ماندگاری یک فکر، برای تداوم بلندمدت و جاودانه شدن یک اندیشه می‌دانند چه اندیشه‌ای ماندگارتر از اسلام که 1436 سال است که همه قدرت‌های شیطانی با آن می‌جنگند و می‌خواهند آن را از بین ببرند، اما هر روز چهره آن درخشان‌تر می‌شود. نقدی گفت:‌ اگر هنر را بیان یک احساس و انتقال عواطف می‌بینند چه احساسات و عواطفی عمیق‌تر از اینکه در سلول‌های وجود انسان رخنه کند و آن را به حرکت بزرگ وادارد و انسان‌های والایی مانند امام راحل، رهبر معظم انقلاب و بالاتر از آنها ائمه معصومین را بسازد. رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت:‌ امروز مفتخریم که در این مکتب اسلام، مقاومت، ایستادگی در برابر ظالمان و دستگیری مظلومان هنر ما عرضه می‌شود. وی خاطر نشان کرد:‌ هنرمندان ایرانی به جایزه‌های بی‌مقدار زراندوزان چشم‌داشتی ندارند و چشم‌شان را به زرهای غارتگران اموال مظلومان خیره نمی‌کنند. نقدی با بیان اینکه هنرمندان ایرانی و بسیجی هوشمندانه مکتب و مرام اسلام را برای عرضه هنر انتخاب کرده‌اند، مکتبی که به هنر اوج می‌دهد و آن ‌را ماندگار می‌کند، گفت: نشاندن یک لبخند بر لبان کودک یتیم و دریافت جایزه از دستان مادر شهید و نه ظالمان، عشق هنرمند متعهد ایرانی است.
نقدی با اشاره به اینکه کارهای و آثار بزرگی در بسیج شکل گرفته، بیان داشت: هنر تئاتر محدود به جشنواره‌ها نیست و تئاتر باید جریان داشته و جزئی از زندگی مردم باشد.
وی اشاره‌ای به اجرای نمایش واقعه غدیر که هر سال در روز عید سعید غدیرخم توسط هنرمندان بسیجی برگزار می‌شود داشت و گفت: درصدد هستیم تا نمایش حماسه و واقعه بزرگ غدیر را سال آینده در نجف اشرف برگزار کنیم.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: هنرمندان در راهیان نور هر شب در طول سال پیام دفاع مقدس و شهدا را با یک ابتکار و نوآوری در تئاتر ایران و به زیباترین شکل به نسل جوان عرضه می‌کنند.
نقدی نمایش باافلاکیان راهیان نور را نمایشی توأم با رزم و انتقال ارزش‌های دفاع مقدس ملتی مظلوم در برابر دشمنان زورگو و بی‌سابقه در دنیا عنوان و ابراز امیدواری کرد که این نمایش در شهر مشهد مقدس نیز برگزار شود و با پیوند سال‌های دفاع مقدس به تاریخ امام هشتم(ع) آن ‌را برای زوار مشهد نیز اجرا کنند.
این مسئول تئاترهای مسیری که در فهرست یازدهمین جشنواره تئاتر بسیج بود را راهی برای مردمی کردن هنر و کادرسازی عرصه هنر و اقدامی ارزشمند دانست. انتهای پیام/2700/ذ

93/10/19 - 12:28





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن