تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):هر که می خواهد که قویترین مردم باشد بر خدا توکل نماید.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820384061




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سرمايه‌گذاري و فعاليت اقتصادي سالم بايد بر مبناي قانون شکل گيرد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۹ دي ۱۳۹۳ (۱۰:۵۴ق.ظ)
رئيس کل دادگستري استان مازندران: سرمايه‌گذاري و فعاليت اقتصادي سالم بايد بر مبناي قانون شکل گيرد رئيس دادگستري استان مازندران در جلسه کميته حمايت قضايي از سرمايه گذاري با بيان اينکه سرمايه‌گذاري و فعاليت اقتصادي سالم بايد بر مبناي قانون شکل گيرد ، تصريح کرد: دستگاه قضايي به کسي اجازه سوء استفاده در اين زمينه را نمي‌دهد.
به گزارش خبرگزاري موج، حجت الاسلام محمدعلي تقوي فرد در جلسه کميته حمايت قضايي از سرمايه گذاري که با حضور مسوولان مربوطه برگزار شد ، با تبريک هفته وحدت و ميلاد پيامبر اکرم حضرت محمد مصطفي (ص) و ششمين اختر تابناک آسمان امامت و ولايت امام جعفر صادق (ع)، تمسک به قرآن کريم و اهل بيت را تنها راه رسيدن به رستگاري عنوان کرد و گفت: تمسک به اين دو ، انسان را از غفلت دور مي کند و بايد با تبعيت و پيروي از آنها اعمال و رفتار خود را هدفمند سازيم.
وي افزود: نهادهاي متولي هدايت جريان اقتصادي بايد به گونه‌ اي عمل کنند که بسترهاي فساد اقتصادي براي سودجويان و سوء‌استفاده‌کنندگان فراهم نشود.
دادستان مرکز استان و دبير کميته حمايت قضايي از سرمايه گذاري نيز در اين جلسه با پيگيري مصوبات جلسه قبل، با بيان اينکه رويکرد دستگاه قضايي استان، حمايت از سرمايه گذاران است تا با فعاليت قانوني در شکوفايي اقتصاد و اشتغال، رفع رکود و معضل بيکاري مثمرثمر واقع شود.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن