تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زِنا، شش پيامد دارد: سه در دنيا و سه در آخرت. سه پيامد دنيايى‏اش اين است كه: ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820250394




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

یک شهریور آغاز اعزام زائران به تمتع 94 / هزینه تشرف به تمتع در دو قسط از زائران دریافت می‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: اوحدی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران خبر داد:
یک شهریور آغاز اعزام زائران به تمتع 94 / هزینه تشرف به تمتع در دو قسط از زائران دریافت می‌شود
رئیس سازمان حج و زیارت گفت: ثبت نام قطعی از زائران تمتع94 از سوم بهمن آغاز می‌شود.


سعید اوحدی رئیس سازمان حج و زیارت در گفت‌وگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اعلام فراخوان ثبت نام مشمولان حج تمتع از امروز اظهارکرد: ‌بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده فراخوان ثبت نام مشمولان حج تمتع امروز اعلام می‌شود.
 
وی در ادامه افزود:‌ بر همین اساس زائرانی که دارای فیش اولویت‌دار تا تاریخ 84/12/15 هستند می‌توانند با مراجعه به این فراخوان از برنامه‌های حج مطلع شوند.
 
اوحدی همچنین ادامه داد: 27دی نیز اطلاعیه‌ای مبنی بر اعلام دفاتر خدمات زیارتی، اسامی کارگزاران و گروه‌های قیمتی اعلام خواهد شد.
 
رئیس سازمان حج و زیارت تصریح کرد:‌ ثبت نام قطعی از متقاضیان دارای فیش اولویت دار تا تاریخ 84/12/15 از سوم بهمن آغاز می‌شود  که زائران استان‌های تهران، قزوین، البرز و قم در این  تاریخ می‌توانند نسبت به ثبت نام اقدام نمایند و ثبت نام زائران سایر استان‌ها نیز روزهای چهارم و پنجم بهمن انجام می‌شود.
 
وی با اشاره به اینکه در تمتع 94 هیچ گونه افزایش قیمتی نداریم تاکید کرد:‌ هزینه تشرف به تمتع در دو قسط از زائران دریافت می‌شود که بر همین اساس متقاضیان قسط اول را در تاریخ سوم، چهارم  و پنجم پرداخت می‌کنند و قسط دوم در اردیبهشت ماه از آنان دریافت می‌شود.
 
اوحدی در خصوص زمان اعزام زائران به تمتع یادآور شد: اولین گروه از زائران ایرانی اول شهریور به سرزمین وحی اعزام می‌شوند.
 
وی در پایان با اشاره به اینکه 20درصد هتل‌ها در مکه و مدینه جدید هستند گفت: در تمتع امسال 50درصد پروازها به مدینه و 50درصد نیز به جده انجام می‌شود.
 

انتهای پیام/






تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۳ - ۰۰:۰۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 304]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن