تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس خداى عزوجل را اطاعت كند خدا را ياد كرده است، هر چند نماز خواندن و روزه گرفتن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820134717




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ايران هيچگاه از حمايت فلسطين و گروههاي مقاومت غافل نخواهد شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۸ دي ۱۳۹۳ (۲۱:۳۶ب.ظ)
معاون وزير خارجه: ايران هيچگاه از حمايت فلسطين و گروههاي مقاومت غافل نخواهد شد معاون عربي و آفريقاي وزارت امور خارجه در ديدار عضو دفتر سياسي حماس بر حمايت همه جانبه ايران از آرمان فلسطين تاکيد کرد.
به گزارش خبرگزاري موج، «جمال عيسي» عضو دفتر سياسي جنبش مقاومت اسلامي – حماس که که در راس هياتي به کشورمان سفر کرده است با حسين اميرعبداللهيان معاون عربي و آفريقاي وزارت امور خارجه کشورمان ديدار و گفتگو کرد.
حسين اميرعبداللهيان در اين ديدار با اشاره به تحولات فلسطين گفت: نگرش جمهوري اسلامي ايران به مقاومت يک نگاه نهادينه و دقيق بوده و مسئله فلسطين و قدس همواره به عنوان مهمترين دغدغه در صدر اولويتهاي سياست خارجي جمهور ي اسلامي ايران قرار داشته است.
اميرعبداللهيان با اشاره به جنايات تل آويو افزود: حمايت ايران از مقاومت فلسطين مبتني بر دستاوردهاي انقلاب اسلامي و نگاه همه جانبه و اعتقادي به مسئله فلسطين بوده و بر اين اساس هيچگاه از حمايت فلسطين و گروههاي مقاومت غافل نمانده و نخواهد ماند.
معاون عربي و آفريقاي وزارت امور خارجه کشورمان با تاکيد بر ضرورت توجه گروههاي مقاومت به تقويت بنيه جهادي و آمادگي کامل در اتخاذ مواضع هجومي نسبت به دشمن، از تلاشهاي جنبش حماس در پيوستگي و تقويت صفوف مقاومت در جريان جنگ 51 روزه غزه تقدير کرد و اظهار داشت: سرنوشت فلسطين و قدس و تحقق آرمانهاي حق طلبانه مردم آن ديار براي کشورمان بسيار با اهميت بوده و ايران از تمامي ظرفيت خود به نفع قضيه فلسطيني و برخورد قاطع با اقدامات رژيم صهيونيستي استفاده خواهد کرد.
عضو دفتر سياسي جنبش حماس نيز در اين ديدار با اشاره به روابط ممتاز جنبش حماس با کشورمان، نقش ايران در تحولات منطقه اي و حمايت از مقاومت و آرمانهاي فلسطيني را بي نظير و با اهميت ارزيابي کرد و افزود: گروههاي جهادي فلسطين به روابط استراتژيک خود با جمهوري اسلامي ايران افتخار کرده و حمايت ملت و دولت ايران از مبارزات و مقاومت مشروع فلسطينيان را عامل دلگرمي اين ملت مي دانند. عضو دفتر سياسي جنبش حماس، اقدام رژيم صهيونيستي در هتک حرمت مسجدالاقصي و تقسيم زماني و مکاني اماکن مقدسه در قدس را بسيار خطرناک برشمرد و گفت: اوضاع قدس بسيار ملتهب است و اسرائيل در تلاش است با تحت فشار قرار دادن فلسطينيان و اخراج آنان از قدس، حاکميت کامل خود بر اين شهر را اعمال کند.
وي تاکيد کرد: جاي هيچگونه درنگ نيست و بايد تمامي کشورهاي اسلامي و عربي به حمايت همه جانبه از قدس پرداخته و مانع از اقدامات توسعه طلبانه رژيم صهيونيستي و يهودي سازي قدس شوند.
جمال عيسي افزود: تشديد محاصره ظالمانه باريکه غزه و بسته بودن گذرگاهها، مردم غزه را در تنگناي شديد قرار داده در عين حال روحيه مردمي و مقاومت ساکنان اين منطقه براي مواجهه با دشمن صهيونيستي دو چندان شده است.
وي با اشاره به راي منفي شوراي امنيت سازمان ملل به پيش نويس قطعنامه مربوط به فلسطين تاکيد کرد: هر گونه تحرک سياسي بدون توجه به مقاومت بي فايده بوده و نتيجه اي براي تحقق حقوق حقه ملت فلسطين نخواهد داشت.
جمال عيسي با ابراز تشکر از حمايت کشورمان از مردم و مقاومت فلسطين اظهار داشت: جنبش حماس عليرغم فشارها و توطئه هاي موجود، توانمندي عظيم خود در حوزه مقاومت و ايستادگي در برابر دشمن صهيونيستي را حفظ کرده و اميدوار است با ادامه حمايت ايران و ديگر کشورها در جهت استيفاي کامل حقوق فلسطينيان به تلاشهاي خود ادامه دهد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن