تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص): طلب دانش بر هر مسلمانى واجب است. خداوند جويندگان دانش را دوست دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802953798




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مسأله فلسطین، مهم‌ترین دغدغه و در صدر اولویت‌های سیاست خارجی ایران/ هیچ‌گاه از حمایت مقاومت، غافل نخواهیم ماند


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: امیر عبداللهیان در دیدار "جمال عیسی" عنوان کرد
مسأله فلسطین، مهم‌ترین دغدغه و در صدر اولویت‌های سیاست خارجی ایران/ هیچ‌گاه از حمایت مقاومت، غافل نخواهیم ماند
عضو دفتر سیاسی حرکت مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) که در رأس هیأتی به کشورمان سفر کرده، با معاون عربی و آفریقایی وزارت امور خارجه دیدار و گفتگو کرد.


به گزارش حوزه سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران، "جمال عیسی" عضو دفتر سیاسی حرکت مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) که در رأس هیأتی به کشورمان سفر کرده، با معاون عربی و آفریقایی وزارت امور خارجه دیدار و گفتگو کرد.

حسين امیرعبداللهیان در این دیدار با اشاره به تحولات فلسطین گفت: نگرش جمهوری اسلامی ایران به مقاومت یک نگاه نهادینه و دقیق بوده و مسأله فلسطین و قدس همواره به عنوان مهم‌ترین دغدغه در صدر اولویت‌های سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران قرار داشته است.

امیرعبداللهیان با اشاره به جنايات تل آويو افزود: حمایت ایران از مقاومت فلسطین مبتنی بر دستاوردهای انقلاب اسلامی و نگاه همه جانبه و اعتقادی به مسأله فلسطین بوده و بر این اساس هیچ‌گاه از حمایت فلسطین و گروه‌های مقاومت غافل نمانده و نخواهد ماند.

معاون عربی و آفریقای وزارت امور خارجه کشورمان با تأکید بر ضرورت توجه گروه‌های مقاومت به تقویت بنیه جهادی و آمادگی کامل در اتخاذ مواضع هجومی نسبت به دشمن، از تلاش‌های جنبش حماس در پیوستگی و تقویت صفوف مقاومت در جریان جنگ 51 روزه غزه تقدیر کرده و اظهار داشت: سرنوشت فلسطین و قدس و تحقق آرمان‌های حق‌طلبانه مردم آن دیار برای کشورمان بسیار با اهمیت بوده و ایران از تمامی ظرفیت خود به نفع قضیه فلسطینی و برخورد قاطع با اقدامات رژیم صهیونیستی استفاده خواهد کرد.

عضو دفتر سياسی جنبش حماس نيز در اين ديدار با اشاره به روابط ممتاز جنبش حماس با کشورمان، نقش ایران در تحولات منطقه‌ای و حمایت از مقاومت و آرمان‌های فلسطینی  را بی‌نظير و با اهمیت ارزیابی کرده و افزود: گروه‌های جهادی فلسطین  به روابط استراتژیک خود با جمهوری اسلامی ایران افتخار کرده و حمایت ملت و دولت ایران از مبارزات و مقاومت مشروع فلسطینیان را عامل دلگرمی این ملت می‌دانند.

عضو دفتر سیاسی جنبش حماس، اقدام رژیم صهیونیستی در هتک حرمت مسجدالاقصی و تقسیم زمانی و مکانی اماکن مقدسه در قدس را بسیار خطرناک برشمرده و گفت: اوضاع قدس بسیار ملتهب است و اسرائیل در تلاش است با تحت فشار قرار دادن فلسطینیان و اخراج آنان از قدس،  حاکمیت کامل خود بر این شهر را اعمال کند.

وی تأکید کرد: جای هیچ‌گونه درنگ نیست و باید همه کشورهای اسلامی و عربی به حمایت همه‌جانبه از قدس پرداخته و مانع از اقدامات توسعه‌طلبانه رژیم صهیونیستی و یهودی‌سازی قدس شوند.

جمال عیسی افزود: تشدید محاصره ظالمانه باریکه غزه و بسته بودن گذرگاه‌ها، مردم غزه را در تنگنای شدید قرار داده، در عین حال روحیه مردمی و مقاومت ساکنان این منطقه برای مواجهه با دشمن صهیونیستی دو چندان شده است.

وی با اشاره به رأی منفی شورای امنیت سازمان ملل به پیش‌نویس قطعنامه مربوط به فلسطین تأکید کرد: هر گونه تحرک سیاسی بدون توجه به مقاومت بی‌فایده بوده و نتیجه‌ای برای تحقق حقوق حقه ملت فلسطین نخواهد داشت.
 
جمال عیسی با ابراز تشکر از حمایت کشورمان از مردم و مقاومت فلسطین خاطر نشان کرد: جنبش حماس علیرغم فشارها و توطئه‌های موجود، توانمندی عظیم خود در حوزه مقاومت و ایستادگی در برابر دشمن صهیونیستی را حفظ کرده و امیدوار است با ادامه حمایت ایران و دیگر کشورها  در جهت استیفای کامل حقوق فلسطینیان به تلاش‌های خود ادامه دهد.

انتهای پیام/






تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن