تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر که خدا رابشناسد ترس او در دلش می افتد و هر از خدا ترسان باشد نفسش از دنیا باز ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798515674




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تأکید رهبری بر عدم عقب‌نشینی در برابر دشمن/ انقلاب اسلامی یک فرایند دائمی/ تنها پیروزی اصول‌گرایان مهم است


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: حداد عادل در پنجمین همایش همگرایی اصول‌گرایان مطرح کرد
تأکید رهبری بر عدم عقب‌نشینی در برابر دشمن/ انقلاب اسلامی یک فرایند دائمی/ تنها پیروزی اصول‌گرایان مهم است
رئیس فراکسیون اصول‌گرایان مجلس گفت: تأکید مقام معظم رهبری بر این موضوع است که اگر دشمن در زمانی حس کند در بین ما کسانی حاضرند حرف نادرست دشمن را بپذیرند و کوتاه بیایند، استکبار به هیچ صلحی قانع نمی‌شود.


به گزارش خبرنگار احزاب و تشکل‌های باشگاه خبرنگاران، غلامعلی حدادعادل، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و رئیس فراکسیون اصول‌گرایان در پنجمین همایش همگرایی اصول‌گرایان که در سالن اجتماعات مصلی بزرگ امام خمینی(ره) تهران برگزار شد، ضمن تبریک ولادت پیامبر اعظم محمد مصطفی (ص) و امام صادق (ع) و هفته وحدت اظهار داشت: امیدوارم برگزاری این جلسه در هفته وحدت، نمود یک وحدت و انسجام بین اصول‌گرایان باشد.
 
وی با بیان این که اکنون در جامعه ما دو روش و یک بینش وجود دارد، تصریح کرد: روش اول آن است که اکنون یک عده‌ای معتقدند که انقلاب در همان سال 57 که شروع شده است به پایان رسیده است و در این بینش چیزی به عنوان تداوم انقلاب وجود ندارد.
 
نماینده مجلس شورای اسلامی ادامه داد: آن دسته افراد با بینشی که دارند به سراغ عادی کردن امور می‌روند و معتقدند که تداوم انقلاب ضرورتی ندارد و می‌گویند که ملت شعار خود را داده است و به اهداف خود رسیده است و دیگر نیازی به تداوم روند انقلاب که همان آرمان‌های انقلاب ما بود، ندارد.
 
حداد عادل با بیان این که شاید آن عده این اعتقادات خود را به صراحت بیان نکنند، افزود: ما بر اساس رفتارها و گفتارهایشان می‌توانیم تشخیص بدهیم که آن‌ها اعتقادی به تداوم انقلاب ندارند، زیرا آن دسته از افراد معتقدند و به صراحت می‌گویند که باید به باشگاه قدرت بین‌المللی بپوندیم که این همان خوشبین بودن به غرب و استکبار است و در نظر دارند که کرسی در این باشگاه برای خود داشته باشند و در تلاشند که در برابر هنجارهای بین‌المللی تمکین کنند.
 
رئیس فراکسیون اصول‌گرایان مجلس با بیان این که آن گروه در پی آن است که خود را به دردسر نیندازد و در تمامی حوزه‌ها از جمله فرهنگ، اقتصاد و سیاست کنار بیاید، اظهار داشت: از نظر آنان اصرار بر مسأله فلسطین با توجه به اهداف‌شان منافات دارد و می‌گویند همچون بقیه کشورها باید به مسأله فلسطین و رژیم صهیونیستی بپردازیم و در این امور کاری نداشته باشیم.
 
وی بیان داشت: کتابی در تبیین برنامه چهارم توسعه نوشته شده بود که زمانی که با اعتراضات مواجه شد، جمع شد؛ ما باید آن کتاب را چاپ کنیم و به دست اصول‌گرایان برسانیم تا مطالعه کنند زیرا با مطالعه این کتاب ما حقایق را متوجه می‌شویم، زیرا در این کتاب بحثی از انقلاب نیامده و تنها در تلاش است که بگوید ما باید به قدرت‌های جهانی بپیوندیم که اکنون نیز روزنامه‌های جاری در لفافه این موضوع را بیان می‌کنند.
 
نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به این که در سال گذشته که خدمت مقام معظم رهبری بودم این دغدغه را در فرمایشات ایشان احساس کردم، گفت: ایشان گفتند که انقلاب ما تمام نشده است و باید مستمر و دائمی باشد.
 
حداد عادل به بیان نگرش دوم پرداخت و گفت: در مقابل نگرش اول، نگرش دیگری است که انقلاب را یک فرایند دائمی و مستمر می‌داند که این فلسفه در شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی مجسم است و این بدان معناست که باید همواره به استقلال کشور بیاندیشیم که زمانی در دفاع مقدس این موضوع محقق شد و زمانی نیز بر اصرار حقوق ملت بر سر انرژی هسته‌ای محقق می‌شود، از همین رو است که باید استقلال کشور، محفوظ بماند.
 
رئیس فراکسیون اصول‌گرایان مجلس ادامه داد: تأکید مقام معظم رهبری نیز بر این موضوع است که اگر دشمن در زمانی حس کند که در بین ما کسانی هستند که حاضرند حرف نادرست دشمن را بپذیرند و کوتاه بیایند، استکبار به هیچ صلحی قانع نمی‌شود و اگر قدمی عقب‌نشینی از سوی ما صورت گیرد، آنان دو قدم به جلو می‌آیند.
 
وی افزود: اگر ما در مقطعی بر سر مسائل و منافع خود کوتاه بیاییم این موضوع با شعار جمهوری اسلامی ایران منافات دارد که جمهوری اسلامی ذره‌ای از اراده خود برای مخالفت با استکبار و سلطه جهانی دست برنمی‌دارد.
 
نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: باید در قدم اول بدانیم که انقلاب تمام شده نیست و یک امری دائمی است و برای درجات بیشتر آن تلاش کنیم، زیرا انقلاب اصولی دارد و نباید آن اصول کنار گذاشته شود.
 
حداد عادل با بیان این که امام خمینی (ره) راه انقلاب را نشان داده است و رهبری معظم ما این راه را با مهندسی طی می‌کنند و ادامه می‌دهند، بیان داشت: اصول امام، اسلامی بوده است و زمانی که ایشان می‌فرمایند یک موی کوخ‌نشینان برای رضایت کاخ‌نشینان نمی‌دهم این همان اصول و اسلامی است که امام به ما معرفی کرد و توانست با کمک ملت شاه را سرنگون کند.
 
رئیس فراکسیون اصول‌گرایان مجلس تأکید کرد: اسلام ما، اسلامی نیست که شبیه شیخ‌نشینان خلیج فارس باشد.
 
وی با اشاره به شاخص‌های تعیین شده توسط مقام معظم رهبری برای اصول‌گرایی که ایشان بیان کرده‌اند، گفت: ما باید نکاتی را که مقام معظم رهبری بیان کرده‌اند، سرلوحه خود قرار دهیم و مواردی همچون اقتصاد مقاومتی که نزدیک به این اصول است را به آن اضافه کنیم.
 
نماینده مجلس شورای اسلامی افزود: ایمان، اخلاق اسلامی، اعتقاد به حکومت اسلامی و تلاش برای برپایی حکومت اسلامی که به معنای مقابله با افکار سکولاریسم که دین و ملت را می‌خواهند جدا کنند، از شاخصه‌هایی بود که مقام معظم رهبری بیان کردند.
 
حداد عادل در ادامه به بیان شاخصه‌های دیگری پرداخت و تصریح کرد: تکیه نکردن به بیگانگان و دشمنان، حق‌طلبی و اعتقاد به خدا و تکیه به ملت و تلاش برای رسیدن به فناوری‌های روز و پیشرفت برای اعتلای کشور است از نکاتی بود که مقام معظم رهبری بر آن تأکید داشتند.
 
رئیس فراکسیون اصول‌گرایان مجلس با اشاره به این که عده‌ای بعضی افکار را به اشتباه افراطی‌گری می‌نامند، گفت: اگر در عالم تبلیغات اسم بعضی از اعتقادات را افراطی‌گری بگذارند، نباید دست از کار بکشیم، زیرا بعضی اعتقادات در حقیقت افراط نیست چرا که ما باید برای تحقق آرمان‌های خود گاهی اوقات تند برویم و در بعضی مواقع آرام حرکت کنیم از همین رو باید بدانیم افراط در تاکتیک است و در راهبرد نیست.
 
وی افزود: مردم صداقت و بی‌صداقتی را از ورای تبلیغات تشخیص می‌دهند زیرا مردم هوشیارتر از آن هستند که فریب برخی تبلیغات را بخورند همان گونه که 9 دی بصیرت خود را نشان داده‌اند.
 
نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به راهپیمایی 9 دی گفت: این حماسه جلوه‌ای از قضاوت مردم و برهانی بر بصیرت مردم بود.
 
حداد عادل اشاره‌ای به اتفاقات 76 تا 84 داشت و تصریح کرد: در آن مقطع زمانی ما شاهد رفتارهای زشت و سخنانی زیبا بودیم که به زبان می‌آمد که در آن مقطع زمانی کشور آن قدر دچار جنجال شده بود که واکنش مردم را در انتخابات سال 84 را به همراه داشت.
 
رئیس فراکسیون اصول‌گرایان مجلس ادامه داد: اگر کسانی که اکنون قدرت را به دست دارند همان رفتار آن سال‌ها را داشته باشند ملت می‌تواند تصمیم‌گیری بهتری داشته باشند، زیرا ملت در قبال فضا‌سازی‌ها، تیترهای غلط و تهمت‌زنی‌ها عکس‌العمل نشان خواهد داد.
 
وی با بیان این که اصول‌گرایان باید با درک شرایط وحدت داشته باشند، بیان داشت: اکنون شرایط کشور به گونه‌ای است که با گذشته تفاوت کرده و باید تصمیمی متناسب با شرایط امروز گرفته شود.
 
نماینده مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: بنای کار ما در انتخابات مجلس آینده باید پیروزی اصول‌گرایان باشد، از همین رو تشکل‌ها مهم نیست و تنها پیروزی اصول‌گرایان مهم است که ما باید این موضوع را اصل قرار دهیم و بر آن پافشاری کنیم.

انتهای پیام/





تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن