تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):به خداوند امیدوار باش، امیدی که تو را بر انجام معصیتش جرات نبخشد و از خداو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819587443




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

با رأی قاطع 13 عضو شورا تصمیم استاندار در پروژه پارکینگ سعدالسلطنه فصل‌الخطاب است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: با رأی قاطع 13 عضو شورا
تصمیم استاندار در پروژه پارکینگ سعدالسلطنه فصل‌الخطاب است
بنا بر تصمیم قاطع شورای اسلامی شهر قزوین؛ در خصوص اجرای پروژه پارکینگ سعدالسلطنه، صلاح و تصمیم استاندار قزوین فصل‌الخطاب است.

خبرگزاری فارس: تصمیم استاندار در پروژه پارکینگ سعدالسلطنه فصل‌الخطاب است



به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، عباس ظاهری صبح امروز در جلسه شورا که با حضور تمامی اعضا و شهردار قزوین در تالار مردمی برگزار شد ضمن اعلام احترام به تصمیم عاقلانه تمامی اعضای شورای شهر در تصمیم‌گیری نهایی برای پروژه پارکینگ سعدالسلطنه، اظهار کرد: به طور حتم هر تصمیمی که استاندار قزوین در رابطه با این پروژه بگیرد همه دستگاه‌ها باید پیرو آن باشند.

وی افزود: بدون‌شک تصمیم شورا صلاح شهرمان را با هدف پرهیز از جنجال و حل قانونی و منطقی پروژه پارکینگ سعدالسلطنه در پی خواهد داشت.

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین نظر استاندار را هرچه که باشد قاطع در پایان دادن به جنجال‌های به راه افتاده دانست و ادامه داد: این پروژه از مصوبات شورای شهر بوده و در بودجه سال 93 اعتبار ساخت آن مشخص شده است.

این مسئول همچنین با اشاره به اعتبار 8 میلیارد و 500 میلیونی که شهرداری به این پروژه اختصاص داده، خاطرنشان کرد: با این رقم مدیریت شهری می‌تواند در چندین نقطه شهر پروژه‌های مختلف عمرانی انجام دهد.

ظاهری ادامه داد: با توجه به نیاز منطقه به وجود پارکینگ و توجیه منطقی که کارشناسان شهر از عدم صدمه این پروژه به بافت تاریخی منطقه یاد شده دارند، تمامی این 8 میلیارد در یک نقطه هزینه شد.

وی در ادامه ضمن قدردانی از مجموعه شورا و شهرداری برای انجام مصاحبه‌های منطقی، واقعی و ژورنالیستی در هفته‌های گذشته و انعکاس آن‌‌ها در رسانه‌ها، عنوان کرد: پیشرفت واقعی شهر، هدف همه مسئولان و دستگاه‌هاست و شورا و شهرداری از ابتدا این مهم را دنبال می‌کرده، چراکه خدمات و پروژه‌های مختلف عمرانی، خدماتی، فرهنگی اجرا شده در بافت تاریخی و جدید قزوین گویای این واقعیت غیر قابل انکار است.

شهردار قزوین نیز در این جلسه به تصمیم تمامی اعضای شورای اسلامی شهرمان احترام گذاشت و آن را بسیار منطقی و مطابق با صرفه و صلاح شهر برشمرد.

مسعود نصرتی در ابتدای سخنان خود گزارشی از ادامه پیگیری‌ها برای حل منطقی مشکلات به‌راه افتاده ارائه داد و تأکید کرد: این پروژه قرار است در راستای خدماتی که در مجموعه تاریخی و فرهنگی سعدالسلطنه، مسجد‌النبی و مجموعه بازار به شهروندان و میهمانان قزوین ارائه می‌دهند، خدمات‌رسانی کند. گفتنی است؛ بنا بر تصمیم قاطع شورای اسلامی شهر قزوین، شهرداری در راستای بودجه مصوب 93 پیگیری‌های جدی خود را در خصوص اجرای پروژه پارکینگ سعدالسلطنه از طریق مسئولان استان و سازمان میراث فرهنگی کشور به عمل آورده و در نهایت با صلاح و مصلحتی که استاندار تشخیص می‌دهند، در این باره اقدام می‌شود. انتهای پیام/2667/ل30

93/10/18 - 10:36





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 92]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن