تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):تلاوت کننده سوره حدید و واقعه و الرحمن در آسمانها و زمین اهل بهشت خوانده می شوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819442659




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عضو شورای اسلامی شهر خرمشهر: آبفای خوزستان پروژه‌های ناتمام فاضلاب در خرمشهر انجام دهد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: عضو شورای اسلامی شهر خرمشهر:
آبفای خوزستان پروژه‌های ناتمام فاضلاب در خرمشهر انجام دهد
عضو شورای اسلامی شهر خرمشهر خواستار انجام وظیفه سازمان آب و فاضلاب استان خوزستان در قبال پروژه‌های ناتمام فاضلاب در خرمشهر شد.

خبرگزاری فارس: آبفای خوزستان پروژه‌های ناتمام فاضلاب در خرمشهر انجام دهد



سید جواد ادریس‌پور امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در خرمشهر اظهار کرد: پروژه‌های فاضلاب که از طریق استان پیمانکار و اعتبارات آن‌ها معرفی و تعیین شده است پس از گذشت بیش از یک سال کماکان ناتمام هستند. وضعیت فاضلاب و نیمه‌کاره ماندن این پروژه‌ها سبب ایجاد نارضایتی در شهروندان و مسئولان شده است.
عضو شورای شهر خرمشهر بر وسعت مشکل فاضلاب در خرمشهر تاکید کرد و گفت: از ابتدای شورای شهر دوره چهارم تاکنون پروژه‌های نیمه تمام فاضلاب، از مهم‌ترین مشکلات و عمده دلایل مراجعات شهروندان عزیز به شورای شهر بوده است.
ادریس‌پور با بیان اینکه شهروندان به طور مداوم با مراجعه به اعضای شورای شهر از وضعیت اسفبار فاضلاب در مناطق مختلف شهر شکایت می‌کنند، افزود: در مناطقی همچون «عباره»، «ام التلول» و غیره اکثر خیابان‌ها و کوچه بسان زمین شخم‌زده‌ای می‌مانند و طی بازدیدهای می‌دانی و شکایت‌های مردمی از نزدیک شاهد بی‌نظمی و آزار و اذیت مردم به علت وضعیت نابسامان فاضلاب در این مناطق بوده‌ایم.
وی در ادامه از استیصال مردم به سبب وضعیت ایجاد شده خبر داد و تصریح کرد: شهروندان ساکن آن مناطق اظهار می‌دارند بعلت خرابی کوچه‌ها و عدم تردد وسایل نقلیه خود، حتی آژانس‌ها نیز حاضر به سرویس دهی به آن مناطق نیستند و این مهم برای شهروندان به یک معضل تبدیل شده است.
عضو شورای شهر خرمشهربه بیان علت ایجاد این مشکل پرداخت و اظهار کرد: بنا به اظهار پیمانکاران، به علت عدم تأمین اعتبار ازسوی مسئولان فاضلاب استان، پیمانکاران کار را نیمه کاره‌‌ رها کرده و مشکلات مردم را دوچندان کرده‌اند.
ادریس پوردر پایان بیان کرد: به عنوان عضو شورای شهر، منتخب مردم و مطالبه گر حقوق شهروندی، تقاضای رسیدگی هرچه سریع‌تر مسئولان مربوطه در زمینه حل مشکل فاضلاب را دارم.
انتهای پیام/72021/خ20

93/10/08 - 09:08





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن