تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص):وقتى معلم به كودك بگويد: بگو بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم و كودك آن را تكرار كند خدا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805705644




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بر‌ترین لپ‌تاپ‌های حاضر در نمایشگاه CES ۲۰۱۵


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
بر‌ترین لپ‌تاپ‌های حاضر در نمایشگاه CES ۲۰۱۵
لپ‌تاپ‌ها هنوز هم با وجود فراگیر شدن استفاده از گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها به عنوان یکی از کاربردی‌ترین و محبوب‌ترین دستگاه‌ها برای کاربران مطرح هستند. در واقع اکنون در نمایشگاه CES ۲۰۱۵ شاهد حضور دستگاه‌هایی هستیم که با امکاناتی نظیر دوربین سه بعدی، کنترل با حرکات دست و اسکن از دنیای واقعی، بیش از همیشه کاربران را تحت تأثیر قرار می‌دهند.
به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران، لپ‌تاپ‌ها هنوز هم با وجود فراگیر شدن استفاده از گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها به عنوان یکی از کاربردی‌ترین و محبوب‌ترین دستگاه‌ها برای کاربران مطرح هستند. در واقع اکنون در نمایشگاه CES ۲۰۱۵ شاهد حضور دستگاه‌هایی هستیم که با امکاناتی نظیر دوربین سه بعدی، کنترل با حرکات دست و اسکن از دنیای واقعی، بیش از همیشه کاربران را تحت تأثیر قرار می‌دهند.


به گزارش «تابناک»، نمایشگاه CES ۲۰۱۵ یا Consumer Electronics Show از روز گذشته به روال سابق هر سال در لاس وگاس آغاز به کار کرده ‌و به رغم شرکت‌ها و تکنولوژی‌های جدیدی که در این نمایشگاه امسال در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفته، ‌ما نگاهی به بر‌ترین لپ‌تاپ‌های ارائه شده در این نمایشگاه داریم.

۱ ـ لپ‌تاپ Acer Aspire V ۱۷ Nitro

این نمونه، قابلیت کنترل از طریق حرکات دست را داراست. با این قابلیت اگر برای مثال قصد بازی Fruit Ninja را داشته باشید، کافی است ‌انگشتان خود را در هوا به حرکت در‌آورید. این قابلیت به لطف به‌کارگیری دوربین سه بعدی اینتل موسوم به RealSense در این لپ‌تاپ است.

این لپ‌تاپ مجهز به صفحه نمایش ۱۷ اینچ از نوع IPS با وضوح ۱۰۸۰، نسل چهارم پردازشگر اینتل Core i۷، پردازشگر گرافیکی ۴GB of DDR۵ Nvidia GeForce GTX ۸۶۰M VRAM، و حافظه هیبریدی است.




2 - Lenovo ThinkPad X1 Carbonبر اساس گزارش‌ها، لنوو موفق به فروش ۱۰۰ میلیون میلیون دستگاه از مدل ThinkPad شده است. برای تکمیل این موفقیت اکنون در نمایشگاه CES اقدام به معرفی این لپتاپ جدید کرده ‌که با صفحه نمایش ۱۴ اینچ خود، یک Ultrabook فوق العاده است.

این لپ‌تاپ از نسل پنجم پردازشگر اینتل Core، صفحه نمایش با تکنولوژی FHD و حافظه SSD و وزن آن به رغم داشتن سخت افزارهای فوق‌العاده قوی، ‌۱.‌۳ کیلوگرم است.




3 - Samsung ATIVBook 9سامسونگ نیز در این نمایشگاه با آخرین مدل لپ‌تاپ خود با نام ATIV که مجهز به سیستم عامل ویندوز ۸.‌۱ است، شرکت کرده. این مدل لپ‌تاپ که البته عنوان شده ‌تنها در ایالات متحده فعلا به فروش می‌رسد، از وضوح خوب ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ پشتیبانی می‌کند و از پردازشگر Intel M Core به همراه ۴ گیگابایت رم برخوردار است.

این لپ‌تاپ ‌سخت افزار قابل توجهی ندارد، ولی همه ‌نکته آن در ضخامت ۱۱.‌۶ میلیمتری آن و وزن ۹۳۴ گرمی نهفته است. این لپ‌تاپ در نوع خود، یکی از پرچمداران Ultrabook‌ها خواهد بود.




4 - Dell XPS 13 and 15شرکت Dell نیز اقدام به رونمایی از آخرین مدل‌های XPS خود در این نمایشگاه کرده است که سری ۱۳ آن به ادعای Dell کوچک‌ترین لپ‌تاپ‌های ۱۳ اینچ موجود هستند.

این سری مجهز به صفحه نمایش از نوع UltraSharp Quad+ است که ۵.‌۷ میلیون پیکسل را در خود جای داده ‌و حال آنکه مدل ۱۵ اینچ آن این تعداد پیکسل را به ۸ میلیون عدد رسانده است.

همچنین این دستگاه از باتری با عمر ۱۵ ساعت و نسل پنجم پردازشگر اینتل Core برخوردار است که بهای اولیه آن برابر با ۸۰۰ دلار برآورد کرد‌ه شده است.



5 - MSI GT80 Titanاین مدل لپ‌تاپ از سوی شرکت MSI برای اولین بار در ماه اکتبر ۲۰۱۴ رونمایی شد و اکنون فروش آن آغاز شده است. این مدل که مخصوص Game طراحی شده، همچنین از یک صفحه کلید مکانیکی فوق العاده برای بهترین بازخورد و کنترل بازی برخوردار است.

همچنین بنا بر ادعای شرکت MSI این دستگاه، باریک‌ترین و سبک‌ترین لپ‌تاپ Gaming حال حاضر است که از صفحه نمایش ۱۸.‌۴ اینچ با وضوح ۱۰۸۰، پردازشگر گرافیکی ۹۸۰M SLI، پردازشگر اینتل Core i۷-۴۹۸۰HQ، ۲۴ گیگابایت رم و حافظه هیبریدی برخوردار است. بهای آن ۳۵۰۰ دلار برای فروش اولیه تعیین شده است.






منبع: تابناک




تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۹:۴۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن