تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):ميان حق و باطل جز كم عقلى فاصله نيست. عرض شد: چگونه، اى فرزند رسول خدا؟ فرمود...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802889254




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اقرار زن و مرد خيانتكار به جنايت |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: اقرار زن و مرد خيانتكار به جنايت
کد خبر: ۴۶۴۴۶۳
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۹ - 07 January 2015


مردي كه متهم است با همدستي زن مورد علاقه‌اش، شوهر وي را به قتل رسانده، دستگير شد و به قتل اقرار كرد.

به گزارش جوان، عصر روز شنبه، هفتم تيرماه امسال زني به اداره پليس رفت و از ناپديد شدن ناگهاني شوهرش خبر داد.

وي در توضيح ماجرا گفت: امروز صبح زود شوهرم بهمن با خودروي پرايدش از خانه بيرون رفت و قرار بود تا ظهر به خانه برگردد اما ديگر برنگشت. وقتي دير كرد نگرانش شدم و با تلفن همراهش تماس گرفتم اما گوشي او خاموش بود به خاطر همين تصميم به شكايت گرفتم. 

پس از طرح اين شكايت، پرونده به دستور قاضي جمشيدي، بازپرس ويژه قتل در اختيار تيم ويژه‌اي از كارآگاهان مبارزه با آدم‌ربايي قرار گرفت. مأموران پليس چند روز بعد از حادثه خودروي پرايد مقتول را حوالي رباط‌كريم در حالي كه در آتش سوخته بود، كشف كردند.

در حالي كه تحقيقات ادامه داشت، كارآگاهان 9 مهرماه متوجه شدند جسد مردي ميانسال در رودخانه رباط‌كريم كشف و به پزشكي قانوني منتقل شده است. از آنجا كه مشخصات جسد با مقتول شباهت داشت، خانواده او با حضور در پزشكي قانوني هويت وي را شناسايي كردند.  پس از آن پرونده با موضوع قتل تشكيل شد. گزارش پزشكي قانوني هم نشان داد كه بهمن با اصابت ضربات چاقو كشته شده است.

كارآگاهان سپس از همسر مقتول كه شراره نام داشت تحقيق كردند. بررسي‌ها نشان داد شراره از مدت‌ها قبل با مرد 39 ساله‌اي به نام ياشار ارتباط دارد. همچنين معلوم شد مقتول قبل از حادثه از ارتباط همسرش با ياشار با خبر شده و با همسرش درگيري داشته است.

بنابراين مأموران پليس به دستور قاضي جمشيدي ياشار و شراره را به عنوان مظنون بازداشت كردند. ياشار در بازجويي‌هاي اوليه با تناقض‌گويي قصد فريب پليس را داشت اما در بازجويي‌هاي تخصصي لب به اعتراف گشود و به قتل بهمن اقرار كرد.

متهم گفت: مدتي قبل از حادثه با شراره در پارك آشنا شدم. ارتباط تلفني ما ادامه داشت تا اينكه به يكديگر علاقه‌مند شديم. ما هر روز تلفني و پيامكي با هم در ارتباط بوديم تا اينكه همسرم متوجه ارتباط من و شراره شد. همسرم خيلي تلاش كرد من ارتباطم را با شراره قطع كنم اما ارتباط ما ادامه پيدا كرد. بعد از آن بود كه همسرم بهمن را از ماجراي رابطه من با همسرش با‌خبر كرد. به خاطر همين موضوع مدتي من و بهمن با هم درگير بوديم و براي هم خط و نشان مي‌كشيديم تا اينكه من و شراره نقشه قتل بهمن را طراحي كرديم. چهار شب قبل از حادثه قرار شد من بهمن را در خواب بكشم. آن شب طبق قرار شراره در خانه را باز كرد و من به بالين سر بهمن رفتم اما پشيمان شدم و برگشتم.

متهم در توضيح حادثه گفت: سحرگاه هفتم تيرماه بر بالين بهمن حاضر شدم و از شراره خواستم به داخل راه‌پله‌ها برود و خودم با چاقو بهمن را به قتل رساندم. پس از حادثه جسد مقتول را داخل صندوق عقب خودرو مقتول گذاشتم و در اطراف رباط‌كريم داخل رودخانه‌اي انداختم و خودرواش را چند كيلومتر آن‌طرف‌تر آتش زدم اما سرانجام گرفتار شديم. شراره هم در بازجويي‌ها به قتل شوهرش با همدستي ياشار اعتراف كرد.

وي گفت: وقتي با ياشار آشنا شدم تصميم گرفتيم با هم ازدواج كنيم اما احساس كرديم كه شوهرم مزاحم اين خواسته ما است به همين خاطر نقشه قتل او را طراحي و اجرا كرديم.

دو متهم به دستور قاضي جمشيدي براي تحقيقات بيشتر و روشن شدن ابهامات حادثه در اختيار كارآگاهان اداره دهم پليس آگاهي قرار گرفتند.












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 98]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن