تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):درهاى گناهان را با استعاذه (پناه بردن به خدا) ببنديد و درهاى طاعت را با بسم اللّه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819993942




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تذکر به پليس به دليل تغيير در شماره‌هاي چراغ راهنمايي/ تعيين سقف براي شماره‌گذاري خودرو در پايتخت


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۶ دي ۱۳۹۳ (۱۲:۲۷ب.ظ)
تذکر به پليس به دليل تغيير در شماره‌هاي چراغ راهنمايي/ تعيين سقف براي شماره‌گذاري خودرو در پايتخت معاون حمل و نقل و ترافيک شهرداري تهران گفت: تذکرات مختلفي را به ماموران راهنمايي و رانندگي در رابطه با تغيير شماره‌هاي چراغ‌ها داده‌ايم و در اين زمينه پيگيري‌هاي خود را افزايش خواهيم داد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاري موج، سيدجعفرتشکري هاشمي با حضور در يکصد و بيست و يکمين جلسه علني از چهارمين دوره شوراي اسلامي شهر تهران با بيان اين مطلب تصريح کرد: در حال حاضر شاهد هستيم که مأموران راهنمايي و رانندگي در برخي از معابر شهر به صورت دستي عدد چراغ‌هاي راهنمايي و رانندگي را تغيير داده که اين موضوع بايد اصلاح شود.
وي افزود: در بخشي از مواقع خاص از جمله اسکورت مقامات، تغيير عدد چراغ‌هاي راهنمايي و رانندگي منطقي است و در ساير موارد نبايد چنين اتفاقي را شاهد باشيم.
معاون حمل و نقل و ترافيک شهرداري تهران با اشاره به اجرايي شدن طرح خط سفيد در شهر تهران خاطر نشان کرد: در حال حاضر اين طرح به صورت پايلوت تنها در دو منطقه 6 و 8 تهران اجرايي مي‌شود.
وي ادامه داد: اين طرح به صورت موفقت و مقطعي نخواهد بود و آن را تا پايان سال 1394 در سراسر پايتخت اجرايي خواهيم کرد.
تشکري هاشمي با ارائه جزئياتي از تخلف‌هاي صورت گرفته ترافيکي در شهر تهران اظهار داشت: عدم مديريت يکپارچه شهري در تصميمات ترافيکي، ضعف قانون در اجراي صحيح آن و همچنين قانون گريزي و تخلفات در شهرها سبب ايجاد معضلات ترافيکي مي‌شود.
وي با اشاره به نقش تاثيرگذار عوامل فرهنگي در کاهش معضلات ترافيکي اذعان داشت: در صورتي که بتوانيم آموزش‌هاي پايه را افزايش دهيم مي‌توانيم شاهد بهبود شرايط ترافيکي پايتخت باشيم.
معاون حمل و نقل و ترافيک شهرداري تهران ادامه داد: دنيا بيش از سه دهه است که رفتارهاي غلط ترافيکي را به فراموشي سپرده است اما متأسفانه در ايران همچنان شاهد اين رفتارهاي غلط هستيم.
تشکري هاشمي با بيان اين مطلب که به دنبال افزايش تعداد خطوط سفيد در شهر تهران نيستيم، گفت: با اجراي طرح خط سفيد تعداد اين خط‌ها افزايش نخواهند يافت بلکه در خلل اين طرح تلاش کرده‌ايم حريم قانوني شهروندان مشخص‌تر از قبل شود.
وي در خصوص وضعيت حال حاضر تخلف‌هاي صورت گرفته شده ترافيکي در شهر تهران بيان داشت: مشاهده تصاوير دوربين‌ها گوياي آن است که شهروندان به سمت رعايت قوانين در حرکت هستند اما همچنان تا رسيدن به حد مطلوب فاصله بسيار زيادي مشاهده مي‌شود.
معاون حمل و نقل و ترافيک شهرداري تهران خواستار محدود کردن شماره‌گذاري خودروها در شهر تهران شد و تصريح کرد: درخواست ما از اعضاي شوراي اسلامي شهر تهران اين است که با تصويب يک قانون جلوي شماره‌گذاري بسيار زياد خودروها در طول يکسال را بگيرند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن