تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترین کارها در نزد خدا نماز به وقت است ، آنگاه نیکی به پدر و مادر ، آنگاه جنگ در را...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819201099




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افزایش 15درصدی بودجه ناجا/تعیین بخش رصد جرایم خشن در پلیس آگاهی


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: احمدی مقدم اعلام کرد؛ افزایش 15درصدی بودجه ناجا/تعیین بخش رصد جرایم خشن در پلیس آگاهی خبرگزاری پانا: فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به وضعیت بودجه ناجا در سال آینده گفت: بودجه ناجا در لایحه ارائه شده از سوی دولت با افزایش 15 درصدی مواجه شده است.
۱۳۹۳ دوشنبه ۱۵ دي ساعت 11:51

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرنگار اجتماعی پانا، سردار اسماعیل احمدی‌مقدم در حاشیه مراسم افتتاحیه اولین دوره دکترای دانشگاه علوم انتظامی در جمع خبرنگاران اظهار داشت:  گفت: دانشکده دافوس در 14 رشته مقطع کارشناسی ارشد و سه رشته دکتری پذیرش دانشجو دارد. در بدنه نیروی انتظامی از مقطع دوره پایان دبیرستان جذب نیرو انجام می‌شود که این افراد در رده‌های افسری و درجه‌داری خدمت خود را ادامه خواهند داد. فرمانده نیروی انتظامی ادامه داد: میانگین تحصیلی ماموران ناجا 14 تا 15 سال است که در آینده باید دو تا سه سال به عدد این میانگین اضافه شود.
سردار احمدی مقدم همچنین با اشاره به وضعیت بودجه ناجا در سال آینده نیز گفت: بودجه ناجا در لایحه ارائه شده از سوی دولت با افزایش 15 درصدی مواجه شده که این افزایش تنها افزایش ضریب حقوق را در برمی‌گیرد.
فرمانده نیروی انتظامی درخصوص رد طرح آمران به معروف در شورای نگهبان اظهار داشت: شورای نگهبان این طرح را به طور کلی رد نکرده بلکه اشکالاتی به آن گرفته است. البته نیروی انتظامی از آمران حمایت می‌کند به شرط آنکه وارد برخورد عملی نشود.
وی در ادامه همچنین با اشاره به حادثه گلپایگان گفت: این گروه از سال‌ها قبل اقدامات خشونت‌آمیز و منجر به قتل را انجام داده بودند که اگر در گذشته برخورد قاطعی مانند امروز انجام می‌شد، این اتفاقات رخ نمی‌داد. قرار شده تا در پلیس آگاهی بخشی برای رصد جرایم خشن در نظر گرفته شود و پرونده به صورت مجزا تا رسیدن به نتیجه نهایی ادامه پیدا کند.
 














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 120]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن