تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):عبادت را نزد خويش ناپسند مگردانيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819082716




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رشد توليد و صادرات در شركت فولاد آلياژي ايران


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۵ دي ۱۳۹۳ (۱۹:۲۵ب.ظ)
رشد توليد و صادرات در شركت فولاد آلياژي ايران ميزان توليد محصولات شركت فولاد آلياژي ايران در 9 ماه سال جاري با رشد 17درصدي همراه شد و به بيش از 334هزار تن رسيد.
به گزارش خبرگزاري موج، در مدت مشابه سال 1392 ميزان توليد اين شركت 284هزار و 992تن بوده كه امسال 49هزار و 795 تن بيش از توليد مدت مشابه سال قبل است.
محصولات شركت فولاد آلياژي ايران شامل انواع عمليات حرارت پذير، سخت شونده سطحي، ميكرو آلياژ، فنر، ابزار سردكار، ابزار گرم كار، بلبرينگ، خوش تراش، زنگ نزن، دما بالا و صنعتي است.
در اين مدت بيش از 278هزار و 930 تن از محصولات شركت فولاد آلياژي ايران به ارزش بالغ بر شش هزار و 54ميليارد ريال به بازارهاي مختلف مصرف عرضه شده است .
اين مقدار نسبت به مدت مشابه سال قبل كه 220هزار و 670تن بوده از لحاظ وزني 26درصد و از لحاظ ارزشي 29درصد رشد داشته است.
محصولات شركت فولاد آلياژي ايران به عنوان مواد اوليه صنايع مختلف كشور همچون خودروسازي ، ماشين سازي، ابزارسازي و همچنين در ساخت تجهيزات نفت، گاز، پتروشيمي، ريلي و ساختمان سازي مورد استفاده قرار مي گيرد.
به گزارش ايميدرو، كشورهاي هدف صادرات اين محصولات آلمان ، فرانسه ، هلند ، اسپانيا ، امارات ، تركيه ، بلژيك ، قطر ، لهستان ، كره جنوبي ، ارمنستان ، تركمنستان ، مصر و افغانستان هستند به طوري كه در اين مدت حدود 12هزار و 100 تن از محصولات اين شركت به ارزش تقريبي هشت ميليون و 700هزار دلار در قالب گروه هايي نظير عمليات حرارتي پذير ، سخت شونده سطحي ، فنر ، زنگ نزن و صنعتي و كيفي به اين كشورها صادر شده است.
اين مقدار صادرات نسبت به مدت مشابه سال قبل كه 11هزار و 670 تن بوده از لحاظ وزني حدود چهار درصد رشد داشته است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 52]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن