تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه نيّت فاسد شود، بلا و گرفتارى پيش مى آيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819691730




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

زاهدي انتصاب خود به عنوان معاون وزير كشور را تكذيب كرد


واضح آرشیو وب فارسی:کورد نیوز: تاریخ انتشار : 15:42:08 , 1393/10/15
بعد از ادعاي روزنامه مردم امروز/
زاهدي انتصاب خود به عنوان معاون وزير كشور را تكذيب كرد
استاندار کردستان با اشاره به برخی اخبار منتشر شده درباره احتمال انتصاب وی به‌عنوان معاون سیاسی وزیر کشور گفت: اخبار منتشر شده در فضای مجازی و برخی رسانه‌ها پیرامون انتصاب بنده در معاونت سیاسی این وزارتخانه «شایعه» است.


عبدالمحمد زاهدي با اشاره به برخي اخبار منتشر شده درباره احتمال انتصاب وي به سمت معاونت سياسي وزارت کشور اظهار داشت: اخبار منتشر شده در فضاي مجازي و برخي رسانه‌ها پيرامون انتصاب بنده در معاونت سياسي اين وزارتخانه «شايعه» است.


به گزارش تسنيم، وي گفت: تاکنون هيچ صحبتي در اين باره با من نشده ‌و جلسه‌اي هم درباره اين انتصاب با کسي نداشته‌ام.


در همين زمينه، امروز روزنامه اصلاح‌طلب و تازه‌تأسيس مردم امروز به نقل از يک منبع آگاه خبر داده که در حالي که وزير کشور اصرار دارد که حسينعلي اميري را به‌عنوان معاون سياسي به دولت معرفي کند، اما برخي اعضاي دولت با اين گزينه مخالفند.


به گفته اين منبع، عبدالمحمد زاهدي ‌براي اين سمت پيشنهاد شده است. او گزينه پيشنهادي ستادهاي روحاني بوده و گفته مي‌شود اسحاق جهانگيري معاون اول رئيس جمهور نيز با انتصاب او در اين سمت موافق است.



در همين حال سخنگوي وزارت کشور معرفي گزينه براي سمت معاونت سياسي اين وزارتخانه را رد کرد و گفت: هيچ بحثي درباره گزينه معاونت سياسي وزارت کشور مطرح نيست.


حسينعلي اميري درباره معرفي گزينه جديد براي معاونت سياسي وزارت کشور، اخبار برخي روزنامه‌ها مبني بر احتمال معرفي "عبدالمحمد زاهدي" براي تصدي اين سمت را تکذيب کرد و گفت: بنده در اين مورد چيزي نشنيده‌ام. اين سؤال را آقاي رحماني‌فضلي بايد پاسخ دهد.


سخنگوي وزارت کشور درباره احتمال اختلاف بين وزارت کشور و معاون اول رئيس‌جمهور براي معرفي گزينه معاونت سياسي اين وزارتخانه نيز، گفت: اين موضوع را آقاي رحماني‌فضلي و آقاي جهانگيري بايد بگويند؛ بنده از نيت‌شان خبر ندارم. البته هم آقاي جهانگيري و هم آقاي رحماني‌فضلي به بنده لطف دارند، اما نمي‌دانم نيت‌شان چيست.


اميري همچنين تأکيد کرد: بنده فعلاً حوزه سياسي را هم اداره مي‌کنم و کاري هم روي زمين نمانده است. وي در پاسخ به اين سؤال که آيا در روزهاي اخير با عبدالمحمد زاهدي براي تصدي سمت معاونت سياسي وزارت کشور صحبتي شده است، يا خير، خاطرنشان کرد: اولين بار است که گزينه آقاي زاهدي را از شما مي‌شنوم.


 



15:42:08 , 1393/10/15





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: کورد نیوز]
[مشاهده در: www.kurdnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن