تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):عبادت کردن به زیادی روزه و نماز نیست، بلکه (حقیقت) عبادت، زیاد در کار ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819101713




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آخرین جزئیات پرونده پدیده از زبان دادستانی |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: آخرین جزئیات پرونده پدیده از زبان دادستانی
دادستان کل کشور با اشاره به تخلفات شرکت «پدیده» ، از برکناری مدیرانی که در ارتباط با این موضوع اغماض کرده‌اند و رسیدگی به تخلفات صورت گرفته، خبر داد.
کد خبر: ۴۶۳۷۵۷
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۳ - ۰۷:۲۴ - 05 January 2015




دادستان کل کشور با اشاره به تخلفات شرکت «پدیده» ، از برکناری مدیرانی که در ارتباط با این موضوع اغماض کرده‌اند و رسیدگی به تخلفات صورت گرفته، خبر داد.


به گزارش فارس، سید ابراهیم رئیسی آخرین جزئیات پرونده پدیده شاندیز را اعلام کرد.


وی گفت: در پرونده پدیده که در دادسرای عمومی و انقلاب مشهد در حال رسیدگی است، سوالات جدی وجود دارد.


دادستان کل کشور با بیان اینکه شرکت سهامی خاص نمی‌تواند به مانند شرکت سهامی عام عمل کند، تاکید کرد: طبق قانون تجارت هر کدام از شرکت‌های سهامی عام و خاص، باید طبق مقررات خود عمل کنند.


وی افزود: فروش سهام باید با پشتوانه صورت گیرد و نمی‌توان در بازار دلالی سهام را افزایش داد، مثلا مبلغ سهام 5 تومانی را تبدیل کنند به سهام 10 تومانی.


رئیسی افزود: نکته بعدی در مورد این پرونده موضوع ساختمان سازی‌های این شرکت است که در رابطه با آن 3 تا 4 وزارتخانه شاکی هستند.


وی با اشاره به ادعای وزارت جهاد در مورد کاربری زمین‌هایی که پدیده در حال ساخت و ساز در آنها است، گفت: وزارت جهاد کشاورزی مدعی است که اراضی در حال ساخت نباید مورد استفاده قرار بگیرند و در این موضوع تغییر کاربری داده شده است.


دادستان کل کشور تاکید کرد: نظر ما این است که وزارت جهاد جلوی ساخت و ساز در زمین‌هایی که غیرقانونی در حال ساخت هستند را بگیرد.


وی همچنین از برکناری مدیرانی که در ارتباط با این موضوع اغماض کرده‌اند، خبر داد و گفت: در این ارتباط و در حوزه‌ای که تخلفات صورت گرفته گزارش شده که تعدادی از مدیران با وجود اینکه جلوی چشمشان تخلف صورت گرفته در مورد آن اغماض کرده‌اند.


رئیس ادامه داد: حتما باید با این مدیران برخورد شود و اگر تاکنون از کار برکنار نشده‌اند، برکنار شوند و به تخلفات آنها در مراجع قانونی رسیدگی شود.




مطالب مرتبط
بررسی «پدیده» در ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی
اعلام تخلف پدیده شاندیز و توقف فعالیت آن









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 279]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن