تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه كسى مستحق دوستى خداوند و خوشبختى باشد، مرگ در برابر چشمان او مى آيد و آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819385096




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بايد به فکر تکميل از صفر تا 100 زنجيره‌هاي توليد باشيم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۴ دي ۱۳۹۳ (۲۰:۴۹ب.ظ)
مدير بانک کشاورزي لرستان: بايد به فکر تکميل از صفر تا 100 زنجيره‌هاي توليد باشيم مديريت شعب بانک کشاورزي استان لرستان گفت: بايد به فکر تکميل از صفر تا 100 زنجيره‌هاي توليد باشيم.
به گزارش خبرگزاري موج، مدير بانک کشاورزي لرستان در جلسه بررسي مشکلات چغندرکاران استان در کميسيون کشاورزي اتاق خرم‌آباد با تأکيد بر تجميع سپرده‌هاي کشاورزان در اين بانک اظهار داشت: انتظار مي‌رود کشاورزان و توليدکنندگان با تجميع سپرده‌ها و حساب‌هايشان نزد اين بانک، ما را در مسير اعطاي تسهيلات ياري نمايند.
حجت‌اله گوديني گفت: در راستاي سياست‌هاي دولت تدبير و اميد، بانک کشاورزي در نظر دارد از صفر تا 100 زنجيره‌هاي توليد را تکميل نمايد.
وي افزود: واقعيت اين است که با برطرف نمودن مشکلات پروسه‌ي توليد چغندرقند، به مشکلات مربوط به بازاريابي و فروش محصول مواجه مي‌شويم که اگر مشکلات اين حوزه را برطرف نماييم، تازه مي‌توانيم با يک چرخه‌ي بدون مشکل روبرو شويم که مي‌تواند به خوبي به کارش ادامه دهد و اگر مشکلات اين بخش پا بر جا باشد، به يقين ساير زحماتي که در ساير بخش‌ها به انجام رسيده هم به هدر مي‌رود.
گوديني با تأکيد بر اينکه وظيفه‌ي بانک کشاورزي حمايت از کشاورزي است، تصريح کرد: موضع ما اين است که اجازه ندهيم کشاورزاني که تا پيش از توليد، بيکار بوده‌اند پس از توليد تبديل به بيکارِ بدهکار شوند.
«تسهيلات به موقع» اصطلاحي بود که مدير بانک کشاورزي لرستان از ضرورت آن دم زد و گفت: اگر تسهيلات پرداختي به موقع و در زمان خودش در اختيار کشاورز و توليدکننده قرار گيرد، مفيد است؛ در غير اين صورت تبديل به تورم و مشکل مي‌شود.
چطور براي کارخانه قند اصفهان به‌صرفه است، براي لرستان نه؟!
در ادامه‌ي جلسه نماينده کشاورزان چغندرکار نيز به بيان مشکلات‌ اين قشر پرداخت و گفت: وقتي کارخانه قند لرستان فعاليت مي‌کند و امکانات استان را هم به کار مي‌گيرد، نبايد شرايط به گونه‌اي باشد که کشاورزان چغندرکار لرستاني براي ارائه‌ي محصولات‌شان با کارخانجات اصفهان قرارداد ببندند.
رحيم شوشتري با بيان اينکه متاسفانه هر زمان کارخانه با دولت دچار مشکل مي‌شود، هزينه‌هايش را بايد کشاورز پرداخت نمايد، اظهار داشت: جالب اينجاست که کارخانه قند لرستان در پاسخ به درخواست کشاورزان مربوط به پرداخت بخشي از هزينه‌ي حمل محصول به کارخانه از عبارت "به صرفه‌نبودن" استفاده مي‌کند؛ پس چگونه است که کارخانجات خارج از استان هزينه‌هاي حمل بيشتري براي محصولات توليد شده در لرستان مي‌پردازند و برايشان هم به صرفه است؟!
وي با تأکيد بر اينکه کارخانه بازوي توانمند کشاورز است، تصريح کرد: ضروري است در سطوح بالا، تصميم‌گيري به گونه‌اي باشد که ميزان نياز و توليد و ساير مسائل مرتبط مورد توجه و بررسي قرار گيرد تا از شکل‌گيري مشکلات کنوني پيشگيري شود.
نماينده کشاورزان چغندرکار لرستان عنوان داشت: از ياد نبريم که زندگي کشاورزان بر اساس توليد محصولاتي مي‌گذرد که همه‌ي سرمايه و توان خود را پاي آن گذاشته‌اند و پشتوانه‌ي ديگري ندارند.
رحيم شوشتري در پايان خواستار پرداخت مطالبات چغندرکاران استان شد و گفت: انتظار مي‌رود در زمينه‌ي پرداخت بخشي از هزينه‌هاي حمل و همچنين تعيين عيار محصول هم مسئولان کارخانه قند لرستان در تصميم‌گيري‌هاي‌شان تجديد نظر کنند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن