تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند عزوجل مى فرمايد: هيچ مخلوقى نيست كه به غير من پناه ببرد، مگر اين كه دستش را...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821029432




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

از بين بردن منافع انحصاري برخي گروه ها بر دولت فشار سياسي مي آورد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۴ دي ۱۳۹۳ (۱۵:۵۵ب.ظ)
نهاونديان: از بين بردن منافع انحصاري برخي گروه ها بر دولت فشار سياسي مي آورد رئيس دفتر رئيس جمهور گفت: طبعا با از بين رفتن برخي منافع انحصاري، برخي ها فشار سياسي ايجاد مي کنند که همزمان بايد روشنگري کرده و مردم بايد کاملا در جريان تصميمات باشند.
به گزارش خبرگزاري موج، محمد نهاونديان روز يکشنبه در حاشيه نخستين کنفرانس اقتصاد ايران با تاکيد بر اينکه در زمان تقديم لايحه بودجه سال ۹۴ به مجلس شوراي اسلامي واقع بينانه عمل کرديم، اظهارداشت: الان در مرحله اي هستيم که مجلس شوراي اسلامي با مشارکت دولت بايد بررسي ها را انجام دهد و من مطمئن هستم به تصوير بهتري دست خواهيم يافت و با نگاه به گذشته درمي يابيم که اين نوسانات دائمي نيست و بايد ملاحظات آينده دورتر هم در نظر گرفته شود.
رئيس دفتر رئيس جمهوري درباره ارتباط سياست با اقتصاد نيز گفت: اين ارتباط دو سويه است و ويژه اقتصاد ايران نيست. هيچ نسخه اقتصادي بدون ملاحظات سياسي کامل نيست؛ تاکيدي که رئيس جمهوري در سخنان امروزشان داشتند تاکيد بر اين نکته بود که رويکرد دولت، اتخاذ يک سياست هماهنگ است.
نهاونديان با تاکيد بر اينکه در صحنه بين الملل ، مناسبات اقتصادي را با قوت و منطق دنبال مي کنيم، اظهار داشت: همزمان که التهابات را در کشور کاهش داديم، تورم نيز کاهش يافته و نرخ رشد اقتصادي و رکود به نرخ رشد مثبت و رونق تبديل شده است.
رئيس دفتر رييس جمهوري با تاکيد بر اين که اگر بخواهيم به رشد مستمر و توسعه پايدار برسيم حتما بايد با فساد مبارزه کنيم، گفت: اقتصاد سالم با فساد اداري، رانت و امتيازهاي ويژه براي برخي واحدها همراه نمي شود.
نهاونديان اضافه کرد: طبعا با از بين رفتن برخي منافع انحصاري، برخي ها فشار سياسي ايجاد مي کنند که همزمان بايد روشنگري کرده و مردم بايد کاملا در جريان تصميمات باشند.
وي با تاکيد بر اينکه آن هايي که درآمدهاي نجومي اقتصادي را با ارتباطات ويژه دنبال مي کردند بايد اين پيام را دريافت کنند که اقتصاد ايران مسير رقابتي شدن را انتخاب کرده است، افزود: فقط کساني مي توانند پيروز اين ميدان باشند که قيمت و کيفيت بهتر را ارايه کنند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 54]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن