تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 16 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت مهدی (عج):من وصىّ آخرين‏ ام، به وسيله من بلا از خانواده و شيعيانم دفع مى ‏شود
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821305371




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طلایی: برپایی جشنواره برترین های پژوهش اقدامی عظیم و مبتنی بر نگاه علمی و پژوهشی است


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: طلایی: برپایی جشنواره برترین های پژوهش اقدامی عظیم و مبتنی بر نگاه علمی و پژوهشی است
نایب رئیس شورای شهر تهران گفت: مرکز مطالعات شهرداری به عنوان برجسته ترین بخش و به عنوان سازمانی فرادست، باید در همه حوزه ها حضور داشته باشد تا تمام برنامه‌ های جامع و پژوهش بر مداری مشخص و روشن حرکت کند.
به گزارش شهرنوشت، مرتضی طلایی صبح امروز در مراسم افتتاحیه هفتمین جشنواره بین المللی برترین های پژوهش و نوآوری مدیریت شهری با بیان اینکه بخش های قابل توجه و امیدوارکننده‌ای در حوزه پژوهش و مطالعات در مدیریت شهری ملاحظه شده است، گفت: در همه مجموعه‌های شهرداری تهران احساس مسولیت و توجه به کارهای پژوهشی دیده می شود. به گونه ای که همگان متوجه شده اند که برای انجام بهتر کارها نیازمند پژوهش هستند.
وی با بیان اینکه مرکز مطالعات شهرداری تهران به عنوان برجسته ترین بخش باید به عنوان یک سازمان فرادست در سیاست گذاری و نظارت بر پژوهش ها جایگاه ویژه ای در سازمان ها و شرکت های شهرداری داشته باشد، تاکید کرد: در همه بخش های شهرداری در امر پژوهش،‌سازمان مطالعات باید حضور داشته باشد تا همه برنامه‌های جامع و پژوهشی بر مداری مشخص و روشن حرکت کنند.
نایب رئیس شورای شهر تهران با بیان اینکه تهران به عنوان شهر دانش باید در تمام حوزه‌های مدیریتی،‌ فعالیت های خود را مبتنی بر پژوهش انجام دهد، گفت: در حال حاضر هفتمین نمایشگاه بین المللی پژوهش و نوآوری مدیریت شهری برگزار شده است که منصفانه باید عرض کنم کاری بزرگ و مبتنی بر نگاه علمی،‌ مطالعاتی و پژوهشی است که قطعا چشم انداز خوبی برای آینده ایجاد می کند.
به گزارش شهرنوشت درادامه این مراسم بابک نگاهداری، رئیس مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران در جمع خبرنگاران با بیان اینکه جشنواره بین‌المللی جایزه تهران نسبت به دوره‌ قبل تفاوت چشمگیری داشته است، گفت: هفتمین جشنواره و نمایشگاه که با حضور جدی هفت دانشگاه پایتخت در حال برگزاری است، هفت پنل تخصصی توسط این دانشگاه ها برگزار خواهد شد.
وی با بیان اینکه امسال نمایشگاه علاوه بر حضور معاونت های شهرداری شاهد حضور معاونت های کالانشهر ها ست، تصریح کرد: همچنین برخی سازمان های تحقیقاتی وابسته به دستگاه های دولتی که در حوزه شهر فعالیت دارند در این نمایشگاه فعالیت چشم گیری دارند.
نگاهداری افزود: 3608اثر برای شرکت در این جشنواره ارسال شده است که شاهد رشد دو برابری آثار ارسالی هستیم. همچنین تعداد 36کشور در این جشنواره آثار خود را ارسال کرده اند که نسبت به سنوات گذشته رشد چشمگیری را شاهد هستیم.
وی با اعلام اضافه شدن یک محور به محورهای برگزاری این جشنواره گفت: علاوه بر انتخاب پایان نامه،‌ طرح های تحقیقاتی برتر، کتاب و مقالات برتر پروپزال برتر نیز انتخاب می شود که در همین راستا امسال برای اولین بار این اتفاق رخ می دهد . تاکنون نیز 121 پروپزال برتر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است .
رئیس مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران با بیان اینکه در هفت محور جشنواره،‌30 نفر در پنج قالب شهر ایرانی – اسلامی، سبک زندگی ، ترافیک و ... انتخاب می‌شوند، اظهارکرد: همچنین در محورهای اعلامی سه نفر به عنوان پژوهشگر برتر و سه اثر بین المللی نیز انتخاب می‌شود.
به گفته نگاهداری سازمان‌های بین المللی همانند مترو پلیس نیز در این جشنواره شرکت کرده اند.




تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن