تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از خوشبختى انسان درخواست خير از خداوند و خشنودى به خواست اوست و از بدبختى انسان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804118204




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عضو هیئت علمی مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره): افراد را باید با معیار ولایت سنجید/نمی‌توان امام(ره) را قبول داشت اما ولی فقیه را قبول نداشت


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: عضو هیئت علمی مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره):
افراد را باید با معیار ولایت سنجید/نمی‌توان امام(ره) را قبول داشت اما ولی فقیه را قبول نداشت
عضو هیئت علمی مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) با تأکید بر اینکه افراد را باید با معیار ولایت سنجید، گفت: مردم جمله امام مبنی بر اینکه پشتیبان ولایت فقیه باشید تا کشور آسیب نبیند را نصب‌العین قرار دادند و گمراه نشدند.

خبرگزاری فارس: افراد را باید با معیار ولایت سنجید/نمی‌توان امام(ره) را قبول داشت اما ولی فقیه را قبول نداشت



به گزارش خبرگزاری فارس همدان، حجت‌الاسلام قاسم روانبخش شامگاه دوشنبه در حماسه بزرگداشت حماسه 9 دی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب به زنده نگه داشتن 9 دی تأکید دارند، اظهار کرد: باید آفرینندگان فتنه و خنثی‌کنندگان آن را در کنار ابزار به وجودآورنده و خنثی‌کننده آن بشناسیم.
وی با بیان اینکه همواره باید از ترفندهای تازه فتنه در دنیا آگاه باشیم و انواع آن را بشناسیم، افزود: در مباحث بصیرتی باید نمونه‌های فتنه را به خوبی شناخت تا اگر فتنه جدیدی در کار بود در کمترین زمان ممکن خنثی کرد.
عضو هیئت علمی مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) با اشاره به اینکه حرکت عظیم عاشوراییان در اربعین حسینی در کربلا گوشه‌ای از بصیرت و آگاهی بود، تصریح کرد: امام حسن عسگری(ع) نشانه‌های مومن بودن را انداختن انگشتری در دست راست، سجده بر سنگ و یا خاک، جهد به گفتن بسم‌الله دانسته است.
وی با بیان اینکه امام حسن عسگری(ع) خواندن روزانه 17 رکعت نماز واجب و 34 رکعت نافله را از نشانه‌های شیعیان عنوان کرده‌اند، ادامه داد: پنجمین علامت شیعیان زیارت کربلا در روز اربعین است که به آن بسیار سفارش شده است.
روانبخش با تأکید بر اینکه روز اربعین چند سال است که باشکوه برگزار می‌شود، تصریح کرد: تجمع بیش از 20 میلیون عاشق امام حسین(ع) در کربلای معلی در روز اربعین موجب شد تا بین شیعیان به ویژه ایرانی‌ها و عراقی‌ها برادری ایجاد شود.
وی با تأکید بر اینکه این حضور موجب دلگرمی عراقی‌ها و ایرانیان شد و هراس را در دل دشمن ایجاد کرد، ادامه داد: نتیجه این دلگرمی پیروزی‌های پی‌ در‌ پی عراق در مقابل گروه تروریستی داعش بود.
وی، بصیرت را حضور به موقع در صحنه خواند و خاطرنشان کرد: باید کاری کرد که چهره شیعه در دنیا خدشه‌دار نشود و به همین دلیل باید از انجام کارهایی چون برهنه شدن در هنگام سینه‌زنی و قمه‌زنی خودداری کرد.
عضو هیئت علمی مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) با تأکید بر اینکه برهنه شدن در مراسم عزاداری باعث خواهد شد که حضرت فاطمه زهرا(س) مجلس را ترک کند، توضیح داد: امام حسین(ع) زیبا است و مراسم آن نیز باید زیبا باشد؛ انگلستان شیعه‌نماهایی را ساخته است که موجب ایجاد اختلاف‌افکنی در جهان اسلام می‌شود.
روانبخش در ادامه با بیان اینکه در زمان حضرت امیرالمومنین علی (ع) نیز دشمنان به خوبی امام را نمی‌شناختند و حتی خواص هم به دلیل فتنه‌گری، راه را گم کردند، افزود: جنگ‌ها در زمان حضرت پیامبر(ص) با دشمنان تابلو انجام می‌شد، اما در نخستین جنگ در زمان خلافت امام علی(ع) برادران دینی با یکدیگر جنگیدند و پدیده جدیدی رخ داد.
وی با اشاره به اینکه بسیاری از خواص در جریان جنگ جمل بصیرت خود را از دست دادند، تصریح کرد: در حماسه 9 دی مردم نشان دادند که اگر در جنگ جمل حاضر بودند همراه امیرالمومنین می‌شدند.
استاد حوزه و دانشگاه با تأکید بر اینکه میزان شناخت از خانواده امام براساس رابطه آنها با ولی فقیه مشخص می‌شود، ادامه داد: سرداران دفاع مقدس و تمام مبارزان زمان انقلاب را باید براساس رفتار آنان با ولایت فقیه سنجید.
وی با بیان اینکه نمی‌توان امام را قبول داشت، اما ولی فقیه امروز را قبول نداشت، خاطرنشان کرد: افراد را باید با معیار ولایت سنجید؛ مردم جمله امام(ره) مبنی بر اینکه پشتیبان ولایت فقیه باشید تا کشور شما آسیب نبیند را نصب‌العین قرار دادند و گمراه نشدند، در حالی که در جریان فتنه 88 سران فتنه حضور داشتند و به خاطر عدم توجه به سخن امام راحل به انحراف رفتند.
عضو هیئت علمی مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) با تأکید بر اینکه بسیاری از خواص در جریان فتنه سال 88 سکوت کردند، گفت: مردم به دلیل اینکه می‌دانستند ولایت مسیر را مشخص می‌کند، گمراه نشدند.
وی با بیان اینکه دشمن آشکار را همه می‌شناسند و باید دشمن مخفی را شناخت، اظهار کرد: باید سخنان مقام معظم رهبری را در عمل نیز به کار گرفت و به تکرار آنان بسنده نکرد.
وی عنوان داشت: برخی تلاش می‌کنند آمریکا را که دشمن آشکار است، تطهیر کنند، در حالی که امام فرمودند که آمریکا دشمن بزرگ است.
روانبخش ادامه داد: دشمن بعد از فتنه 88 بیکار نخواهد نشست و فتنه‌ای پیچیده‌تر را طراحی خواهد کرد، به طوری که بیش از یک هزار و 700 اتاق فکر در حال طراحی نقشه علیه ایران است.
وی در ادامه با بیان اینکه رشد جمعیت در ایران با خطر مواجه است، خاطرنشان کرد: 14 درصد جمعیت کشور علاقه‌ای به بچه‌دار شدن ندارند، 19 درصد میل به تک فرزندی دارند، تعداد عقیمان بسیار زیاد است، در سال گذشته 220 هزار سقط در بیمارستان دولتی روی داده است.
وی بیان داشت: این تغییرات خطرات جدی اجتماعی، فرهنگی، اجتماعی و امنیتی برای کشور دارد و باید شرایط ازدواج را برای جوانان فراهم کرد.
روانبخش در پایان بیان کرد: نباید از روزی فرزندان ترسید، چراکه خداوند به برکت بچه‌ها به والدین روزی می‌دهد و باید مراقب تبلیغات دشمنان نیز بود.
انتهای پیام/89033/ذ40

93/10/10 - 02:36





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 88]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن