تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از خداوند عزيز و جليل نقل كرده است كه فرمود: هر كار ارزشمندى كه در آن بسم ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820614929




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تکميل متروي تهران با اعتبارات دولتي 250 سال طول مي کشد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۴ دي ۱۳۹۳ (۱۱:۴۸ق.ظ)
تکميل متروي تهران با اعتبارات دولتي 250 سال طول مي کشد معاون شهردارتهران، با اعلام اين که از مجموع 195 و نيم ميليارد تومان بودجه مصوب شوراي اسلامي به متروي تهران، در شرايطي که در آخرين فصل سال قرار داريم تنها 95 ميليارد تومان آن پرداخت شده است، گفت: چنانچه با اين اعداد و ارقام پيش برويم 250 سال طول مي کشد تا متروي تهران تکميل شود.
به گزارش خبرگزاري موج، مهندس سيد جعفر تشکري هاشمي، معاون حمل و نقل و ترافيک شهرداري تهران، افزود: با توجه به عدد مصوب مجلس شوراي اسلامي، تنها دو کيلومتر و با عنايت به رقم پرداخت‌شده از سوي دولت تا اين تاريخ، تنها يک کيلومتر مترو مي‌توان ساخت و اين در شرايطي است که مديريت شهري قول ساخت ساليانه ۳۰ کيلومتر متروي جديد را به شهروندان تهراني داده است و باتدبير شهردار محترم تهران قطعاً به تعهد خويش عمل خواهيم کرد.
وي که در جلسه شوراي مديران معاونت حمل‌ونقل و ترافيک شهرداري تهران سخن مي‌گفت، تأکيد کرد: قرار نيست همه فشارها روي گرده مديريت شهري تهران و درنتيجه مردم اين کلان‌شهر باشد و ازاين‌رو در اين مقطع زماني که فصل بودجه‌بندي در مجلس شوراي اسلامي است، زمان آن رسيده که مطالبه سهم مردم تهران از بودجه حمل‌ونقل عمومي را از دولت مورد تأکيد قرار دهيم.
مهندس تشکري هاشمي با اشاره به اينکه سلامت مردم تهران براثر آلودگي هوا با خطر روبه‌رو شده و آلاينده‌هاي هوا حتي جان شهروندان را به مخاطره انداخته، اظهار کرد: اگر نمايندگان مجلس و دولت‌مردان اعتقاددارند اصلي‌ترين مشکل پايتخت آلودگي هواست، زمان آن فرارسيده که توسعه حمل‌ونقل عمومي را موردتوجه جدي قرار داده و همه باهم کمک کنيم تا سال آينده گسترش جهشي ناوگان حمل‌ونقل شهري رقم بخورد.
وي بابيان اينکه بايد در مطالبه حق مردم تهران صداقت و البته سماجت داشته باشيم و فراموش نکنيم براي دريافت مطالبات شهروندان اين کلان‌شهر جلوي پايمان فرش قرمز پهن نکرده‌اند، تصريح کرد: با اين وجود، خود را موظف مي‌دانيم جلوي پاي افرادي که حمل‌ونقل عمومي را براي رفت‌وآمد انتخاب کرده و مي‌کنند، فرش قرمز پهن کنيم و از تمام ظرفيت‌هاي موجود به اين منظور استفاده کنيم.
مهندس تشکري هاشمي با تأکيد بر اينکه بايد از ظرفيت‌هايي همچون B.O.T و فاينانس و اعتبارات صندوق توسعه ملي به بخش خصوصي به‌منظور توسعه حمل‌ونقل عمومي حداکثر استفاده را به عمل‌آوريم، اضافه کرد: به اين منظور مجموعه‌هاي مترو، اتوبوسراني و تاکسيراني و ساير مجموعه‌هاي متصدي حمل‌ونقل شهري بايد از هيچ تلاش و کوششي فروگذار نکنند.
معاون حمل‌ونقل و ترافيک شهرداري تهران در پايان با اعلام اينکه ۶۴۴ دستگاه اتوبوس شرکت واحد اتوبوسراني تهران با همکاري سازمان پايانه‌ها در ايام اربعين حسيني نسبت به ارائه خدمت به عزاداران حضرت اباعبدالله الحسين (ع) اقدام نمودند، از خدمات دست‌اندرکاران اين اقدام خداپسندانه با اهداي لوح تقدير، قدرداني کرد.
در اين جلسه که پيمان سنندجي مديرعامل شرکت واحد اتوبوس‌راني، محمدرضا حاجي بيگي مديرعامل سازمان پايانه‌ها، علي‌اکبر مرشدلو مدير حراست معاونت حمل‌ونقل و ترافيک و محمد بني حسن فرمانده بسيج اين معاونت به‌واسطه خدمات‌رساني به عزاداران امام حسين (ع) مورد قدرداني قرار گرفتند، مسعود رنجبريان مديرکل برنامه ريزي معاونت حمل‌ونقل و ترافيک گزارشي از وضعيت پيش‌بيني بودجه اين معاونت براي سال آينده ارائه داد.
گفتني است در پايان اين جلسه طي احکام جداگانه‌اي از سوي معاون شهردار تهران، پوريا محمديان به‌عنوان قائم‌مقام جديد سازمان حمل‌ونقل و ترافيک شهرداري تهران و عبدالقادر ميرزايي قمي به‌عنوان معاون جديد آموزش اين سازمان منصوب و معرفي شدند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 170]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن