تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كه بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم را با اعتقاد و دوستى محمد و آل پاكش و با تسليم در ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819423812




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

درخواست 4500 قصرشیرینی از استاندار کرمانشاه


واضح آرشیو وب فارسی:فارس:
درخواست 4500 قصرشیرینی از استاندار کرمانشاه
4 هزار و 500 نفر از مردم قصرشیرین در نامه‌ای از مسئولان خواستار وحدت بیشتر و ارائه راه‌کارهای لازم به رئیس شورای اسلامی استان کرمانشاه برای توسعه منطقه شدند.

خبرگزاری فارس: درخواست 4500 قصرشیرینی از استاندار کرمانشاه



به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، چندی پیش سیامک الیاس‌پور عضو شورای اسلامی شهر قصرشیرین به‌ عنوان رئیس شورای عالی اسلامی استان کرمانشاه انتخاب شد.
وی علاوه بر این هم‌اکنون سخنگوی شورای اسلامی شهر و رئیس شورای اسلامی شهرستان قصرشیرین است.
بیش از 4 هزار و 500 نفر از مردم قصرشیرین در نامه‌ای از فرماندار و مسئولان این شهرستان و استاندار کرمانشاه خواستار هم‌دلی و وحدت هر چه بیشتر برای توسعه منطقه شده‌اند.
در این نامه آمده است: طی 9 ماه گذشته مصوبات مهم و اقدامات عمرانی خوبی در شهرستان قصرشیرین انجام گرفته است.
شهرستان قصرشیرین در دوران هشت ساله جنگ تحمیلی دشمن بعثی علیه ایران به مشتی از خاک تبدیل شد و امروز به‌واسطه هم‌مرز بودن با کشور عراق ظرفیت خوبی برای توسعه اقتصادی و افزایش میزان صادرات کشور دارد.
این نامه می‌افزاید: انتخاب سیامک الیاس‌پور از اعضای شورای اسلامی شهر قصرشیرین به‌عنوان رئیس شورای عالی اسلامی استان کرمانشاه می‌تواند بستر مناسبی برای انجام اقدامات مثبت در این شهرستان فراهم کند.
این نامه تصریح می‌کند: ما مردم شهرستان قصرشیرین از فرماندار، مسئولان و اعضای شورای اسلامی این شهرستان خواستار حمایت، مساعدت و ارائه راه‌کارهای لازم به سیامک الیاس‌پور برای توسعه این دیار هستیم.
امروز شهرستان مرزی قصرشیرین با داشتن موقعیت خاص جغرافیایی می‌تواند در پرتو هم‌دلی مسئولان، شاهد پیشرفت در حوزه‌های مختلف باشد، لذا توجه مسئولان و استاندار کرمانشاه به توسعه این دیار بی‌شک موجب جلوه خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی در افکار عمومی و بهبود شرایط اقتصادی استان کرمانشاه خواهد شد.
انتهای پیام/2700/

93/10/14 - 06:07





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن