تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):من پيامبر نشده ام كه لعن و نفرين كنم، بلكه مبعوث شده ام تا مايه رحمت باشم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819060942




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ارسال بخشنامه‌های بسیار، مدیران مدارس را کلافه کرده است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: معاون اداره آموزش‌وپرورش کازرون: ارسال بخشنامه‌های بسیار، مدیران مدارس را کلافه کرده است معاون پرورشی و تربیت‌بدنی اداره آموزش‌وپرورش کازرون گفت: ارسال بخشنامه‌های بسیار به مدارس، مدیران را کلافه کرده و دیگر به بخشنامه‌های مهم توجهی نمی‌شود.
۱۳۹۳ شنبه ۱۳ دي ساعت 18:43

خبرگزاری پانا+بخشنامه‌های

به گزارش خبرگزاری پانا، حکمت‌الله ورع در جمع مدیران و معاونان و مربیان تربیتی مدارس اظهار داشت: امروزه چنانچه جامعه آموزش‌وپرورش با عزمی راسخ و با شوق و اشتیاق در راستای تربیت فرزندان این مرزوبوم گام بردارد کوه مشکلات در برابر آنان آب خواهد شد.

معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش‌وپرورش کازرون گفت: گرچه ادارات آموزش‌وپرورش با کمبود اعتبار لازم دست‌وپنجه نرم می‌کنند اما نباید این امر باعث ناامیدی و چشم‌پوشی از امر تربیتی شود.

وی خطاب به مدیران و مربیان پرورشی متذکر شد: با به‌کار بردن عبارت‌های ناامیدکننده و «نه» شخصیت دانش‌آموزان و همکاران آموزشی و پرورشی خود را خرد و له نکنید و با خوش‌رویی با آنان برخورد کنید.

ورع، داشتن برنامه درست، اهمیت به برگزاری نماز، بررسی وضعیت روحی و جسمی دانش‌آموزان، رهنمون دانش‌آموزان به مساجد و شرکت آنان در نماز جمعه را از مدیران و مربیان پرورشی این شهر خواستار شد.

وی با بیان اینکه از زمانی که گزارش‌نویسی و ارسال عکس و سی دی در آموزش‌وپرورش جا خوش کرده از کارهای معنوی و کار برای رضای خدا فاصله گرفته‌ایم تصریح کرد: امروزه در آموزش‌وپرورش کار برای رضای خدا کمتر انجام می‌شود و تمام هم‌وغم متولیان این امور فقط معطوف تهیه گزارش و سی.دی شده که ادامه این روند معقول نیست.

این مسئول متذکر شد: آن‌قدر بخشنامه‌های فراوان به مدارس ارسال می‌شود که مدیران را کلافه کرده و به‌نوعی آنان را از بخشنامه فراری داده و حتی دیگر به بخشنامه‌های مهم نیز توجهی نمی‌کنند.

ورع در بخش دیگر سخنان خود از میزبانی کازرون در مسابقات قرآن دانش‌آموزی و ورزشی این استان خبر داد و گفت: مدیران و مربیان پرورشی باید در برگزاری هرچه باشکوه‌تر این مسابقات همت کنند.

این مسئول در پایان کسب 12 مقام استانی مسابقات ورزشی، انتخاب 14 نفر برای تیم ملی نوجوانان، کسب مقام نخست تیم فوتسال کازرون برای نخستین بار و کسب چهار مقام کشوری توسط دانش‌آموزان قرآنی را از جمله اقدامات حوزه معاونت پرورش اداره آموزش‌وپرورش کازرون در سال گذشته برشمرد.

به گزارش فارس، این آیین باشکوه با صرف صبحانه و اهدای جوایز به مربیان پرورشی و مدیران مدارس به پایان رسید.
 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن