تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):از نشانه های عالم ، نقد سخن و اندیشه خود و آگاهی از نظرات مختلف است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820272109




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بازدید مدیران مدارس شهرستان قدس از موسسه خیریه محک


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: بازدید مدیران مدارس شهرستان قدس از موسسه خیریه محک خبرگزاری پانا: مدیران مدارس شهرستان قدس از موسسه خیریه محک بازدید کردند.
۱۳۹۳ پنج شنبه ۲۷ آذر ساعت 19:11

خبرگزاری پانا+بازدید +مدیران مدارس +اموسسه خیریه + محک+شهرستان قدس

 
به گزارش خبرنگار پانا، در این بازدید که از طرف سازمان دانش آموزی شهرستان های استان تهران هماهنگ شده بود،پاکزاد مسئول موسسه محک در سخنانی ودر خصوص فعالیت های محک گفت: کلیه فعالیت های این موسسه به صورت کمک های مردمی اداره می شود و به هیچ نهاد، گروه و سازمانی وابسته نیست.
در ادامه برنامه ، همکاران از قسمت های قلک محل جمع آوری قلک های محک و آنکولوژی اورژانس شیمی درمانی موسسه محک بازدید کردند و سپس ،مدیران مدارس در بخش قلک عضو شدند و قلک دریافت کردند.
لازم به ذکر است ،موسسه خیریه محک در بیست و سه سال گذشته، توسط سعیده قدس تاسیس شده است و با تکیه بر دو اصل قدر شناسی و زیبایی شناسی اقدام به جمع آوری کمک های مردمی و کمک رسانی به کودکان سرطانی می باشد و رده سنی از تولد تا شانزده سال را تحت پوشش قرار می دهد.
در پایان این مراسم بازدید، لطیفی توضیحاتی در مورد عضویت گروهی همکاران فرهنگی اداره آموزش پرورش شهرستان قدس در موسسه خیریه محک ارائه نمود.  











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 179]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن