تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه نفس از لذتهاى دنيوى سودمندترين روزه‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802906396




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هشتمين نمايشگاه بين‌المللی کالا، خدمات و فروشگاه‌های زنجيره‌ای برگزار می‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: از 15 تا 18 ماه جاری؛
هشتمين نمايشگاه بين‌المللی کالا، خدمات و فروشگاه‌های زنجيره‌ای برگزار می‌شود
هشتمين نمايشگاه بين‌المللی کالا، خدمات، تجهيزات فروشگاهی و فروشگاه‌های زنجيره‌ای با حضور ده ها شرکت داخلی و خارجی از 15 تا 18 ماه جاری، در محل دائمی نمايشگاه‌های بين المللی تهران برگزار می‌شود.
به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از هشتمين نمايشگاه بين‌المللي کالا، خدمات و فروشگاه‌هاي زنجيره‌اي؛ در اين نمايشگاه علاوه بر شرکت هاي داخلي، شرکت و نمايندگي برخي از کشورهاي خارجي از جمله  ترکيه ، چين، روسيه ،کره جنوبي، تايوان و اتريش نيز؛ نوين ترين و جديدترين کالا ها ،خدمات و صنايع مرتبط به اين حوزه را در معرض ديد علاقه مندان قرار خواهند داد.

امروزه يکي از ملزومات زندگي در شهرها بويژه شهرهاي بزرگ و کلانشهرها، ايجاد مجمتع هاي تجاري و فروشگاههاي زنجيره است تا شهروندان بتوانند در زماني مناسب ،کالاها و خدمات مورد نياز خودرا دريافت کنند و به اين ترتيب ضمن کاهش ميزان رفت و آمد ، ميزان آلودگي هوا و مصرف سوخت وانرژي نيز کاهش مي يابد و از طرفي کنترل مسائل بهداشتي و قيمتي نيز آسان تر صورت مي گيرد.

هشتمين نمايشگاه بين‌المللي کالا، خدمات، تجهيزات فروشگاهي و فروشگاه‌هاي زنجيره‌اي مي تواند نقش مهمي در اين زمينه ايفا کند.

در اين نمايشگاه؛ فروشگاههاي زنجيرهاي ( دولتي، تعاوني و خصوصي)،مجتمع هاي فروشگاهي، رسـتوران هاي زنجيـره اي ارائه دهنده ي مـواد غـذايـي، شـوينـده، آرايـشي بـهـداشـتي، پـوشـاک، کـيـف وکـفش، لـوازم خانـگي، مبلـمان، صنـايع دستي، صـوتي و تـصـويري ،توليد کنندگان تجهيزات و لوازم فروشگاهي شامل: قفسه هاي فروشگاهي، سبد هاي حمل کالا، يخچال هاي ويتريني و سردخانه، صنـدوق و ريل کنـار صندوق، بـارکد زن، بـارکـد گير، دستگـاه پول شمار، سـازندگان آسانسور و پله برقي، دستگاه هاي مـخصوص ورودي پـارکينگ، کارت زن مخـصوص زمان تـوقف، تابلو هاي تبليغاتي بيرون و داخل سالن، سازندگان درب هاي الکترونيکي، دستگاه هاي ايمني و حـفاظـتي و دستگاه هاي بسته بندي فروشگاه هاي زنجيره اي و خدمات جانبي از جمله : بانک، بيمه، خدمـات مخابـراتي، کـارت اعتبـاري، نرم افزار هاي فروشگاهي، سرويسهاي آتـش نشـاني و خـدمات نظافتي؛کالاها و خدمات خود را در معرض ديد علاقه مندان قرار مي دهند.

هشتمين نمايشگاه بين‌المللي کالا، خدمات، تجهيزات فروشگاهي و فروشگاه‌هاي زنجيره‌اي در فضائي بالغ بر 5 هزار متر مربع و در سالن هاي 10 و 11 محل دائمي نمايشگاههاي بين المللي تهران برگزار خواهد شد.

اين نمايشگاه از نظر متراژ بيش از 50 درصد و از نظر تعداد شرکت ها، 30 درصد افزايش يافته است.
مهم ترين اهداف برگزاري هشتمين نمايشگاه بين‌المللي کالا، خدمات و فروشگاه‌هاي نجيره‌اي به اين شرح است : حمايت از کالاها و محصولات داخلي ،آشنايي مصرف کنندگان با کالاها و خدمات با کيفيت و مطابق با استاندارهاي داخلي و بين المللي ، توسعه صادرات کالاهاي داخلي ، معرفي محصولات ايراني قابل رقـابت در بازارهاي جهاني براي صادرات ، خريد آسان، مطمئن و سريع ، تامين سلايق مصرف کنندگان و ايجاد نشاط جمعي در مجتمع هاي فروشگاهي، ايجـاد رقـابت در تـوليـد بـراي دستـرسي به نيـازهاي واقعي مـصرف کنندگان ،ترويج فرهنگ خريد از فروشگاه هاي زنجيره اي بمنظورکاهش آلودگي هوا، کاهش مصرف سوخت، انرژي و جلوگيري از اتلاف وقت ،کنترل و نظارت سازمان يافته بر بهداشت و سلامت کالاها به صورت عملي ، نرخ گذاري و نظارت در قيمتها وآشنايي با آخرين فنائري ها در زمينه تجهيزات فروشگاهي .

علاقه مندان مي توانند براي اطلاعات بيشتر اين نمايشگاه، با ستاد برگزاري آن با شماره تلفن 77456811-77441472 تماس بگيرند .

هشتمين نمايشگاه بين‌المللي کالا، خدمات و فروشگاه‌هاي نجيره‌اي از 15 تا 18 دي ماه هر روز از ساعت 9 تا 16 در محل دائمي نمايشگاههاي بين المللي تهران آماده بازديد علاقه مندان است.

انتهای پیام/





تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن