تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):اى آن كه يادش مايه شرافت و بزرگى ياد كنندگان است و اى آن كه سپاسگزاريش موجب دست يافت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821032707




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تمایل به خوراکی شیرین نشانه بیماری روحی مزمن


واضح آرشیو وب فارسی:دکتر سلام:

Stress1


اگر تمایل زیاد به مصرف خوراکی های شیرین دارید و علاقه فراوانی به شیرینی جات و تنقلات شیرین دارید بدانید از نوعی استرس مزمن و ناراحتی روحی و روانی رنج می برید!

مصرف زیاد و بی‌رویه شیرینی‌جات، نشانه‌ای مهم از بروز استرس مزمن و برخی دیگر از اختلالات شدید روحی و روانی است. محسن عابدینی نیا، روانپزشک تصریح کرد: استرس یکی از مشکلات جدی و شایع اغلب افراد جامعه شده است و به دنبال آن مشکلات و عوارض زیادی اعم از جسمی و روانی به وجود آمده است.

وی با اشاره به اینکه استرس در صورت تداوم و شدت یافتن می‌تواند به حالت مزمن درآید، افزود: استرس مزمن ممکن است با علائمی همراه باشد که استرس‌های معمولی فاقد این علائم باشند.

عابدینی نیا تاکید کرد: مصرف زیاد و بی‌رویه شیرینی‌جات ، نشانه‌ای مهم از بروز استرس مزمن و برخی دیگر از اختلالات شدید روحی و روانی است.

وی گفت: در واقع استرس از دلایل اصلی برانگیختن فرد و ایجاد تمایل فرد به مصرف شیرینی‌جات و تنقلات است.

عابدینی نیا افزود: مبتلایان به استرس مزمن که به میزان زیاد شیرینی‌جات مصرف می‌کند، درجات مختلفی از سردرد را ممکن است تجربه کرده و بروز سردردهای میگرنی و ناگهانی در آن‌ها بیشتر دیده می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: بروز مشکلات پوستی در افرادی که دچار استرس مزمن هستند، به مراتب بیشتر از سایر افراد است.



13 دی 1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: دکتر سلام]
[مشاهده در: www.hidoctor.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 146]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن