تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 1 خرداد 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):شيطان به سپاهيانش مى گويد: ميان مردم حسد و تجاوزگرى بياندازيد چون اين دو، نزد خدا بر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

سرور اختصاصی ایران

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

پراپ فرم رابین سود

سایت نوید

کود مایع

سایت نوید

Future Innovate Tech

باند اکتیو

بلیط هواپیما

بلیط هواپیما

صمغ های دارویی

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799955551




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بانک پاسارگاد نخبگان ايراني خارج از کشور را جمع کرد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۲ دي ۱۳۹۳ (۱۲:۴۷ب.ظ)
در قالب سمينار هم انديشي: بانک پاسارگاد نخبگان ايراني خارج از کشور را جمع کرد گروهي از نخبگان ايراني ساکن خارج و داخل کشور ( 28 تن ساکن خارج از کشور و 5 تن ساکن داخل کشور) در سمينار هم انديشي بانک پاسارگاد که در محل هتل هماي تهران برپا شده بود، شرکت کردند.
به گزارش خبرگزاري موج مجيد قاسمي، مدير عامل اين بانک در جمع نخبگان ايراني حاضر در همايش, با اشاره به آغاز فعاليت اين بانک در مشهد مقدس و در سالروز ولادت امام رضا (ع)، به توضيح دستاوردهاي بانک پاسارگاد در طول 9 سال فعاليت خود از جمله قرار گرفتن در رتبه 233 در بين 1000 بانک برتر جهان و عنوان بانک برتر خاورميانه در سال 2012 و کسب عنوان نهم در بين 25 بانک برتر جهان به لحاظ پيشرو بودن پرداخت.
قاسمي در ادامه به موضوع حمايت بانک پاسارگاد از نفرات برتر کنکور سراسري در طول اشتغال به تحصيل تا هر مقطع علمي براي هفت سال پياپي اشاره کرد و با تصريح اين نکته که برخي ازاين نفرات فارغ التحصيل شده و در اين بانک مشغول به فعاليت شده‌اند گفت: براي نخستين بار در کشور، گزارش مسووليت هاي اجتماعي در بانک پاسارگاد تهيه و منتشر شده است.
وي در ادامه يادآور شد: "پاسارگاد" نامي بين المللي و شناخته شده و به معناي مرکز پارسيان است که هم جنبه تاريخي و هم جنبه معنوي دارد و به تعبير علامه طباطبايي کوروش همان پيامبرذوالقرنين است که در قرآن مجيد از آن ياد شده است.
قاسمي افزود: امروز بانک پاسارگاد يک پديده اجتناب ناپذير است چون در دل مردم ايران جاي خود را باز کرده است.
مديرعامل بانک پاسارگاد با بيان اين نکته که انتخاب موسسان اين بانک در سال 84 حدود 12 هزار و 500 نفر ساعت زمان برده است گفت: 420 گروه، طيف موسسان اين بانک را تشکيل دادند و هم اکنون 15 هزار نفر از استادان دانشگاه سهامدار اين بانک هستند.
وي سرمايه بانک پاسارگاد را چهار هزار و 200 ميليارد تومان و ارزش بازار آن را در بورس حدود 7 هزار و 500 ميليارد تومان ذکر کرد و ادامه داد: حدود 10 درصد ارزش بازار اين بانک متعلق به کارکنان است.
قاسمي بهره وري بانک پاسارگاد را بي نظير خواند و گفت: بخش ارزي اين بانک با 80 نفر کارمند موفق شده است 12 ميليارد دلار خدمات ارزي به مشتريان ارائه دهد.
مدير عامل بانک پاسارگاد درادامه به هلدينگ هاي مختلف گروه مالي پاسارگاد اشاره کرد و يادآور شد: هلدينگ سرمايه گذاري شامل دو شرکت بيمه عمومي و اتکايي بسيار موفق و تعدادي شرکت‌هاي سرمايه گذاري است و در هلدينگ آي تي اين بانک هم شرکتي چون فناوي اطلاعات بانک پاسارگاد(فناپ) وجود دارد که متشکل از نخبگان دانشگاهي است که سامانه کوربانکينگ اين بانک را طراحي کرده‌اند.
به گفته وي، بانک پاسارگاد هيچ وقت در سامانه کوربانکينگ مشکلي نداشته است و امروز يکي از توانايي‌هاي بي بديل اين بانک متکي بر همين سامانه است.
مديرعامل بانک پاسارگاد در معرفي شرکت فناپ گفت: پس از شرکت خدمات انفورماتيک بانک مرکزي، اين دومين شرکت بزرگ فناوري اطلاعات در کشور است ضمن اين که علاوه بر بانک پاسارگاد، چهار بانک ديگر از خدمات اين بانک استفاده مي‌کنند.وي هلدينگ ساختماني را هم مجموعه اي براي انجام فعاليت‌هاي ساختماني دانست که ليزينگ ساختماني پاسارگاد از اين فعاليت‌ها حمايت مي‌کند.
قاسمي اضافه کرد: بخش مهمي از بافت فرسوده اطراف حرم مطهر امام رضا(ع) از طريق اين هلدينگ ساختماني در حال بازسازي است.
وي هلدينگ انرژي را ديگر هلدينگ گروه مالي پاسارگاد عنوان کرد و يادآور شد: در اين هلدينگ سه نيروگاه داريم و فعاليت‌هايي هم در حوزه خدمات سر چاهي درحال انجام داريم ضمن اين که سه سکوي نفتي داريم که در ميادين مشترک خدمات ارائه مي‌دهند و يک سکوي ديگر هم به زودي به اين مجموعه ملحق خواهد شد.
مديرعامل بانک پاسارگاد توسعه نيروگاه‌هاي موجود را نيز در دستور کار هلدينگ انرژي بانک پاسارگاد خواند و در مورد هلدينگ معدني و صنايع معدني گروه مالي پاسارگاد هم گفت: در اين هلدينگ در حال انجام 15 هزار ميليارد تومان سرمايه گذاري در قالب 17 پروژه هستيم.
وي افزود: 6 پروژه از اين پروژه‌ها راه اندازي شده است و سه پروژه نيز تا پايان سال به بهره برداري خواهد رسيد.
قاسمي با تاکيد بر اين نکته که اين پروژه‌ها ارزش افزوده بسيار ارزشمندي دارند، تصريح کرد: سرمايه هلدينگ معدني و صنايع معدني (ميدکو) يکهزار و 680 ميليارد تومان و ارزش بازار آن حدود 7 هزار و 200 ميليارد تومان است.
وي بحث آموزش را در بانک پاسارگاد بسيار جدي خواند و گفت: راه اندازي موسسه آموزش عالي خاتم در همين راستا صورت گرفته است که به زودي به دانشگاه تبديل خواهد شد.
به گفته مديرعامل بانک پاسارگاد، مجوز سه دانشکده اين دانشگاه شامل دانشکده‌هاي فني مهندسي، علوم مديريت و مالي و علوم انساني از کميسيون‌هاي تخصصي وزارت علوم اخذ شده است.
قاسمي با بيان اين نکته که علم اقتصاد از مظلوم‌ترين علوم در کشور است که تبديل به بازار مکاره شده است ادامه داد: راه اندازي دانشکده اقتصاد با هدف ارج نهادن به اين علم بزرگ، در دستور کار دانشگاه خاتم قرار دارد.
وي تعداد دانشجويان موسسه آموزش عالي خاتم را در شرايط کنوني 800 نفر ذکر کرد و گفت: 100 دانشجو در مقطع کارشناسي و 800 دانشجو نيز در مقطع کارشناسي ارشد و تحصيلات تکميلي در اين دانشگاه مشغول به تحصيل هستند.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن