تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):خدا را نشناخته آن که نافرمانی اش کند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803487274




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جلیلی: نباید اجازه دهیم عده ای محدود در مجلس برای دولت حاشیه درست کنند/ اجازه نمی‌دهیم رابطه و مجلس دولت چالشی شود


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: جلیلی: نباید اجازه دهیم عده ای محدود در مجلس برای دولت حاشیه درست کنند/ اجازه نمی‌دهیم رابطه و مجلس دولت چالشی شود
نماینده مردم خوزستان در مجلس اعتقاد دارد که اگر با حذف یک وزیر شرایط در یک وزارتخانه بهتر می شود چه ایرادی دارد نمایندگان آن را دنبال کنند


اسماعیل جلیلی ،عضو  شورای مرکزی  فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی در مورد بحث های که برخی نمانیدگان در مورد استیضاح برخی از وزرا مطرح می کنند و همچنین کارت زردهای مجلس به وزرائ در طرح سوال به خبرنگار نامه نیوز گفت:مجلس باید تلاش کند که دولت در تحقق اهداف و برنامه های سالیانه ای که دارد موفق شود یعنی چه اهدافی که در قالب برنامه یکساله است و چه آنهایی که در قالب برنامه پنج ساله است.

وی اظهارداشت:البته سوال کردن و تقاضای استیضاح به معنی این نیست که حتما استیضاح به نتیجه می رسدو سال به رای می انجامد و ممکن است چند سوال مطرح شوداما یکی از  آنها به رای بینجامد.

جلیلی بیان کرد:ما امروز باید تلاش  کنیم که هزینه ناشی از اقدامات سیاسی  را که می توانند برای یک کشوراثر منفی داشته باشند ازبین ببریم  و یا از بروز آنها پیشگیری کنیم  و به اقداماتی که می تواند به ایجاد ارزش بیشتر در فعالیت های عمومی ما کمک کندو خط مشی دولت و حاکمیت است را باید تقویت کنیم.

وی تاکید کرد:اگر با حذف یک وزیر شرایط در یک وزارتخانه بهتر می شود چه ایرادی دارد نمایندگان آن را دنبال کنند اما اگراثری ندارد و نهایتا فعالیتها براساس همان اتفاقات و برنامه های که دولت دارد رقم می خور پس ما باید تلاش کنیم که آنها اصلاح کنند و برنامه ها را در چارچوب قانون اصلاح کنند و به پیش ببرند یعنی اقدامات قانونی مبنا قرار گیرد.

نماینده مردم استان خوزستان در مجلس شورای اسلامی  بیان کرد:پیشنهاد ما این است که نمایندگان تا جایی که امکان دارد به سوال و استیضاح دست نزنند  تا دولت برنامه هایش را پیش ببرد هرچند از نظر سیاسی ممکن است این حرف مقداری شبیه طنز باشد و در واقع باید نگاه و اهداف ومنافع ملی مبنایی باشد که ما به دولت کمک کنیم که دولت خدمات خودش را به مردم ارائه کند.

وی تاکیدکرد:متاسفانه در برهه های مجلس درگیر حواشی می شود که دولت را نیز درگیر همان حواشی می شود و ما بایدا مجموعه اقداماتی که ممکن است برای تحقق اهداف چه ملی و چه منطقه ای مانع ایجاد کند اشکال دارد و نباید  آنها را دنبال کنیم بلکه باید کمک کنیم در یک فضای مفاحمه و گفت و گویی این بحث ها را به سرانجام برسانیم.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه گفت:نمی خواهم بگویم همه اراده ها سیاسی است  ولی بعضا عملکردهای ضعیف و یا غیرقانونی مبنایی برای طرح سوال و استیضاح است اما انها را می شود با گفت و گو و رفع ابهام و پاسخ به پرسش ها حل و فصل کرد.

وی تاکید کرد:نباید اجازه دهیم عده ای محدود برای دولت حاشیه درست کنند زیرا اکثریت مجلس با درایت و منطقی که دررفتار و بررسی های خودشان دارند اجازه چنین کاری را نمی دهند و اجازه نمی دهند رابطه مجلس و دولت دچار  فضاهای چالشی بی نتیجه و رویکردهای احساسی و یا تلاش برای پاسخ به نیازهای یک گروه شود .





۱۲ دی ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن