تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):عالمان فرمانرواى بر شهرياران هستند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812963006




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کدخدایی: سران فتنه مرتباً بهانه‌جویی می‌کردند/دشمن در فتنه 88‌ با «خود‌دوستی» به جای «نظام‌دوستی» به میدان آمد‌


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: کدخدایی: سران فتنه مرتباً بهانه‌جویی می‌کردند/دشمن در فتنه 88‌ با «خود‌دوستی» به جای «نظام‌دوستی» به میدان آمد‌
سخنگوی سابق شورای نگهبان در بررسی ابعاد مختلف فتنه ۸۸ گفت: سرمایه‌گذاری دشمن بر روی برخی خواص و افرادی که در نظام جمهوری اسلامی سابقه دولتی داشته‌اند هوشیارانه بود.
به گزارش نامه نیوز، عباسعلی کدخدایی عصر امروز در برنامه‌ای که تحت عنوان 9 دی روز برخواسته از بصیرت، ناگفته‌های فتنه 88 که به همت خانه انقلاب ولایت برگزار شده بود، اظهار کرد: حماسه ملی 9 دی به عنوان یک حماسه مردمی در تاریخ ایران ثبت شد.

وی بیان کرد: مردم ولایتمدار ایران یک بار دیگر در حماسه 9 دی در پشتیبانی از شجره طیبه یعنی نظام و انقلاب اسلامی ثابت کردند که کوچک‌ترین کوتاهی نخواهند کرد.

کدخدایی در ادامه با اشاره به برخی از اتفاقات صورت گرفته و حوادث رخ داده در فتنه 88 ابراز کرد: فتنه 88 در راستای ممانعت از ایجاد بستر و شکل‌گیری ایران اسلامی بود.

وی خاطرنشان کرد: اقتدار جمهوری اسلامی ایران در منطقه به واسطه قدرت نظامی نیست بلکه به واسطه پشتوانه مردمی و استحکام مبانی تفکری اسلامیت و جمهوریت است.

سخنگوی سابق شورای نگهبان عنوان کرد: انتخابات هر کشوری مظهر تجلی، حضور و مشارکت مردم است و با توجه به حضور پرشور مردم ایران به صورت همیشگی در انتخابات، دشمنان خارجی هیچگاه سعی در در بافتن کلاهی برای خود نبودند.

وی افزود: انتخابات سال 88 برای نظام یک فرصت بود که دشمنان با تمام قوا وارد میدان شده و آن را به تهدیدی تبدیل کردند.

کدخدائی تاکید کرد: سران فتنه که از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری بودند در مقابل هر راهکاری برای حل مشکل و اصلاح معضلات کوتاه نمی‌آمدند و مرتباً بهانه‌جویی می‌کردند چرا که هدف اصلی آنها توطئه، خیانت و فتنه بود.

وی تصریح کرد: دشمن با مدیریت جدی و کامل در میدان اجرای فتنه علیه نظام آمد، خود‌دوستی به جای نظام‌دوستی باعث انحراف سران فتنه 88 شد.

کدخدائی متذکر شد: حضور و درگیری افرادی که در سابقه کاری خود مناصب دولتی و مهمی در نظام جمهوری اسلامی داشتند از جمله سرمایه‌گذاری‌های دشمن در فتنه 88 بود که هوشیارانه صورت گرفت.

اخبار تکمیلی متعاقباً اعلام می‌شود.
-



منبع: فارس


۱۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن