تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت مهدی (عج):علم ما به شما احاطه دارد و چیزی از اخبار شما بر ما پوشیده نیست
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819088939




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نماینده مردم دشتستان در مجلس: آزادی سران فتنه خیانت به مردم و نظام است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: نماینده مردم دشتستان در مجلس:
آزادی سران فتنه خیانت به مردم و نظام است
نماینده مردم دشتستان در مجلس گفت: آنهایی که در تلاش هستند تا زمینه آزادی سران فتنه را فراهم کنند بدانند که تحقق این امر خیانت به مردم و نظام خواهد بود.

خبرگزاری فارس: آزادی سران فتنه خیانت به مردم و نظام است



به گزارش خبرگزاری فارس از تنگستان، حجت‌الاسلام سید مهدی موسوی‌نژاد ظهر امروز در جمع بسیجیان شهرستان تنگستان با تبیین حماسه 9 دی اظهار داشت:  حماسه حضور حد اکثری که در 9 دی ماه بساط فتنه را برچید باید خیلی زودتر اتفاق می‌افتاد و عملکرد بد خواص بی بصیرت این حضور پر شور با 8 ما تاخیر اتفاق افتاد.
موسوی‌نژاد گفت: ما در فتنه 88 نباید منتظر جمله این عمار مقم معظم رهبری می بودیم و بساط فتنه باید خیلی زودتر از این جمع می‌شد.
وی تصریح کرد: کوتاهی و نبودن برخی خواص در وسط میدان که با سکوت خود و حمایت از فتنه‌گران مردود این امتحان شدند باعث تحمیل خسارات جبران ناپذیری برای انقلاب و ایران اسلامی شود.
نماینده مردم دشتستان بیان داشت: سکوت خواص در برابر فتنه‌گران در حالی که ادعای پیروی از خط امام راحل را داشتند جای سوال داشت چرا که فتنه گران تمام حرکتشان بر خلاف رهنمود های امام راحل بود.
موسوی‌نژاد گفت: در نظام جمهوری اسلامی هرگز افراد حجت نخواهند بود چرا که اگر سری به تاریخ بزنیم خواهیم دید که زبیر از رزمندگان با سابقه نبی مکرم اسلام بود و عدم داشتن بصیرت او را به جایی رساند که در مقابل ولی الله شمشیر بکشد .
وی افزود: فتنه 88 چیزی جز براندازی نظام نبود و آمده بود تا زمینه سقوط ارزش‌ها و آرمان‌های امام راحل را فراهم کند و این خیانت بزرگی به خون شهدا  و فرزندان و خانواده معظم آنها بود.
نماینده مردم دشتستان در مجلس تصریح کرد: امروز اگر می‌بینیم کشور عراق که یک روزی تمام قد در میدان جنگ و مبارزه با ما بوده است الان در مدیریت فرزندان عاشورایی ایران اسلامی است و اربعین امسال صحنه حضور با شکوه ملت ایران در این کشور بود همه اینها نویدی است که اعتقاد ما به فضل الهی را بیشتر می‌کند.
موسوی‌نژاد بیان داشت: در نظام الهی ایران اسلامی نه دولت‌ها محور هستند و نه شخصیت‌ها بلکه آنچه محوریت دارد ولایت فقیه است و نگاه مردم این کشور شهید پرور به انگشت اشاره ولایت فقیه خواهد بود.
وی گفت: آنهایی که در تلاش هستند تا زمینه آزادی سران فتنه را فراهم کنند بدانند که تحقق این امر خیانت به مردم و نظام خواهد بود چرا که سران فتنه مسبب به شهادت رسیدن 30 نفر از فرزندان این کشور در حادثه فتنه 88 شده‌اند و خسارت به اموال بیت المال و چالش‌هایی که نظام در این دوران با آن مواجه شد چیز کوچکی نیست که بشود به راحتی از آن گذشت.
موسوی‌نژاد گفت: مجازات فتنه‌گران خواسته مردم است و هر کس در نظام جمهوری اسلامی به خون شهدا و رهبری معظم انقلاب و مردم خیانت کند باید محاکمه شود.
انتهای پیام/66004/خ

93/10/09 - 13:11





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن