تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 26 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):آگاه باشيد كه دانش آينده، اخبار گذشته و درمان دردهايتان و نظم ميان شما در قرآن است. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816033171




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هزينه تامين حقوق مستمري بگيران و از کار افتادگان ماهانه 2300ميليارد است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۰ دي ۱۳۹۳ (۱۶:۱۰ب.ظ)
زاد عنوان کرد: هزينه تامين حقوق مستمري بگيران و از کار افتادگان ماهانه 2300ميليارد است معاون فني و درآمد سازمان تامين اجتماعي گفت: ماهيانه دو هزار و 300 ميليارد تومان لازم است تا حقوق مستمري بگيران، از کار افتادگان و بازماندگان را تامين کنيم .
به گزارش خبرگزاري موج، محمد حسن زاد ظهر چهارشنبه در نشست خبري آخرين وضعيت سازمان تامين اجتماعي در حمع خبرنگاران گفت: ماهيانه دو هزار و 300 ميليارد تومان لازم است تا حقوق مستمري، از کار افتادگان و بازماندگان را تامين کنيم، اين در حالي است که اين سازمان از بخش خصوصي کشور پنج هزار ميليارد تومان مطالبه دارد که البته مطالبات تا پايان مهر ماه تصفيه شده است.
معاون فني و درآمد سازمان تامين اجتماعي در خصوص بدهي دولت به اين سازمان نيز افزود: در حال حاضر بدهي دولت به اين سازمان حدود 60 هزار ميليارد تومان است که اين بدهي از سال 82 به بعد افزايش داشته است.
زاد يادآور شد: تا سال 82 دولت تنها سه درصد در امر بيمه مشارکت داشته اما از اين سال به بعد با يکسري از طرح هايي که داد و اجرايي شد نقش کارفرمايي را اجرايي کرد که موجب افزايش بدهي شد.
وي افزود: البته بدهي ها هر ساله با نرخ اوراق مشارکت روز محاسبه مي شود که موجب افزايش اين بدهي است.
معاون فني و درآمد سازمان تامين اجتماعي در پاسخ به سئوال ديگر خبرنگار مهر، مبني بر تحميل يکسري از کارخانجات، هتل ها و صنايع به تامين اجتماعي تاکيد کرد: پرداخت حقوق، هزينه هاي درمان و سرمايه گذاري از کارهاي اين سازمان است که بايد براي تامين اينگونه موارد اقدام به سرمايه گذاري کرد.
زاد يادآور شد: "شستا" به عنوان شرکت سرمايه گذاري تامين اجتماعي وارد کار شد اما از طرفي دولت گذشته نيز يکسري از مراکز را به اين سازمان تحميل کرد که از جمله آنها هتل هاي هما است.
وي افزود: البته سرمايه گذاري بسيار مناسب انجام شده اين سازمان، راه اندازي پالايشگاه نفت ستاره خليج فارس است که در زمان راه اندازي روزانه 35 ميليون ليتر بنزين يورو چهار و پنج توليد مي کند.
معاون فني و درآمد سازمان تامين اجتماعي تاکيد کرد: دولت بايد به اين نکته توجه داشته باشد زمانيکه قرار است اين صندوق 40 ميليون نفر را تحت پوشش داشته باشد نبايد شرکت و مراکز بدون درآمد را به اين مجموعه واگذار کرد.
زاد در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به سخت و زيان آور بودن شغل خبرنگاري نيز گفت: طبق قانون، شغل خبرنگاري سخت و زيان آور تعريف شده است.
وي افزود: خبرنگاران بايد به کميته مربوطه در اداره کار مراجعه کنند و پس از تاييد، تامين اجتماعي آمادگي همکاري در اين راستا را دارد.
معاون فني و درآمد سازمان تامين اجتماعي تاکيد کرد: صندوق بيمه هنرمندان و خبرنگاران مبلغ بالايي به تامين اجتماعي بدهکار است و ما نيز افراد جديد را جذب نمي کنيم اما بيمه هنرمندان و خبرنگاران تعطيل نشده است.
زاد در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به وضعيت بيمه قاليبافي نيز گفت: يک هزار ميليارد تومان هزينه اين بيمه توسط تامين اجتماعي است در حاليکه دولت تنها 500 ميليارد تومان پرداخت کرده به همين دليل از ثبت نام افراد جديد جلوگيري شده است.
وي با اشاره به وضعيت استان فارس نيز تاکيد کرد: سازمان تامين اجتماعي استان فارس از جمله استانهاي بدون مشکل و داراي رتبه مناسب است در حاليکه تحت پوشش زيادي دارد.















این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 89]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن