تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 25 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نادان كسى است كه نافرمانى خدا كند، اگر چه زيبا چهره و داراى موقعيتى بزرگ باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806577526




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

موفقيت جوانان در زندگي به رياضت بستگي دارد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۰ دي ۱۳۹۳ (۱۵:۴۴ب.ظ)
معاون شوراي سياستگذاري ائمه جمعه کشور: موفقيت جوانان در زندگي به رياضت بستگي دارد معاونت امور استانهاي شوراي سياستگذاري ائمه جمعه گفت: انسانهايي بايد باشند تا آدم ها را به نقطه اوج برساند گفت: جوانان امروز بدانند که موفقيت درعرصه هاي گوناگون زندگي، بستگي به رياضت دارد.
به گزارش خبرگزاري موج از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام والمسلمين عبدالعلي ابراهيمي، معاون امور استان‌هاي شوراي سياست‌گذاري ائمه جمعه کشور در مراسم بزرگذاشت آيت‌الله سيدعلي غيوري که چهارشنبه، دهم دي‌ماه در حوزه کماليه خرم‌آباد برگزار شد، ضمن تسليت به تمامي شعيان گفت: در روز عزاي اهل‌بيت در اين مراسم که با حضور فرزندان شايسته و خلف رسول خدا و يک چهره خدمت‌گذار، صادق، امين، مجاهد، مردم دوست، انقلابي و آشناي به زمان، آيت ‌لله سيد علي غيوري در خدمت شما باشيم و در محضر علما و ائمه جمعه باشيم.
وي در رابطه با شخصيت امام حسن عسگري(ع) افزود: اين امام که 28 بهار بيشتر از عمرشان نگذشته بود در شرايط بسيار حساس و خاصي در دوران خليفه عباسي زيست و مانند ديگر ائمه در ارتباط با امامت و ولايت براي رسيدگي به امور مردم و سروسامان دادن به امور مردم است.
معاون امور استان‌هاي شوراي سياست‌گذاري ائمه جمعه با بيان اين‌که يک ويژگي منحصر به فرد در شخصيت امام حسن عسگري(ع) وجود داشت که امروز هم در جامعه اسلامي انقلابي ما مي‎تواند جنبه راهبردي داشته باشد، عنوان کرد: حتي براي جامعه و جغرافياي ما مي‌تواند تاثيرگزار باشد از جمله اين ويژگي‌ها آماده سازي جامعه براي پذيرش حکومت فرزندشان بود.
حجت‌الاسلام ابراهيمي بيان کرد: امروز با اين همه امکاناتي که دنيا در اختيار دارد گاهي براي اين که يک خبر را در افکار عمومي جاي دهد هم نياز به وقت و فرصت فراوان و هم نياز به امکانات و استعداد دارد تا يک خبر را در ذهن مردم جاي دهد.
وي تصريح کرد: امام حسن‌عسگري(ع) با اين که بيشتر در زندان و محلي تحت نظارت نيروهاي امنيتي بود ولي با اين شرايط سخت اين مسئوليت را به‌خوبي به مرحله عمل رساندند و با نمايندگاني که در بيشترشهرها در آن روز داشت که اين ها حلقه وصل براي شيعيان بودند.
معاون امور استان‌هاي شوراي سياست‌گذاري ائمه جمعه با بيان اين‌که در ارتباط بودن با تمام جهان در دنياي امروز ما که دنياي ارتباطات و فضاي مجازي و ماهواره‌اي است، کافي نيست، خاطرنشان کرد: امروز دنيا آبشخور فکري و فرهنگي افراد دراين رابطه بسيار متعدد و گوناگون شده است و همين منشا خطرات فرهنگي است.
حجت‌الاسلام ابراهيمي گفت: نمايندگان امام حسن عسگري(ع) در نقاط مختلف بودند و شيعيان را به هم متصل مي کردند و آنها را به سرچشمه ولايت متصل مي کردند و اين از نکاتي است که در دنياي ما بيش از پيش به آن نياز داريم.
وي با بيان اين‌که غفلت از ياد خدا باعث شکست مي‌شود، اظهارکرد: گاهي افراد بي ايمان فکر مي کنند که همه کارها را انجام داده اند اما از يک قدرت غافل هستند و آن هم قدرت خداست و مصداق آن‌را بعد از تسخير لانه جاسوسي براي گرفتن اسيران و در طوفان طبس مشخص شد.
معاون امور استان‌هاي شوراي سياست‌گذاري ائمه جمعه عنوان کرد: در طوفان طبس آمريکايي ها همه چيز را پيش‌بيني کرده بودند و بدون مشکل کار خود را پيش برند به‌جز قدرت خدا که به آن توجه نکرده بودند چرا که ارتش الهي جغرافياي عرضي را تسخير کرد.
حجت‌الاسلام ابراهيمي بيان کرد: در دعاها، سلسله مراتب لازم است تا فرد بتواند خدا شناس باشد، تکويري‌ها شبهه پراکني مي‌کنند تا نقش ائمه را کم‌رنگ کنند ولي وابستگي فطري جامعه به ولايت است.
وي با بيان اين‌که ولايت مهمترين بند است، افزود: نماز و حوزه و جهاد با ولايت معنا پيدا مي‌کند ولايت راهنما براي امور ولايت است، وقتي ولايت تعيين مي کند نبايد از آن منحرف شويم.
معاون امور استان‌هاي شوراي سياست‌گذاري ائمه جمعه کشور با اشاره به اين‌که هر مصيبتي که اتفاق مي‌افتد در کنار آن يک نعمتي است، تصريح کرد: فتنه 88 براي ما يک مصيبت بزرگ و تلخ و شکننده بود و حيثيت قريب بر 30 سال که اين ملت جهاد کردند را به بيگانگان فروختند و و حماسه 9 دي پاياني بر آن فتنه بزرگ بود.
حجت‌الاسلام ابراهيمي عنوان کرد: عده‌اي خود را طرفدارامام و اسلام مي‌دانستند و خود را منجي کشور معرفي کردند و مي‌گفتند ما جنگ را به پيروزي رسانديم، درس‌هاي زيادي مي‌توانيم از آن‌ها بگيريم ومهمترين آن اين است که آن کسي که اين کشور را از فتنه نجات داد مقام معظم رهبري بود که با بصيرت و تدبير و سياست‌هاي حکيمانه به انجام رساند.
وي بيان کرد: حتي آن‌ها بعد از آزاد شدن به کار قبلي خود بازگشتند و همان خرابکاري‌ها را انجام مي‌دهند، آيت‌الله سيد علي غيوري درباره کارهاي آن‌ها گفت که اگر قرار باشد کسي به جايي برسد بايد يک کيميايي در آن باشد و اين مراسم يادبود حق ايشان بود چرا که نبايد فراموش شوند، اين کار و دستور قرآني استما بايد کيميا را در وجود خود جست‌وجو کنيم و هر کس که اين کيميا را داشت شايسته تقدير است.
معاون امور استان‌هاي شوراي سياست‌گذاري ائمه جمعه خاطرنشان کرد: جاذبه وجود آيت‌الله سيدعلي غيوري بالا بود براي اين‌که ماوراي طبيعت بود، در 25 سفري که به حج داشتم به عينه مي‌ديدم که اهل عبادت بودند و به نيازمندان زيادي کمک مي‌کرد بهترين هاي خود را مي‌بخشيدند.
حجت‌الاسلام ابراهيمي با بيان اين‌که انسان‌هايي بايد باشند تا آدم‌ها را به نقطه اوج برساند، گفت: کوهنوردي که در خانه در خواب غفلت است قهرمان نمي‌شود چرا که بايد براي آن تلاش کرد، جوانان امروز بدانند که موفقيت در عرصه‌هاي گوناگون زندگي بستگي به رياضت دارد.
وي با اشاره به اين‌که عشق در راه خدا حرف اول را مي‌زند، عنوان کرد: آيت‌الله سيد علي غيوري نيز اين‌گونه بود و از جمله شيوه‌هاي علماي دين اين است که خدمت‌گذار هستند و تمام تلاش خود را براي اين که کاري براي مردم انجام دهد، مي‌کرد.
معاون امور استان‌هاي شوراي سياست‌گذاري ائمه جمعه کشور با بيان اين که آيت‌الله سيد علي غيوري يک روحاني به تمام معنا بود،خاطرنشان کرد: علما و مرز دار بود و در مرزداري شايسته و با وفا بود، را که کسي مي‌تواند مرزدار باشد که مجهز باشد، دشمن‌شناس باشد و از جمله علمايي بود که هميشه گوش به زنگ بود و از نظر مالي پشتيباني مي‌کرد.
حجت‌الاسلام ابراهيمي بيان کرد: آيت‌الله سيد علي غيوري در بدترين شرايط جسمي با عزم استوار در صحنه بود، چرا که اين‌گونه افراد مانند چل چراغ‌هايي هستند که در جامعه مي‌درخشند .
وي تصريح کرد: جامعه اسلامي و ايراني ما به برکت روحانيت تحولات و پيشرفت‌هاي سياسي پيدا کرده است، افتخار اين است که در نظام اسلامي که يک روحاني با تدبير و مديريت حکيمانه نظام را در دنيا جلو مي‌برد.
معاون امور استان‎هاي شوراي سياست‌گذاري ائمه جمعه کشور افزود: همين حضور وزير خارجه آمريکا با 120 نفر هيئت همراه و حضور وزير خارجه ايران با 12 نفر هيئت همراه در مذاکرات 5+1 از تدابير مقام معظم رهبري است و اين قدرت و ايثار و عظمت جمهوري اسلامي به برکت روحانيت است.
حجت‌الاسلام ابراهيمي اظهار داشت: روحانيت نيز اين قدرت را به پشتوانه خداوند متعال دارد و خداوند نيز فرموده است: شما درمسير حق حرکت کنيد من هم پشتيباني مي‌کنم.
معاون امور استان‌هاي شوراي سياست‌گذاري ائمه جمعه گفت: امروز دنيا آبشخور فکري و فرهنگي افراد در رابطه با ارتباطات بسيار متعدد و گوناگون شده است و اين منشاء خطرات فرهنگي است.
معاون امور استان‌هاي شوراي سياست‌گذاري ائمه جمعه گفت: تکويري‌ها شبهه پراکني مي‌کنند تا نقش ائمه را کم‌رنگ کنند ولي وابستگي فطري جامعه به ولايت است.
معاونت امور استان‌هاي شوراي سياستگذاري ائمه جمعه گفت: انسان‌هايي بايد باشند تا آدم‌ها را به نقطه اوج برساند گفت: جوانان امروز بدانند که موفقيت درعرصه‌هاي گوناگون زندگي، بستگي به رياضت دارد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن