تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سفره‏هايتان را با سبزى، زينت دهيد ؛ زيرا سبزى با بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم، شيطا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820384267




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ملایر برای نخستین بار در ۲۵ رشته ورزشی کسب مدال داشته است -


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: رضایی:
ملایر برای نخستین بار در ۲۵ رشته ورزشی کسب مدال داشته است

رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر


شناسهٔ خبر: 2452941 چهارشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۶
استانها > همدان

همدان-مدیر اداره ورزش و جوانان ملایر گفت: ورزش ملایر در سال های گذشته رشد قابل ملاحظه ای داشته و برای نخستین بار ورزشکاران ملایری در ۲۵ رشته ورزشی موفق به کسب مدال شده اند. مهدی رضایی در گفتگو با خبرنگار مهر استان همدان با اشاره برگزاری ۳ همایش بزرگ در ملایر اظهار داشت: تا پایان امسال ۳  همایش بزرگ تجلیل از خیرین و مربیان پیشکسوت ملایر، یادواره شهدای ورزشکار ملایر و  تجلیل از قهرمانان ورزشی ملایر برگزار خواهد شد.

وی افزود: در همایش تجلیل از خیرین و مربیان خیر فوتبال ۴۰ نفر را شناسایی کرده ایم که بعضی در خارج از استان بوده اند و تمام سعی خود را انجام داده ایم که تمامی این نفرات را جمع کنیم.

مدیر اداره ورزش و جوانان ملایر با بیان اینکه هشت هزار بیمه شده ورزشی در ملایر فعالیت می کنند، گفت: در حال حاضر ۴۱ هیئت ورزشی در دو بخش آقایان و بانوان در ملایر فعالیت می کنند و تا پایان سال چند هیئت ورزشی دیگر را نیز اضافه خواهیم کرد.

رضایی ادامه داد: ملایر در زمینه مربی در هیئت های ورزشی مشکلی ندارد و در این هیئت ها ۱۷۱ مربی کارت دار و رسمی مسئولیت آموزش علاقه مندان را بر عهده دارند و در بعضی موارد مربیان عضو تیم های ملی هستند و ملایر در زمینه سطح و ظرفیت مربیان در جایگاه خوبی قرار دارد.

وی با اشاره به مدال آوری و افتخار آفرینی ورزشکاران ملایری در مسابقات کشوری و استانی، بیان کرد: کسب ۲۰۱ مدال کشوری و ۳۱۱ مدال استانی از جمله مدال آوری های ورزشکاران ملایری بوده که باعث افتخار ورزش ملایر هستند.

مدیر اداره ورزش و جوانان ملایر یادآور شد: مدال آور جهانی چهار مورد در ملایر داشته ایم که میثم مصطفی جوکار، مهدی نبی اللهی، شکرالله جعفری و محمدرضا گلزردی از این نفرات هستند.

مهدی رضایی درباره بحث داوری در رشته های مختلف ورزشی در ملایر، گفت: ۱۳۷ داور رسمی و کارت دار نیز در ۴۱ هیئت ورزشی ملایر فعالیت می کنند.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 83]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن