تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از خرج کردن در راه طاعت خدا دریغ مکن وگرنه دو برابرش را در راه معصیت او خرج خوا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819522871




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عضويت نظام دامپزشکي در شوراي راهبري نيازسنجي و مديريت منابع انساني کشاورزي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۰ دي ۱۳۹۳ (۹:۳۹ق.ظ)
عضويت نظام دامپزشکي در شوراي راهبري نيازسنجي و مديريت منابع انساني کشاورزي در راستاي اجراي ماده ۲۱ قانون افزايش بهره‌وري در بخش کشاورزي و به موجب ابلاغ وزير جهاد کشاورزي كليه دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالي موظف هستند قبل از پذيرش دانشجو در رشته‌هاي مختلف علوم کشاورزي، منابع طبيعي و دامپزشکي شرايط و ضوابط اعلام شده از سوي شوراي راهبري نيازسنجي و مديريت منابع انساني را رعايت کنند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاري موج به نقل از روابط عمومي و امور بين‌الملل سازمان نظام دامپزشکي ايران، محمود حجتي، وزير جهاد کشاورزي، آيين‌نامه اجرايي ماده ۲۱ قانون افزايش بهره‌وري در بخش کشاورزي و منابع طبيعي را در ۵ ماده و ۳ تبصره ابلاغ کرد که به موجب آن رئيس سازمان نظام دامپزشکي جمهوري اسلامي ايران به عنوان يکي از اعضاي اصلي شوراي راهبري نيازسنجي و مديريت منابع انساني بخش کشاورزي، منابع طبيعي و دامپزشکي حضور دارد، همچنين رئيس نظام دامپزشکي استان نيز يکي از اعضاي شوراي استاني آيين‌نامه مذکور است.
بنابراين گزارش بررسي و تصويب شاخص‌ها و معيارها براي نياز سنجي نيروي انساني ماهر و متخصص مورد نياز بخش‌هاي کشاورزي، منابع طبيعي و دامپزشکي در مقاطع مختلف آموزش عالي و نياز سنجي و تعيين اولويت عناوين رشته‌هاي تحصيلي، ترکيب جنسيتي و تعداد نيروي انساني مورد نياز بخش‌هاي فوق از جمله وظايف شوراي راهبري نيازسنجي و مديريت منابع انساني بخش کشاورزي، منابع طبيعي و دامپزشکي عنوان شده است.
لازم به ذکر است بر اساس ماده ۲۱ قانون افزايش بهره‌وري بخش كشاورزي و منابع طبيعي مصوب ۲۴ مردادماه ۱۳۸۹، وزارت علوم، تحقيقات و فناوري و كليه دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالي غيردولتي موظفند تعداد، رشته و تركيب جنسيتي دانشجويان رشته‌هاي تحصيلي دانشگاه‌ها، مراكز و مؤسسات آموزش عالي مرتبط با كشاورزي، منابع طبيعي و دامپزشكي خود را قبل از اعلام و پذيرش، براساس نيازسنجي و مديريت منابع انساني كه توسط وزارت جهاد كشاورزي انجام مي‌شود، ساماندهي نمايند.
گفتني است از آنجا که روند افزايش بي رويه دانشکده‌هاي دامپزشکي و به طبع آن افزايش فارغ التحصيلان رشته‌هاي مختلف دامپزشکي همواره يکي از دغدغه‌هاي جدي حوزه دامپزشکي کشور بوده است، سازمان نظام دامپزشکي جمهوري اسلامي ايران اميدوار است با استفاده از ظرفيت فراهم شده، گامي مثبت در جهت اصلاح نظام پذيرش دانشجو، ارتقاي کيفيت آموزش دامپزشکي، پذيرش بر اساس نيازهاي واقعي جامعه و توانمندسازي دانش آموختگان اين رشته بردارد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن