تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):براستى كه اين زبان كليد همه خوبيها و بديهاست پس سزاوار است كه مؤمن بر زبان خود م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819920925




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بهره‌برداري از تجهيزات جديد آتش‌نشاني در بندر شهيد رجايي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۰ دي ۱۳۹۳ (۹:۷ق.ظ)
بهره‌برداري از تجهيزات جديد آتش‌نشاني در بندر شهيد رجايي رئيس اداره تعمير و نگهداري تجهيزات خشکي اداره کل بنادر و دريانوردي هرمزگان از آغاز بهره‌برداري از 5 دستگاه کاميون آتش‌نشاني و يک دستگاه نردبان بالابر در بزرگ‌ترين بندر تجاري کشور خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، سيد مشکوه جليليان، رئيس اداره تعمير و نگهداري تجهيزات خشکي اداره کل بنادر و دريانوردي هرمزگان، گفت: مرحله دوم تعميرات اساسي کاميون‌هاي آتش‌نشاني آذرماه 93 براي بازسازي و تقويت ناوگان اطفاء حريق بنادر شهيد رجايي، شهيد باهنر و بندرلنگه آغاز شد.
وي افزود: هم‌اکنون 5 دستگاه کاميون ويژه آتش‌نشاني در بندر شهيد رجايي در حال آماده‌سازي جهت هرگونه عمليات اطفاء حريق و انجام مأموريت‌هاي ديگر در اين بنادر هستند.
رئيس اداره تعمير و نگهداري تجهيزات خشکي اداره کل بنادر و دريانوردي هرمزگان، اضافه کرد: با خريد يک دستگاه نردبان آتش‌نشاني از شرکت نافکو، راهبري و تعمير نگهداري اين تجهيزات نيز به کارکنان فني و آتش‌نشاني آموزش داده شد.
جليليان خريد اين دستگاه نردبان ويژه را گامي بلند در راستاي ارتقاء سطح ايمني و عملياتي مرکز آتش‌نشاني منطقه ويژه اقتصادي بندر شهيد رجايي دانست و اظهار داشت: اين تجهيز پس از پايان دوره آموزشي به راهبران آن آماده بهره‌برداري شد.
وي با اشاره به استانداردهاي اين دستگاه نردبان بالابر خاطرنشان کرد: اين نردبان امکان بالابري ايمن 4 نفر با وزن 400 کيلوگرم تا ارتفاع 37.5 متر در حوادث و شرايط بحران را دارا است.
لازم به ذکر است، 100 نيروي آتش‌نشان، 5 ايستگاه آتش‌نشاني، 18 دستگاه کاميون آتش‌نشاني، يک دستگاه خودرو امداد و نجات و 3 دستگاه خودرو سبک پيش رو و چهار دستگاه آمبولانس ازجمله امکانات و ظرفيت‌هايي مي‌باشد که مرکز آتش‌نشاني بزرگ‌ترين بندر تجاري کشور از آن برخوردار است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن