تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 7 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن را بر مؤمن، هفت حق است. واجب ترين آنها اين است كه آدمى تنها حق را بگويد، هر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802404445




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فهرست تازه از قيمت آپارتمان‌هاي متراژ بزرگ |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: فهرست تازه از قيمت آپارتمان‌هاي متراژ بزرگ
بازار مسکن تا آخر امسال و نیمه‌های اول سال آینده در انتظار باقی می‌ماند و متاسفانه خریداران و فروشندگان مسکن در این برهه از زمان نمی‌توانند برنامه درستی از معاملات داشته باشند
کد خبر: ۴۶۲۴۱۷
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۳ - ۰۶:۵۵ - 31 December 2014


برخی از کارشناسان مسکن معتقدند، حباب در بازار مسکن تخلیه شده است و پیش‌بینی نمی‌شود که در آینده نزدیک قیمت مسکن در کشور افزایش داشته باشد.


به گزارش دنیای اقتصاد، بازار مسکن همیشه دچار رونق و رکود بوده است، به این معنا که دوره‌ای وجود داشته که شاهد افزایش قیمت‌ها بوده‌ایم و دوره‌ای هم ثبات قیمتی پیش آمده است.


اما برخی از فعالان بازار مسکن چندان به بازار مسکن خوش‌بین نیستند. یکی از مشاوران املاک محدوده خیابان پیروزی در این رابطه گفت: بازار مسکن تا آخر امسال و نیمه‌های اول سال آینده در انتظار باقی می‌ماند و متاسفانه خریداران و فروشندگان مسکن در این برهه از زمان نمی‌توانند برنامه درستی از معاملات داشته باشند و پیش‌بینی می‌شود خرید و فروش چندانی نیز در کشور مشاهده نشود. شرایط رکودی به این معنا نیست که قیمت مسکن تغییر نمی‌کند و در حالت غیرفعال به سر می‌برد، بلکه در این شرایط مشکلات در این حوزه دوچندان شده و تولید کاهش می‌یابد و جهش قیمت به نسبت سال قبل بیشتر می‌شود.


او معتقد است: در حال حاضر زمزمه‌های پایان رکود و ثبات مسکن به گوش می‌رسد که نباید به این سخنان اطمینان كرد و احتمال جهش قیمتی بالا در بخش مسکن وجود دارد. اما علی چگینی مدیر کل دفتر برنامه‌ریزی و اقتصاد مسكن وزارت راه و شهرسازي درباره آینده بازار مسکن در سال 94 گفت: بازار مسکن با مجموعه اقتصاد کشور ارتباط مستقیمی دارد. در حال حاضر این بازار در رکود نسبی قرار دارد و قیمت‌های اسمی مسکن ثابت هستند و انتظار نمی‌رود سال آینده شاهد جهش قیمتی در این بازار باشیم.


احتمال اینکه سرمایه‌های بازار‌های رقیب مانند بورس، سکه و ارز هم به این بازار بیایند کم است. بنابراین سال آینده بازار مسکن بازار آرامی را به لحاظ ابعاد قیمتی سپری می‌کند.
وی ادامه داد: در حال حاضر روند منفی صدور پروانه ساخت را شاهدیم بنابراین تا نیمه اول سال 94 بازار باثباتی را شاهدیم و البته در صورتی که گشایشی در مسائل بین‌المللی رخ دهد بازار تفاوت‌هایی خواهد کرد.


اما در فایل فروش خانه‌های بزرگ متراژ شاهد افت قیمت اندکی هستیم. به‌طور مثال آپارتمانی 130 متری در شهرک غرب به قیمت متری 9 میلیون و 200 هزار تومان برای فروش گذاشته شده است. همچنین خانه‌ای نوساز در محله ستاری به متراژ 138 متر به قیمت متری 5 میلیون و 500 هزار تومان برای فروش گذاشته شده است. آپارتمانی سه خوابه با متراژ 140متر در منطقه ولنجک نیز به قیمت متری 8 میلیون و 500 هزار تومان برای فروش گذاشته شده است.















این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن