تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اى جوانان! آبرويتان را با ادب و دينتان را با دانش حفظ كنيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819353988




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مسئول کمیسیون بانوان فرمانداری جیرفت تأکید کرد ضرورت معرفی الگوهای سازنده برای نسل جوان


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مسئول کمیسیون بانوان فرمانداری جیرفت تأکید کرد
ضرورت معرفی الگوهای سازنده برای نسل جوان
مسئول کمیسیون بانوان فرمانداری جیرفت گفت: باید الگوهای سازنده برای نسل جوان معرفی شود.

خبرگزاری فارس: ضرورت معرفی الگوهای سازنده برای نسل جوان



به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، شفیقه شفیعی شامگاه سه‌شنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی جنوب کرمان با گرامیداشت سالروز 9 دی ماه اظهار داشت: عفاف مقوله ارزشمند و تأثیرگذاری است که تمام جنبه‎های زندگی بشر را در بر می‎گیرد.
وی بیان داشت: در سایه داشتن عفاف بسیاری از فضائل انسانی از جمله آرامش، فروتنی، تفکر و خشنودی و بندگی خداوند به وجود می‎‎آید و کمال و انحطاط فرد، خانواده و اجتماع به آن بستگی دارد.
شفیعی عفت را بسیار برتر از حجاب ذکر و تصریح کرد: به سبب همین جایگاه والاست که حضرت زهرا (س) در یکی از دعاهای خویش عفت و حجاب را از خداوند خواستار شده است.
عضو شورای اسلامی شهر جیرفت با اشاره به اینکه در دین اسلام عفت برترین عبادت شمرده شده و جایگاه ویژه‎ای دارد، گفت: عفت حالتی نفسانی است که موجب غلبه بر شهوت و هواهای نفسانی می‎شود و آنها را مهار می‎کند.
وی با اشاره به آثار و پیامدهای عفت افزود: توجه به حفظ عفت موجب تحکیم بنیان خانواده، آرامش روحی، سلامت و سعادت اجتماع، پاکی نسل انسان و کاهش طلاق و جرم و جنایت‎ها می‎شود.
شفیعی عنوان کرد: از جمله راهکارهای گسترش و نهادینه کردن عفاف تقویت ایمان و تقوا به عنوان بنیان عفت‎ورزی، تحول در بستر جامعه، عددم اختلاط زن و مرد نامحرم، حجاب و پوشش، تعدیل غرایز و ... است.
مسئول کمیسیون بانوان فرمانداری شهرستان جیرفت با تأکید بر معرفی الگوهای سازنده برای نسل جوان گفت: رسانه‎های جمعی در فرهنگ‎سازی نقش بسیار مهمی دارند و می‎توانند با ترویج حجاب و عفاف در جامعه از بروز بسیاری مشکلات و ناهنجاری‎های اجتماعی جلوگیری کنند.
وی بیان داشت: تحریک شهوت و هیجان‎های عصبی، عدم قداست پیمان زناشویی، گسترش بی‎بند و باری و فساد و فحشا و سقوط شخصیت زن از جمله تأثیرهای سوءبدحجابی و بی‎حجابی بر عفاف به شمار می‎روند که باید نسبت به آنها توجه ویژه‎ای صورت گیرد.
انتهای پیام/80001/ی30

93/10/10 - 03:42





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 78]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن