تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):من پيامبر نشده ام كه لعن و نفرين كنم، بلكه مبعوث شده ام تا مايه رحمت باشم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820292663




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ریشه جریانی که بخواهد انقلاب را منحرف کند، از جا می‌کَنم/ سران فتنه باید بازخواست شوند


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: کوچک‌زاده در دانشگاه تربیت‌مدرس:
ریشه جریانی که بخواهد انقلاب را منحرف کند، از جا می‌کَنم/ سران فتنه باید بازخواست شوند
نماینده مردم تهران گفت: با بیان اینکه انتخابات سال 88 اولین عصیان بزرگ و اجتماعی بر علیه انحراف عدالت در جمهوری اسلامی بود، عنوان کرد: من عاشق چشم و ابروی هیچ کدام از کاندیدها نبودم و قطعا ریشه جریاناتی که این انقلاب را منحرف کند، از جا می‌کَنم.


به گزارش خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، قرار بود به همت بسیج دانشجویی دانشگاه تربیت مدرس مناظره‌ای به مناسبت 9 دی بین "غلامحسین کرباسچی"  و "مهدی کوچک‌زاده" برگزار شود اما کرباسچی نیامد و این نشست با سخنان یکطرفه کوچک‌زاده برگزار شد.  

 
کوچک‌زاده با اشاره به عدم حضور کرباسچی گفت: من می‌خواستم اگر آن آقا (کرباسچی) حضور پیدا می‌کرد جلویش بگویم که اساسا چه دلایلی منجر می‌شود کسانی که در زمان‌های مختلف اعم ازسال 78 و 88 مقابل نظام بودند، جذب نیروهای فتنه می‌شوند.  
 
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه من راجع به حصر استدلالی دارم،‌گفت: آیا آنها در حصر باشند یا نه؟ آنها باید استدلال من را قبول کنند مگر اینکه بگویند امام را قبول نداشته باشند، از وقتی به من گفتند برای مناظره با کرباسچی به اینجا بیایم روزنامه اعتماد ملی را مطالعه کردم، تیترهایی را می‌خواهم برایتان بخوانم. این روزنامه در زمان انتخابات سال 88 است: برای اولین بار در تاریخ ایران ایرانیان با پول به انتخابات آمدند، کروبی گفت اعدام کودکان را متوقف کنید، فیلم کروبی سانسور شد، کروبی در پاسخ به اینکه ایران مهم است یا لبنان پاسخ داد: چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام است.  
 
وی ادامه داد: باید از آقای کروبی بپرسیم بر چه مبنایی می‌گویند که چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام است اکر مبنایتان اسلام بود می‌دانستید که کمک به مستضعفین برای اسلام فرقی نمی‌کند در کجا باشند.  
 
کوچک‌زاده در خطاب به خبرنگاران گفت: اگر حرف‌هایم را به گوش کروبی رساندید، بگویید پاسخ دهد.
 
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به دیدگاه‌های امام خمینی (ره) و با بیان اینکه واژه‌هایی مثل اسلام مرفه، اسلام راحت طلبان، اسلام ناب، اسلام آمریکایی از شهریور سال 66 وارد ادبیات شدند دلیل آن را نگرانی از کسانی عنوان کرد که به مردم قالب کنند که حالا جنگ تمام شده و دیگر جنگ با کسی نداریم در حالی که جنگ فقیر و غنی، جنگ پابرهنه و مرفه و امثال آن تازه شروع شده بود.  

کوچک‌زاده ادامه داد: برای اولین بار در تاریخ جمهوری اسلامی ایران مردم را با پول برای انتخابات دعوت کردند، کروبی شعار انتخاباتی خودش را شبیه اوباما با عنوان کنج انتخاب کرده بود. 

وی تصریح کرد: پس از رحلت امام، رهبر معظم بارها به مسئولان اجرایی کشور که جهت‌گیری دیگری پیش می‌گیرند در خصوص ساده‌ زیستی تأکیداتی داشتند.

وی با اشاره به اینکه رفسنجانی در دوره سازندگی در خطبه نماز جمعه گفت: جلمبرها را کنار بگذارید ادامه داد: این سخنرانی رفسنجانی تبلیغی بود که قبح کار خودشان را بریزند نباید به نام سازندگی عدالت اجتماعی را زیر سوال می‌بردند.  
 
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: 23 مرداد سال 70 رهبر در دیدار با مسئولین کشور فرمودند مردم باید به من و شما اعتماد داشته باشند و اگر دنبال تجملات خودمان رفتیم مگر اعتماد مردم باقی می‌ماند مگر مردم نمی‌دانند که چطور زندگی می‌کنید.  
 
وی با بیان اینکه انتخابات سال 88 اولین عصیان بزرگ و اجتماعی بر علیه انحراف عدالت در جمهوری اسلامی بود عنوان کرد: من عاشق چشم و ابروی هیچ کدام از کاندیدها نبودم و قطعا ریشه جریاناتی که این انقلاب را منحرف کند از جا می‌کَنم.  
 
کوچک‌زاده تصریح کرد: اگر بخواهیم در مورد حصر سران فتنه بگویم و همچنین کاندیداهای انتخاباتی نظرم بر این است که همه این‌ها در یک چیز مشترکند میرحسین می‌گوید من نخست وزیر امام راحل بودم و هرگز این چنین نیست چرا که تنها با بازرگان نخست وزیر امام بود و وی می‌خواهد با بستن خودش به امام راحل رأی بگیرد. 

وی ادامه داد: کروبی می‌گوید احکام جداگانه‌ای از امام دارم و احمدی‌نژاد هم خود را سرباز امام می‌داند و همه این‌ها در منتسب کردن خودشان به امام خمینی مشترک هستند.  
 
وی با بیان اینکه دولت بازرگان دولتی بود که امام از همان اول هم با نخست وزیری بازرگان مخالف بود، افزود: وقتی میرحسین خود را منتسب با امام خمینی می‌دانست باید مورد بررسی قرار گیرد و اینکه وی چرا خودش را منتسب به امام می‌کند و برخلاف حرف‌های ایشان عمل می‌کند.  
 
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه قیام بر ضد خدا کفر است، اظهار داشت: کافران باید مجازات شوند و ما می‌خواهیم که سران فتنه مورد بازخواست قرار بگیرند. 

انتهای پیام/
 









تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن