تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خدايا روزى كن مرا محبّت خودت و محبّت دوستدارانت را و محبّت آنچه مرا به تو نزديك مى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818815420




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدیرکل برنامه ریزی پذیرش و اعزام سازمان حج خبر داد اعزام روزانه 3600 زائر ایرانی به عمره مفرده/ ثبت نام‌ دور جدید عمره از نیمه بهمن


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مدیرکل برنامه ریزی پذیرش و اعزام سازمان حج خبر داد
اعزام روزانه 3600 زائر ایرانی به عمره مفرده/ ثبت نام‌ دور جدید عمره از نیمه بهمن
مدیرکل برنامه ریزی پذیرش و اعزام سازمان حج و زیارت از برنامه ریزی برای ثبت نام زائران در کاروان‌های مرحله دوم عمره مفرده خبر داد و گفت: روزانه 3 هزار و 600 زائر ایرانی به عمره مفرده اعزام می‌شوند.

خبرگزاری فارس: اعزام روزانه 3600 زائر ایرانی به عمره مفرده/ ثبت نام‌ دور جدید عمره از نیمه بهمن



به گزارش گروه جامعه خبرگزاری فارس، حسن سرخوش گفت: از ابتدای عملیات عمره 94-93 تاکنون 68 هزار و 160 زائر ایرانی در قالب 216 پرواز به سرزمین وحی اعزام شده‌اند.
وی با بیان اینکه امسال عملیات عمره از 21 فرودگاه کشور انجام می‌شود، افزود: میانگین تأخیر پروازهای عمره تاکنون 12 دقیقه بوده که این زمان میزان مطلوبی است.
مدیرکل برنامه ریزی پذیرش و اعزام سازمان حج و زیارت ادامه داد: از مجموع 216 پرواز انجام شده عمره تا الان، 102 پرواز توسط شرکت‌های داخلی و 114 پرواز توسط شرکت هواپیمایی سعودی انجام گرفته است.
وی با بیان اینکه بطور متوسط روزانه 12 پرواز از فرودگاه‌های کشورمان به مقصد فرودگاه‌های مدینه منوره و جده انجام می‌شود،گفت: بطور میانگین هر روز 3 هزار و 600 زائر ایرانی عمره به عربستان اعزام می‌شوند.
سرخوش با اشاره به اینکه زائران ایرانی در 33 هتل مدینه منوره و 24 هتل مکه مکرمه اسکان داده می شوند، اظهار داشت: در حال حاضر جمعیتی حدود 17 هزار و 500 زائر ایرانی در مدینه و 17 هزار و 500 زائر ایرانی در مکه مکرمه حضور دارند.
این مقام مسئول در سازمان حج و زیارت در خصوص صدور ویزای عمره گزاران ایرانی گفت: با همکاری کنسولگری عربستان در تهران و مشهد تا این لحظه اطلاعات 160 هزار و 359 زائر ایرانی برای صدور روادید به عربستان ارسال شده و تاکنون 91 هزار و 867 فقره ویزای عمره برای زائران ایرانی صادر شده است.
سرخوش اظهار داشت: بالغ بر 300 هزار نفر ثبت نام خود را در کاروان‌های مرحله اول عمره قطعی کرده‌اند.
ثبت نام در کاروان‌های مرحله دوم عمره مفرده
مدیرکل برنامه ریزی پذیرش و اعزام سازمان حج و زیارت به برنامه ریزی برای ثبت نام در کاروان های مرحله دوم عمره مربوط به اعزام‌های 21 اسفند امسال تا 27 خرداد ماه سال 94 اشاره کرد و گفت: ثبت نام در کاروان‌های مرحله دوم عمره از نیمه بهمن ماه آغاز خواهد شد.
وی ادامه داد: اعزام‌های مرحله اول عمره از 13 آذرماه آغاز شده و تا 20 اسفندماه ادامه خواهد داشت، در مرحله اول اعزام های عمره بیش از 300 هزار زائر ایرانی به سرزمین وحی اعزام می‌شوند.
سرخوش ادامه داد: امسال برای دومین سال متوالی اعزام عمره گزاران ایرانی به سرزمین وحی از نیمه اول ماه صفر آغاز شده و زائران ایرانی ایام اربعین حسینی(ع) و ایام رحلت پیامبر اسلام(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) را در سرزمین وحی حضور داشتند.
وی افزود: امسال اولین سالی است که نام نویسی زائران عمره در کاروان‌ها به صورت اینترنتی انجام می‌شود.
انتهای پیام/

93/10/09 - 12:17





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 105]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن