تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اى مردم همانا نمازگزار هنگام نماز با پروردگار بزرگ و بلند مرتبه اش مناجات مى كند، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819606509




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هشتمین دوره مسابقات لیگ شطرنج بانوان کشور در قزوین آغاز شد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس:
هشتمین دوره مسابقات لیگ شطرنج بانوان کشور در قزوین آغاز شد
دور رفت هشتمین دوره رقابت‌های لیگ برتر شطرنج باشگاه‌های کشور به میزبانی قزوین آغاز شد.

خبرگزاری فارس: هشتمین دوره مسابقات لیگ شطرنج بانوان کشور در قزوین آغاز شد



به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، در این رقابت‌ها که تحت عنوان جام فرزانگان از شب گذشته در سالن شطرنج مجموعه هتل ورزش قزوین آغاز شده است، شرکت کنندگان هفت تیم برای کسب عناوین برتر دور رفت رقابت‌های لیگ شطرنج باشگاه‌های کشور با یکدیگر رقابت می‌کنند.
در این پیکارها شرکت کنندگان هفت تیم نخبگان رشت، هیئت شطرنج گلستان، نساجی ملت البرز، دانشگاه آزاد و استقلال تهران، پتروشیمی بندر امام و هیئت شطرنج قزوین به مدت چهار روز تا جمعه 12 دی ماه با یکدیگر رقابت می‌کنند.
بدون شک همانند سال‌های گذشته تیم شطرنج پتروشیمی بندرامام با لشگری از ملی‌پوشان شطرنج کشور برای قهرمانی در این پیکارها دورخیز کرده است، البته در این راه بازیکنان این تیم رقیبان جدی از جمله شطرنج‌بازان تیم‌های دانشگاه آزاد و استقلال را پیش رو دارند.
رئیس هیئت شطرنج استان قزوین در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین، با اشاره به برگزاری دور رفت هشتمین دوره رقابت‌های لیگ برتر شطرنج باشگاه‌های کشور در قزوین اظهار کرد: با درخواست هیئت شطرنج قزوین و موافقت فدراسیون شطرنج تصمیم گرفته شد تا این پیکارها با هدف رشد و ارتقای شطرنج‌بازان استان به میزبانی قزوین برگزار شود.
یارویس مسکینی با اشاره به اینکه فرصت میزبانی قزوین از رقابت‌های لیگ برتر شطرنج باشگاه‌های کشور یک موقعیت خوب و عالی برای محک زدن شطرنج‌بازان استان است، افزود: بدون شک حضور بانوان شطرنج‌باز مطرح کشورمان در رقابت‌های لیگ برتر در قزوین که در کارنامه دوران ورزشی خود دارای عناوین متعدد قهرمانی، نایب قهرمانی و کسب عنوان سومی هستند و عناوین بزرگی همچون استاد بین‌المللی شطرنج را در کارنامه خود دارند، فرصت مغتنمی برای رشد و پیشرفت این رشته ورزشی در بین بانوان قزوینی است.
وی عنوان کرد: تمام تلاش ما این بوده که در طول سال‌های گذشته با گرفتن امتیازهای میزبانی مسابقات مختلف قهرمانی کشور از جمله جام‌های بین‌المللی با حضور شطرنج‌بازان خارجی، رقابت‌های داخلی از جمله جام‌های کاسپین و شهید رجایی با شرکت ورزشکاران مطرح کشورمان ضمن بالا بردن روحیه خودباوری بانوان شطرنج‌باز استان انگیزه آن‌ها را برای رشد و پیشرفت‌های بیشتر بالا ببریم.
گفتنی است؛ دور رفت هشتمین دوره رقابت‌های لیگ برتر شطرنج بانوان باشگاه‌های کشور در حالی به میزبانی قزوین در حال برگزاری است که قهرمان این دوره از پیکارها در پایان دور برگشت که اسفند ماه جاری به میزبانی تهران برگزار می‌شود، مشخص خواهد شد.
انتهای پیام/77004/و30

93/10/09 - 11:06





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 162]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن