تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر که خدا را، آنگونه که سزاوار اوست، بندگى کند، خداوند بیش از آرزوها و کفایتش ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801630013




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آغاز هفتمین دوره لیگ برتر کبدی استاندارد بانوان در منطقه 3


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: با حضور 14 تیم در سه منطقه؛
آغاز هفتمین دوره لیگ برتر کبدی استاندارد بانوان در منطقه 3
مرحله مقدماتی هفتمین دوره رقابت‌های لیگ برتر کبدی استاندارد بانوان باشگاه‌های کشور انتخابی تیم ملی از امروز سه شنبه 25 آذر با حضور 4 تیم در منطقه 3 کشور به میزبانی تهران آغاز خواهد شد.


به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ مرحله مقدماتی هفتمین دوره رقابت‌های لیگ برتر کبدی استاندارد بانوان باشگاه‌های کشور انتخابی تیم ملی از امروز آغاز خواهد شد که بنا بر اعلام کمیته مسابقات بانوان 14 تیم حاضر در لیگ برتر در سه منطقه می بایست مسابقات خود را برگزار کنند و 2 تیم برتر مناطق سه گانه به مرحله دوم این رقابت‌ها راه خواهند یافت .

مسابقات منطقه 3 لیگ برتر کبدی بانوان از امروز سه شنبه 25 آذر ماه به مدت 3 روز در مجموعه ورزشی بعثت تهران آغاز خواهد شد و تیم‌های تهران، آذربایجان غربی، یزد و نیوساد رشت 4 تیمی هستند که برای صعود به مرحله بعد در این منطقه تلاش می‌کنند.

مراسم وزن کشی و جلسه هماهنگی مسابقات منطقه 3 عصر امروز با حضور نمایندگان فدراسیون کبدی در مجموعه ورزشی بعثت تهران برگزار خواهد شد.

رقابت‌های منطقه دوم از تاریخ 27 لغایت 29 آذر ماه با حضور تیم‌های گلستان، زنجان، البرز، بستان خوزستان و کرمانشاه به میزبانی شهر گرگان برگزار خواهد شد.

مسابقات مرحله مقدماتی در منطقه اول هم از تاریخ 2 لغایت 4 دی ماه باحضور تیم‌های سیستان و بلوچستان، خوزستان ، ایلام، اصفهان و همدان به میزبانی استان خوزستان برگزار خواهد شد .

انتهای پیام/






تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 134]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن