تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):تا مى‏توانى بكوش كه صبح و شب در قلبت (حتّى) قصد فريب و نيرنگ كسى نباشد؛ چرا كه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819104687




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شهردار هشتگرد خبر داد توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی در هشتگرد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: شهردار هشتگرد خبر داد
توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی در هشتگرد
شهردار هشتگرد از اجرای طرحی با هدف توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی در این شهر خبر داد.

خبرگزاری فارس: توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی در هشتگرد



داریوش یگانه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساوجبلاغ اظهار داشت: شهر هشتگرد دارای شرایط و خصوصیات ویژه‌ای است که این امر موجب افزایش و رشد چشم‌گیر جمعیت طی سال‌های اخیر شده است.
وی تصریح کرد: نزدیکی به پایتخت، حضور صدها کارخانه و واحد صنعتی بزرگ و متوسط و همچنین اجرای طرح مسکن مهر از جمله دلایل افزایش مهاجرت به هشتگرد و رشد جمعیت بوده است.
این مسئول افزود: یکی از نیازهای اصلی شهرهای بزرگ، بهره‌مندی از ناوگان حمل و نقل عمومی درون شهری است، اما در شهر هشتگرد و شهرستان ساوجبلاغ به دلیل تردد هر روزه مردم به کرج و تهران و همچنین شهرک‌های صنعتی و کارخانه‌های حاشیه اتوبان کرج – قزوین، مردم هم به حمل و نقل درون‌شهری نیاز دارند و هم برون‌شهری.
یگانه بیان داشت: روزانه تعداد زیادی از ساکنان هشتگرد برای رسیدن به محل کار و یا دانشگاه و ... مجبور به تردد به تهران و یا کرج هستند که این امر نشان دهنده نیاز جدی شهرستان به ناوگان حمل و نقل عمومی برون شهری است.
وی گفت: پیش از راه‌اندازی خط قطار ریلی هشتگرد – تهران، اکثر مردم با وسائل نقلیه مختلف به کرج رفته و سپس خود را به تهران ‌رسانده و عصرها نیز این مسیر را به صورت برعکس طی می‌کنند.
شهردار هشتگرد افزود: انجام چنین سفرهای مرتب و مستمر، هم هزینه‌های زیادی به شهروندان تحمیل کرده و هم موجب شده که آنها برای رسیدن به تهران از وسائل نقلیه مختلف و حتی غیر ایمن استفاده کنند.
یگانه اظهار داشت: برای رفع این معضل طرح احداث خط قطار ریلی از هشتگرد به تهران با همکاری و تلاش نهادهای مختلف از جمله راه‌آهن اجرا شد و طی روزهای اخیر خدمات خوبی به مردم ارائه کرده است.
وی گفت: هزینه استفاده از این قطار 10 هزار ریال است که قابل مقایسه با هزینه تاکسی نیست.
شهردار هشتگرد در پایان گفت: با راه‌اندازی این خط، توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی درون شهری هشتگرد در اولویت برنامه‌های کاری شهرداری و نهادهای مسئول قرار گرفته و امیدواریم این طرح نیز به زودی تکمیل شود.
انتهای پیام/2302/غ30

93/10/09 - 10:26





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن