تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):همّت مؤمن در نماز و روزه و عبادت است و همّت منافق در خوردن و نوشيدن؛ مانند حيوانات. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819087075




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کلاهبرداري با «کارت سلامت» |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: کلاهبرداري با «کارت سلامت»
کد خبر: ۴۶۱۷۸۵
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۳ - ۲۳:۳۰ - 28 December 2014


فرمانده انتظامي شهرستان قرچک شرق استان تهران از دستگيري فردي که تحت عنوان مأموران دولتي با تماس تلفني و حضور در درب منازل اقدام به اخاذي مي‌کرد، خبر داد.

به گزارش مردم سالاری، سرهنگ علي قرائي فرمانده انتظامي شهرستان قرچک شرق استان تهران در تشريح جزييات اين خبر گفت: در پي اعلام مرکز فوريت‌هاي پليس 110 مبني بر يک مورد جعل عنوان در منطقه مهاجر نشين فرديس قرچک و با توجه به اهميت آن سريعا موضوع در دستورکار پليس اطلاعات قرار گرفت.

سرهنگ قرائي ادامه داد: مأموران پليس اطلاعات با هماهنگي مقام قضائي و همکاري مردم موفق شدند فردي را که پس از چند بار تماس تلفني تحت عنوان بازرسي کل کشور قصد اخذ مبالغي به عنوان کارت سلامت را داشت در محل قشلاق فرديس شناسائي و دستگير کنند.

وي افزود: متهم دستگير شده در بازجويي مقدماتي خود را پيک موتوري عنوان داشت و گفت در قبال هرکارت 129 هزار تومان و بابت پيک موتوري 16 هزار تومان اخذ مي‌کند که در بازرسي از وي تعداد 7 عدد کارت سلامت ديگر کشف شد. اين مقام مسئول انتظامي تصريح کرد؛ متهم دستگير شده با پرونده متشکله و موارد مکشوفه جهت سير مراحل قانوني تحويل دادسراي عمومي و انقلاب قرچک گرديد.

فرمانده انتظامي شهرستان قرجک در پايان از مردم خواست ضمن هوشياري در برخورد باپيشنهاد‌هاي مشابه هرگونه موارد مشکوک را بدون فوت وقت با نيروي انتظامي در ميان بگذارند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن