تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دلى كه در آن حكمت نيست، مانند خانه ويران است، پس بياموزيد و تعليم دهيد، بفهميد و ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803078127




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

براي مدير دولتي، رقابت و قيمت تمام شده بي معناست


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۷ دي ۱۳۹۳ (۱۳:۴۷ب.ظ)
مشارکت با خودروسازان مطرح خوب است اما نه با چيني ها براي مدير دولتي، رقابت و قيمت تمام شده بي معناست عضو کميسيون صنايع و معادن مجلس گفت: تا زماني که خودروسازي هاي کشور دولتي هستند و مالکيت خصوصي ندارند نگران ضرر و زيان هاي احتمالي نيستند و فضاي رقابتي و قيمت تمام شده براي اين مديران اهميتي ندارد.
مويد حسيني صدر رئيس گروه دوستي پارلماني ايران و گرجستان در مجلس درخصوص رشد صنعت خودروسازي و نيازهاي اين حوزه همزمان با ورود خودروهاي چيني به کشور به خبرنگار خبرگزاري موج اظهارکرد: يکي از راه هاي افزايش کيفيت خودروها، برپايي يا حضور خودروسازان در نمايشگاه هاي بين المللي خودروسازي است که اين نمايشگاه ها مي تواند همانند کاتاليست ها، نقش موثري را در اين حوزه داشته باشد.
وي ادامه داد: اگر حضور در نمايشگاه ها، توامان باشد، کارشناسان خودروساز، مي توانند با ايده گيري مناسب در زمينه افزايش کيفيت خودروهاي توليدي خود حرکت کنند ضمن آنکه مشتريان داخلي نيز با تماشاي قيمت و نوع خدمات و آپشن هاي ارائه ماشين، تفاوت و تغيير را از توليدکنندگان خودرو طلب مي کنند.
عضو کميسيون صنايع و معادن مجلس درباره مشارکت با خودروسازان بزرگ دنيا نيز گفت: البته انتقال دانش با وضعيت توليد امروز صنايع خودروسازي کشور، صد در صد به نفع خودروسازان است و مي تواند منجر به افزايش دانش فني کشور شود ؛ اگر دانش فني خودروسازان ارتقاء يابد، مطمئنا تاثير بسزايي در ميزان فروش خودروها خواهد گذاشت.
نماينده مردم در خانه ملت تاکيد کرد: البته نبايد فراموش کنيم مشارکت و انتقال دانش فني را بر پايه با شرکت هاي بزرگ و برندهاي روز دنيا بايد آغاز شود نه اينکه خودروسازان ما درصدد تبادل دانش با شرکت هاي چيني باشند.
رئيس گروه دوستي پارلماني ايران و ترکيه در مجلس، با اشاره به تنوع بازار ايران، اظهارکرد: البته اگر بخواهيم بازار داخلي کشورمان را با ساير کشورهاي همسايه جمع کنيم، درميابيم که کشورمان کشش و توانايي حضور شرکت هاي خارجي را دارد ؛ ساخت ماشين هاي سنگين و اتوبوس که امروز بهترين بازار دنيا را دارد، در کشورمان و ساير کشورهاي همسايه متقاضيان فراواني دارد که نبايد از اين موضوع به سادگي گذشت.
حسيني صدر درباره ادغام شرکت هاي خودروساز نيز اشاره داشت و خاطرنشان کرد: نبايد فراموش کنيم که اگر شرکت هاي خودروسازي بخواهند ادغام شوند بايد همزمان با شکل گيري سومين قطب خودروسازي باشند تا در کنار يکديگر بتوانند مجموعه اي پويا را در اين حوزه شکل دهند.
رئيس گروه دوستي پارلماني ايران و آذربايجان در مجلس تاکيد کرد: تا زماني که خودروسازي هاي کشورمان دولتي باشند و مالکي خصوصي نداشته باشند که نگران ضرر و زيان هاي احتمالي باشند، چندان منابع شرکت ها براي اشخاص حقوقي دولتي مهم نيست.
وي در پايان اظهارکرد: زماني درآمد و سود براي مديران اهميت پيدا مي کند که ايجاد فضاي رقابتي خودروسازي با قيمت تمام شده نقطه اتصال بازارداخلي کشور با ساير بازارهاي هدف باشد که ديد بلندمدت مديريت بخش خصوصي را مي طلبد و با نگاه دولتي، چنين نقشه راهي تنها يک آرزو است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن