تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):غيرت از ايمان است و بى بند و بارى از نفاق.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818973795




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معاون قضایی و حقوقی سازمان قضایی نیروهای مسلح اعلام کرد تدوین ۵۰ بسته آموزشی ویژه نیروهای مسلح


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: معاون قضایی و حقوقی سازمان قضایی نیروهای مسلح اعلام کرد
تدوین ۵۰ بسته آموزشی ویژه نیروهای مسلح
معاون قضایی و حقوقی سازمان قضایی نیروهای مسلح از نهایی شدن تدوین شش بسته آموزشی ویژه نیروهای مسلح خبر داد و گفت: تدوین مجموعاً ۵۰ بسته آموزشی ویژه نیروهای مسلح در دستور کار دفتر آموزش و پژوهش سازمان قضایی قرار گرفته است.

خبرگزاری فارس: تدوین ۵۰ بسته آموزشی ویژه نیروهای مسلح



به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان قضایی نیروهای مسلح، معاون قضایی و حقوقی سازمان قضایی نیروهای مسلح از نهایی شدن تدوین شش بسته آموزشی ویژه نیروهای مسلح خبر داد و گفت:  تدوین مجموعاً 50 بسته آموزشی ویژه نیروهای مسلح در دستور کار دفتر آموزش و پژوهش سازمان قضایی  قرار گرفته است.
حجت الاسلام والمسلمین محمد مصدق افزود: از این تعداد 25 متن به آموزش سربازان وظیفه و 25 متن به آموزش پایوران اختصاص دارد.
وی همچنین از آماده شدن بسته ویژه آموزش ضابطان قضایی بر اساس قانون آیین دادرسی کیفری جدید خبر داد و افزود: متن این کتاب در مرحله ویرایش نهایی قرار دارد و به زودی در اختیار دادستان های نظامی سراسر کشور قرار می گیرد.
این مقام قضایی همچنین به تهیه متون آموزشی ویژه قضات دادسراها و دادگاه‌های نظامی بر اساس قوانین جدید اشاره کرد و گفت: این متون بر اساس قانون مجازات اسلامی مصوب 92 و همچنین قانون آیین دادرسی کیفری مصوب 93 تهیه شده که تدوین جزوات مربوط به نوآوری های قانون مجازات اسلامی پایان یافته و در رابطه با آیین دادرسی کیفری در دست انجام است.
حجت الاسلام والمسلمین مصدق به اقدامات سازمان قضایی نیروهای مسلح برای تولید ادبیات علمی در حوزه حقوق و جرم شناسی به ویژه حقوق نظامی اشاره کرد و افزود: نزدیک به 100 پژوهش تاکنون توسط جوانان نخبه در مقاطع تحصیلی کارشناسی ارشد و دکتری در حوزه حقوق نظامی و حقوق جزا و جرم شناسی و سایر گرایش ها با نظارت دفتر آموزش و پژوهش سازمان انجام شده است.
معاون قضایی و حقوقی سازمان قضایی نیروهای مسلح افزود: با هماهنگی ستاد کل نیروهای مسلح، جوانان نخبه ای که در ارتباط با وظایف سازمان قضایی نیروهای مسلح تحقیق و پژوهش انجام دهند با توجه به ارزش علمی تحقیقات و بر اساس نظر داوران، از خدمت سربازی آنها کسر خواهد شد.
این مقام قضایی با بیان این که حق کارهای پژوهشی و آموزشی به دلیل دیر به نتیجه رسیدن نتایج آن کمتر ادا می‌شود، تصریح کرد: برای تک تک کارهای پژوهشی انجام شده، زحمات زیادی کشیده شده است. انتهای پیام/

93/10/07 - 13:10





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 54]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن