تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):به پاداش بهشت نمى رسد مگر آن كس كه باطنش نيكو و نيّتش خالص باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818885444




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انعقاد قرارداد بازیافت مواد زائدنفتی در بندر امام |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: انعقاد قرارداد بازیافت مواد زائدنفتی در بندر امام
برای نخستین بار در بنادر کشور، قراردادی به ارزش ۱۵۰ میلیارد ریال در زمینه احداث و بهره‌برداری از تأسیسات و تجهیزات دریافت و بازیافت ضایعات شناور‌ها به امضا رسید.
کد خبر: ۴۶۱۴۸۹
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۳ - ۲۳:۳۱ - 27 December 2014


برای نخستین بار در بنادر کشور، قراردادی به ارزش ۱۵۰ میلیارد ریال در زمینه احداث و بهره‌برداری از تأسیسات و تجهیزات دریافت و بازیافت ضایعات شناور‌ها به امضا رسید.

به گزارش تسنیم  سعدالله عبداللهی اظهار داشت: این قرارداد سرمایه‌گذاری، در راستای اجرای الزامات کنوانسیون بین‌المللی دریایی مارپل با موضوعیت پیشگیری و مبارزه با آلودگی در دریا و آبراهه‌ها است.

وی افزود: در این قرارداد شرکت بنیان توسعه راستین، متعهد شده در مدت 17 سال و در مساحتی برابر با 10 هزار متر مربع در اراضی پشتیبانی منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی (ره)، اقدام به احداث و بهره‌برداری از تأسیسات و تجهیزات دریافت و بازیافت ضایعات شناور‌ها کند.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان خوزستان تصریح کرد: با اجرای این طرح سرمایه‌گذاری بی‌نظیر در بنادر کشور، 100 هزار تن بر ظرفیت اسمی این مجتمع بزرگ بندری در زمینه مذکور افزوده شده و علاوه بر آن 50 فرصت اشتغال‌زایی مستقیم و غیر مستقیم نیز ایجاد خواهد شد.

عبداللهی گفت: تجارت بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران از مرزهای دریایی، مستلزم رعایت کنوانسیون‌های بین‌المللی از جمله کنوانسیون مارپل است که با اجرایی شدن این طرح، سرمایه‌گذاری 150 میلیارد ریالی با مشارکت بخش خصوصی صاحب تخصص و توان فنی، علاوه بر توسعه و رونق بازرگانی در منطقه، بر جایگاه کشورمان در زمینه رعایت استاندارد‌ها و الزامات بین‌المللی دریایی افزوده خواهد شد.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن