تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت فاطمه زهرا (ع):خداوند ايمان را براى پاكى از شرك... و عدل و داد را براى آرامش دل‏ها واجب نمود. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819174184




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آغاز رسمي فعاليت سامانه آموزش الکترونيکي بانک دي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۴ دي ۱۳۹۳ (۱۱:۲۰ق.ظ)
آغاز رسمي فعاليت سامانه آموزش الکترونيکي بانک دي سامانه آموزش الکترونيکي بانک دي هم زمان با حلول ماه ربيع‌الاول و جشنواره دي فعاليت رسمي خود را آغاز کرد.
به گزارش خبرگزاري موج، معاون سرمايه انساني و توسعه مديريت بانک دي در اين زمينه اظهار کرد: به منظور توانمندسازي و ارزش‌آفريني براي همکاران بانک و استفاده از ابزارها و شيوه‌هاي نوين در آموزش، "سامانه آموزش الکترونيکي بانک دي" راه‌اندازي شده است.
مجتبي حيدري با بيان اينکه اين امر با توجه به اهميت رشد و بالندگي کارکنان شاغل در بانک برنامه‌ريزي شده است، افزود: پيشرفت و تحولات سريع علم و فن‌آوري همراه با تحولات وسيع فرهنگي، اجتماعي و اقتصادي ايجاب مي‌كند كه نيروي انساني شاغل در مجموعه به عنوان مهمترين عامل توسعه يك سازمان به منظور همگامي و همراهي با تحولات مذكور و با استفاده از فرصت‌ها و شركت در دوره‌هاي آموزشي ضمن خدمت بتوانند به عنوان عنصري فعال و موثر در جهت تحقق اهداف خود و بانک، نقش لازم را ايفا کنند.
وي افزود: از آنجا که شرکت در دوره‌هاي حضوري مستلزم صرف زمان و هزينه‌هاي زيادي براي کارکنان و بانک است، لذا براي رفاه حال بيشتر همکاران و نيز بهره‌گيري از ابزارهاي نوين تصميم به برگزاري دوره‌هاي آموزشي غير حضوري گرفته شده است.
حيدري با بيان اينکه اولين دوره آموزش غير حضوري هم زمان با حلول ماه ربيع‌الاول از روز چهارشنبه سوم دي ماه برگزار خواهد شد، متذکر شد که محتواي اولين دوره باعنوان مديريت استرس به صورت application بر روي تبلت‌هاي همکاران نصب شده و اداره آموزش به صورت آنلاين آماده پاسخگويي به آنان است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن