تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):در روز جمعه هيچ عملى برتر از صلوات بر محمد و خاندان او (ع) نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818971739




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پيام وزير ارتباطات به مناسبت آغاز نوزدهمين سال فعاليت پست بانک ايران


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱ دي ۱۳۹۳ (۲۲:۳۳ب.ظ)
پيام وزير ارتباطات به مناسبت آغاز نوزدهمين سال فعاليت پست بانک ايران دکتر محمود واعظي وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات طي پيامي سالروز تأسيس و آغاز نوزدهمين سال فعاليت پست بانک ايران را گرامي داشت.
به گزارش خبرگزاري موج، متن پيام وي به اين شرح است:
"خدمت‌رساني به مناطق محروم و استفاده از منابع خرد روستائيان يکي از اهداف اصلي تأسيس پست‌بانک‌ايران مي‌باشد. اين بانک دربسياري از کشورها نيز موفقيت خوبي داشته و حتي در برخي کشورهاي پيشرفته بزرگترين و مهمترين بانک آنهاست. برنامه‌ريزي جهت تحقق خرده بانکداري و توسعه خدمات بانکي در روستاها با کيفيت مناسب در دستور کار پست بانک ايران قرار دارد.
پست بانک ايران با تکيه بر ماهيت ذاتي و برنامه‌ريزي‌هاي انجام شده به سهم خود در ايجاد شبکه وسيع ارتباطي در جاي جاي ميهن پهناور اسلامي در عرصه بانکداري الکترونيک و خدمتگزاري به ملت شريف ايران بويژه روستائيان و هموطنان در نقاط دوردست و محروم پيشگام بوده و همواره در توسعه عدالت اجتماعي در شهرها و روستاها نقش مؤثري ايفا مي‌نمايد که اين خود از برترين ويژگي‌هاي اين بانک مردمي است.
همراهي پست بانک ايران با شبکه وسيع پست کشور مي‌تواند از هزينه‌هاي حضور بانکي در مناطق دورافتاده کم‌ نموده که خود يک فرصت مناسب براي پست بانک ايران در مقايسه با ساير بانک‌هاست.
فرارسيدن اول دي‌ماه سالروز تأسيس و آغاز نوزدهمين سال فعاليت پست بانک ايران را گرامي داشته به تمامي همکاران اين بانک تبريک عرض نموده و اميدوارم در سايه الطاف حضرت حق تعالي همواره گام‌هاي مؤثري در استمرار روند خدمت‌رساني به ملت ايران به ويژه روستائيان و مناطق محروم بردارند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 128]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن