تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 8 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):علم میراث گرانبهائی است و ادب لباس فاخر و زینتی است و فکر آئینه ای است صاف.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802633052




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرابخشي، ويژگي پرسش مهر امسال است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳ دي ۱۳۹۳ (۱۳:۴۳ب.ظ)
فرابخشي، ويژگي پرسش مهر امسال است جلسه هماهنگي پرسش مهر 15 با حضور مديرعامل شرکت آب منطقه اي استان قزوين، مديرکل آموزش و پرورش استان و جمعي از کارشناسان در سالن اجتماعات برگزار گرديد.
به گزارش خبرگزاري موج، مديرکل آموزش و پرورش استان قزوين طي سخناني در اين جلسه ضمن بيان عرض تسليت به مناسبت رحلت پيامبر گرامي اسلام و شهادت امام حسن مجتبي (ع) عنوان کرد: پرسش مهر دو ويژگي دارد و برايمان يک فرصت است، اهميت دادن به اين دو ويژگي خروجي خوبي را در پي دارد.
وي افزود: فرابخشي، ملموس و عيني بودن از ويژگي‌هاي پرسش مهر امسال است، پرسش مهر براي دانش آموزان کاملاً ملموس و عيني است و اين سؤال بسيار زيرکانه مطرح شده است، همچنين پرسش مهر امسال که براي آب مطرح شده فرابخشي است و تخصصي به آن نگاه شده است.
قاسمي اضافه کرد: البته ساير دستگاه‌ها نيز مي‌توانند به ما کمک کنند که آثار خوبي را در پي داشته باشد، اگر بتوانيم آنرا به خوبي در بين افراد جامعه جا بيندازيم، فرصتي مطلوب براي ساير دستگاه‌ها اجرايي کشور بوجود مي‌آيد.
مديرکل آموزش و پرورش استان قزوين خاطر نشان کرد: ما انتظار داريم آموزش و شوراهاي دانش آموزي خوبي را داشته باشيم تا ايده‌هاي خوبي را براي دانش آموزان طراحي کنند، بايد دانش آموزان فعال در اين بخش را تشويق کنيم و جوايز خوبي اهداء شود، البته بايد از طريق پوستر و بخشنامه به دانش آموزان اطلاع رساني شود، فرصت را مغتنم بدانيم تا از ظرفيت‌هاي دانش آموزان و ساير دستگاه‌هاي اجرايي استان در اين خصوص استفاده نماييم.
مديرکل آموزش و پرورش استان تصريح کرد: بايد در خصوص صرفه جويي در مصرف آب از روش‌هاي مختلف آموزشي و فرهنگي براي فرهنگ سازي استفاده کنيم، موضوع آب مهم است و بايد ورود جدي به آن داشته باشيم.
ايشان تأکيد کرد: سؤال مطرح شده توسط رياست محترم جمهور، يک سؤال فرابخشي در حوزه پرسش مهر است و زيرکانه طراحي شده است، بايد در اين زمينه فرهنگ سازي نماييم و بتوانيم از ظرفيت‌هاي موجود در مدارس و به ويژه دانش آموزان به نحو خوبي استفاده نماييم.
مديرعامل شرکت آب منطقه اي استان قزوين نيز ضمن قدرداني از زحمات و تلاش‌هاي مسئولين و کارشناسان آموزش و پرورش اظهار داشت: دشت قزوين، دشت بي نظيري است و بايد از حجم آب‌هاي زيرزميني حفاظت شود.
وي افزود: اکنون در استان قزوين با کمبود آب مواجه هستيم و بايد با اصلاح الگوي مصرف همه در تلاش باشيم تا کمبود آب را جبران نماييم.
مديرعامل شرکت آب منطقه اي استان قزوين اضافه کرد: براي جمعيت شهر قزوين کمبود آب داريم که به دليل کمبود بارش‌ها در ساليان اخير مي‌باشد، کمبود آب موجب شده است که در بعضي از مناطق شهر فشار مصرف را مديريت و کنترل نماييم.
اين مقام مسئول در ادامه خاطر نشان کرد: شرکت آب و فاضلاب با برنامه‌هاي فرهنگي و برنامه‌هاي صرفه جويي، اطلاع رساني را در دستور کار خويش قرار داده است، همچنين با طرح فوري درصدد جبران کمبود آب منطقه مي‌باشد.
وي از جمله اقدامات شرکت آب و فاضلاب قزوين را شامل حفر چاه‌هاي جايگزين، افزايش راندمان تاسيسات، تعويض مدل پمپ‌ها نام برد و افزود: دو راه حل براي جبران کمبود آب وجود دارد، يکي از آن راه‌ها ارائه راهکارهاي سازه اي که در اين راستا کميته اي باحضور همه معاونان تشکيل شده است و ديگري مشارکت مردم براي عبور از بحران آب و همچنين مراجع تاثيرگذار و اطلاع رساني به مردم است.
مديرعامل شرکت آب منطقه‌اي استان قزوين در ادامه بيان کرد: به‌منظور اجراي راهکارهاي کاهش مصرف آب و صرفه‌جويي در اين زمينه، انتظار مساعدت و ياري از سوي آموزش‌وپرورش راداريم و با تلاش و همکاري اين دو دستگاه درصدد ايجاد باور و فرهنگ نزد مردم، ائمه جمعه و مساجد و تشکل‌هاي مردمي هستيم.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن